Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægHavde vi 5 til transfer for 2 år siden? Kan vi ikke forholde os til de faktuelle fejl der faktisk er istedet for alle mulige tænkte scenarier..
Som det er blevet pointeret ufatteligt mange gange med JH´s stimer af elendige indkøb så er det klogere at hente enkelte med kvalitet fremfor en masse uden .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMan kunne have undladt at hente Jønnson og Thrane som åbenlyst for de fleste ville floppe så havde der været en del af pengene til at hente Sanneh.
Som det er blevet pointeret ufatteligt mange gange med JH´s stimer af elendige indkøb så er det klogere at hente enkelte med kvalitet fremfor en masse uden .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa , jeg var ikke begejstret da de blev hentet så det havde været fint for mig hvis man havde undladt de indkøb . Ja iøvrigt sammen med 80-85 % af JH´s andre indkøb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægÅndssvag kommentar.... Dolberg er jo skadet ptTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægMon dog de kan få 45-60 mill for ham. En ting er hvad de vil have, ikke sikkert de kan få det, spilleren vil jo gerne væk.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHar sgu aldrig set lyset mht dolbergTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægEt angreb med Duncan og Helenius...... jeg kan næsten ikke vente.... lige så aktive og skarpe som to plakatstive søkøer på Sunny Beach en gang efter midnat
Nå ja, ved du hvad de drikker?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen så forstår jeg bare ikke hvorfor de skal nævnes til en kommentar om at vi ikke havde 5 millioner til Sanneh.
Hvordan kan dette være en diskussion!?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment