Oprindeligt indsendt af mågen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægProblemet er at de først begynder at score når vi er bagud og vi i desperation er begyndt at smide alt frem. Det er jo på papiret fint at både Helenius og fester scorer mod Hobro men på det tidspunkt var vi jo allerede bagud 3-0 og vores skarphed var blevet udstillet inden Hobro straffede os med enkle midler. Jeg er enig i at det ikke kun er angriberne skyld, men kampen igår viste tydeligt hvor mange chancer vi skaber uden ar der kommer slutprodukt på i form af mål. Det er et kæmpe problem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg30år? Det lukker et stort hul nu, men ingen fremtidssikring eller gevinst
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægNej, det må ses som et vink med en vognstang til KEP og de andre midtstoppere. Det så bedre ud i går, men store fejl og sløv markering i forsvaret har jo klart været vores største problem her i starten af sæsonen. Jeg tror ikke en ny midtstopper stod så højt på proritetslisten tidligere i vinduet da man havde skrevet med Ludwig.
Comment
-
Ramon Leeuwin virker som en handel der er for god til at være sand. Har en markedsværdi på 1.5 mil euro, mere eller mindre fast mand i en klub der spiller om Europa League, 2 år tilbage af sin kontrakt - Måske var der alligevel noget om snakken når JH/JM og Enrico har meldt ud at der var lidt flere penge i posen til at investere i profiler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg30år? Det lukker et stort hul nu, men ingen fremtidssikring eller gevinst
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægRamon Leeuwin virker som en handel der er for god til at være sand. Har en markedsværdi på 1.5 mil euro, mere eller mindre fast mand i en klub der spiller om Europa League, 2 år tilbage af sin kontrakt - Måske var der alligevel noget om snakken når JH/JM og Enrico har meldt ud at der var lidt flere penge i posen til at investere i profiler.
Og 'fremtidssikring'?? En snart 31-årig spiller er nutidssikring. Det skulle være rimeligt tydeligt, at det har vi også brug for. Jeg var glad for signingen af Ludwig, men den glæde er da længst forsvundet - der er brug for noget mere solidt.Last edited by nixcha; 20-08-2018, 12:38.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg undrer mig også lidt: 2 år tilbage af kontrakten og fast mand for en større klub end os i en større liga. Nok er Utrecht lidt trængt økonomisk, og/eller måske er han faldet i niveau, så de vil af med ham, eller også ville Utrecht ikke skrive så lang en kontrakt med ham, som vi vil; men det er altså en lidt vild handel, hvis det er sandt.
Og 'fremtidssikring'?? En snart 31-årig spiller er nutidssikring. Det skulle være rimeligt tydeligt, at det har vi også brug for. Jeg var glad for signingen af Ludwig, men den glæde er da længst forsvundet - der er brug for noget mere solidt.
Comment
-
Tja, ved ikke hvor mærkeligt jeg synes det er. Utrecht har hentet to midterforsvarere i vinduet, en svensker i Rubin og så har de lejet en spiller i Sassuolo som de solgte meget dyrt for to år siden. Det er vel sandsynligt, at han har fået afvide, at der nok ikke bliver megen spilletid til ham, og så har han måtte sondere mulighederne. Han har aldrig spillet uden for Holland, så mon ikke han kunne fristes af at prøve noget andet end en midter/bundklub i Eredivisie, som det sikkert ville være blevet til.
Transfermæssigt kan han næppe koste det helt store, han bliver 31 i næste uge, hvilket nok også gør at der ikke er det helt store marked for ham, og så er der selvfølgelig lønnen der kan være et issue, men OBs lønstruktur er trods alt ret fleksibel mig bekendt. Alt i alt synes jeg det giver fin mening, når vi snakker "en hylde højere en normalt"-spillere.
Den evt. kontraktlængde bekymrer mig lidt. Vi ser allerede nu, hvordan det kan være træls at stå med et år tilbage af en dyr KEP-kontrakt, vi skulle nødig lave flere af den slags aftaler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægEr det bare mig der er blind eller hvad?
Der står da ingen steder at ham Leeuwin er på vej til netop OB, bare at han er på vej væk..?
Comment
-
Meget rigtigt set af JM at hente en stærk central forsvarer ind til erstatning for en KEP, som har været ringe siden november. Jeg er ligeglad med, hvor sjov han har været på twitter, han har reelt set kun præsteret godt i 4 måneder for OB, resten har været sløjt, og på det seneste nærmest skandaløst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMeget rigtigt set af JM at hente en stærk central forsvarer ind til erstatning for en KEP, som har været ringe siden november. Jeg er ligeglad med, hvor sjov han har været på twitter, han har reelt set kun præsteret godt i 4 måneder for OB, resten har været sløjt, og på det seneste nærmest skandaløst.
Godt, hvis vi ikke skal bruge en halv sæson på at den nye træner kan vurdere de eksisterende spillere
Comment
Comment