Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa lad os håbe på et salg til La Liga
Der er vel 2-3 som kan og de har alle lige hentet en ny målmand, eller/og er godt besat på posten.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægDet må jo næsten være sådan han ved jo godt tirsdag at de henter en ny keeper i læner af et par dage. Så vi får kun 1 mere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan har hele tiden sagt solgte spillere vil blive erstattet. Så planen er stadig at der kommer 2 tilføjelser(nægter at bruge ordet forstærkninger) i markenLast edited by fynsland_85; 16-08-2018, 14:19.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan har hele tiden sagt solgte spillere vil blive erstattet. Så planen er stadig at der kommer 2 tilføjelser(nægter at bruge ordet forstærkninger) i marken
I behøver jo slet ikke finde på ting, der er så rigeligt at tage fat på af det helt reelle.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-hjem/7269804
så blev det ikke Gryte men Mikkelsen var med i opløbet?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-hjem/7269804
så blev det ikke Gryte men Mikkelsen var med i opløbet?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg[/COLOR]Så er Thomas nok ikke så dårlig , som mange på vort forum mener. Hvis vor nye Mande er ude af form, vil jeg være helt tryk ved TM i buret.
Tror hovedparten af fans er trygge ved Thomas. Han er en habil superligamålmand, som har bevist sit værd og er en fremragende 2. målmand.
Comment
Comment