Ja ok, jeg læste ikke lige resten af beskrivelsen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
En Google translate fra del hollandske medie DUIC: Ramon Leeuwin fortsætter sin karriere i udlandet. FC Utrecht bekræfter, at den har indgået en aftale med en udenlandsk klub, men kan endnu ikke sige med hvilken klub. Leeuwin mangler blot at nå til enighed med sin eventuelle nye arbejdsgiver.
Ifølge insidere er det danske Odense BK. Leeuwin er rejst til den tredjestørste by i Danmark for at forhandle en kontrakt og til lægeundersøgelse.Efter seks runder i Superliga er den tredobbelte nationale mester sidste med to uafgjorte og fire nederlag.Cheftræner Jakob Michelsen ser en defensiv forstærkning med Leeuwin velkommen.Last edited by phaud; 21-08-2018, 15:32.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://twitter.com/obstemmer/status...00631104794624
Ikke lige den type jeg havde drømt om, hvis det der skal stå til troende. Synes allerede vi har den type x2 i Tverskov og Ludwig, nu mangler vi sådan set bare en rigtigt stærk duelspiller der kan gå forrest og tage modstanderens mest fysisk stærke angriber væk, samt være et våben på dødbolde.
Comment
-
Synes det går den rigtige vej med Ludwig. Der var lidt i træningskampen mod Roskilde i forbindelse med et mål. I Vendsyssel spillede han pænt skidt, men det er da gået fremad siden og nu går det da meget fint synes jeg.
Edit: Men enig i, at det er lidt pudsigt vi ikke hører om Ramon Leeuwin.Last edited by Polle; 21-08-2018, 18:08.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Obenno Se indlægVar det ikke også sådan med Tingager, at han spillede væsentligt bedre, når han spillede med Tverskov end med KEP? Især i begyndelsen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægFor mig virker det også som om, at problemet er KEP og ikke (i lige så høj grad) Ludwig. Han skal vænne sig til en ny måde at spiller centerforsvar, og det har bare ikke fungeret med KEP ved siden af. Jeg er sikker på, at det bliver rigtig fint med Tverskov og Ramon/Lund/en tredje.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg tror han bliver i forsvaret. Især når JJT bliver klar igen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment