Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Carsten.V.Jensen. Nuværende sportsdirektør i FCN. Der stod ikke noget om at det skulle være realistisk.
    Han var ikke særlig populær i FCK. Tænker at det er et pænt nemt job disse år i FCN..

    Men jeg har heller ikke de store bud

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det tror jeg sådan set også præcis er ambitionen ... og har været det længe ... man har bare ikke evnet det...
      Bare en urealistisk ambition når økonomien er dårlig og talentarbejdet og faciliteter halter kraftigt efter topklubberne.
      Man kan kalde det luftkasteller. Ambitioner uden et grundlag. Blæse uden at have melet i munden

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Bare en urealistisk ambition når økonomien er dårlig og talentarbejdet og faciliteter halter kraftigt efter topklubberne.
        Man kan kalde det luftkasteller. Ambitioner uden et grundlag. Blæse uden at have melet i munden
        Man kan vel godt blæse uden at have mel i munden😜
        JH blev ansat til at få styr på økonomien og det har han fået.. endda på et niveau hvor man kunne nedskrive ekstraordinært på fodbolddelen .. han har ikke brugt de penge der var til rådighed ..
        At få styr på økonomien ved at drosle ned er en en defensiv (og i sidste ende destruktiv) tilgang til drift .. det ligger godt til ham og det er fint nok ... det kan der være behov for, for at skabe et nyt grundlag..
        Men nu skal vi fremad og det skal man have en proaktiv, agressiv og offensiv personlighed til .. det er i mine øjne ikke JH ...
        men nogen evner at få to og to til at give fem fordi de tager en kalkuleret risiko ... derfor kan man godt have ambitioner og overgå forventningerne .. det er bare ikke JH...
        Derfor vil det heller ikke hjælpe at give ham mange penge .. han vil konsekvent tænke på hvordan han kan fastholde værdien af sit indskud frem for at øge den ...
        Og så tror jeg bare ikke at han har netværket til at finde spillere med tiden foran der ikke har peaket .. Tingager var den undtagelse der bekræfter reglen .. ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Og så tror jeg bare ikke at han har netværket til at finde spillere med tiden foran der ikke har peaket .. Tingager var den undtagelse der bekræfter reglen .. ..
          Og Tingager havde JH jo som bekendt ikke en skid at gøre med. Det var Bredal der var blevet anbefalet ham via sit netværk, hvorefter han blev hevet ind til prøvetræning.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Og Tingager havde JH jo som bekendt ikke en skid at gøre med. Det var Bredal der var blevet anbefalet ham via sit netværk, hvorefter han blev hevet ind til prøvetræning.
            My bad...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Man kan vel godt blæse uden at have mel i munden
              JH blev ansat til at få styr på økonomien og det har han fået.. endda på et niveau hvor man kunne nedskrive ekstraordinært på fodbolddelen .. han har ikke brugt de penge der var til rådighed ..
              At få styr på økonomien ved at drosle ned er en en defensiv (og i sidste ende destruktiv) tilgang til drift .. det ligger godt til ham og det er fint nok ... det kan der være behov for, for at skabe et nyt grundlag..
              Men nu skal vi fremad og det skal man have en proaktiv, agressiv og offensiv personlighed til .. det er i mine øjne ikke JH ...
              men nogen evner at få to og to til at give fem fordi de tager en kalkuleret risiko ... derfor kan man godt have ambitioner og overgå forventningerne .. det er bare ikke JH...
              Derfor vil det heller ikke hjælpe at give ham mange penge .. han vil konsekvent tænke på hvordan han kan fastholde værdien af sit indskud frem for at øge den ...
              Og så tror jeg bare ikke at han har netværket til at finde spillere med tiden foran der ikke har peaket .. Tingager var den undtagelse der bekræfter reglen .. ..
              Meget enig over hele linien..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Meget enig over hele linien..
                Og fjern sportsudvalget, og give den nye mand ansvaret for budget mm. Naturligvis skal store beslutninger i bestyrelsen, men drift og indkøb i normal klassen bør han selv have kompetencer til

                Comment


                  Hvor er der dog trist med endnu et stille og rygtefrit transfervindue. Jesper Hansen håber vel der kommer en spiller i overskud fra Horsens så han kan slå til på sidste dagen af transfervinduet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Men tænk et potentiale der er i Odense Boldklub ift Fcm. I søndags var der 9400 tilskuere på trods af at vi lå i bunden. Hvor mange gange havde fcm så mange tilskuere sidste sæson hvor de blev mestre?
                    Hvis vi får lidt vind i sejlene og får skabt noget optimisme bliver det rigtig godt. Vi har så meget mere at byde på end det der er vist de sidste 7 år.
                    Du har helt ret der er et stort potentiale, mødte faktisk nogle nye fans i ved FCK kampen, som var vildt begejstret for at Albani var sponsor igen, og ville fremover overvære alle hjemmekampe.
                    Fynsk identitet og også nogle fynske talenter der bryder igennem i ny og næ, er noget der virker.
                    Fornemmer også på dette forum at man er klar til at være positiv, nu skal det sportslige på rette spor igen desværre kræver det nok noget tålmodighed i denne sæson også, men lad os for guds skyld se nogle klarer fremskridt snart.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Du har helt ret der er et stort potentiale, mødte faktisk nogle nye fans i ved FCK kampen, som var vildt begejstret for at Albani var sponsor igen, og ville fremover overvære alle hjemmekampe.
                      Fynsk identitet og også nogle fynske talenter der bryder igennem i ny og næ, er noget der virker.
                      Fornemmer også på dette forum at man er klar til at være positiv, nu skal det sportslige på rette spor igen desværre kræver det nok noget tålmodighed i denne sæson også, men lad os for guds skyld se nogle klarer fremskridt snart.
                      Tror vi er en del her på forum som trods vores vedholdende kritik stadig har et stort OB hjerte , vi kommer stadig til kampene men vi lægger ikke samme entusiastme i det som tidligere . Hvis der kommer en fremgang sportsligt så vil kritikken falde og så vil vi være bidragende til en bedre stemning i og omkring OB , ligesom vi igen vil lokke med familie og venner når vi skal på stadion .
                      Det handler i høj grad om troværdighed til det der foregår på banen .
                      Så indslaget forleden på
                      tv2 Fyn med den unge fan som var nede i ådalen og se en træning , det indslag burde være en alarmklokke hos ledelsen og JH.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Tror vi er en del her på forum som trods vores vedholdende kritik stadig har et stort OB hjerte , vi kommer stadig til kampene men vi lægger ikke samme entusiastme i det som tidligere . Hvis der kommer en fremgang sportsligt så vil kritikken falde og så vil vi være bidragende til en bedre stemning i og omkring OB , ligesom vi igen vil lokke med familie og venner når vi skal på stadion .
                        Det handler i høj grad om troværdighed til det der foregår på banen .
                        Så indslaget forleden på
                        tv2 Fyn med den unge fan som var nede i ådalen og se en træning , det indslag burde være en alarmklokke hos ledelsen og JH.
                        Har du et link til ovenstående indslag?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Har du et link til ovenstående indslag?
                          Prøver lige at finde det :-)

                          https://www.tv2fyn.dk/artikel/nyt-ob...adig-i-hjertet
                          Last edited by Magge; 10-08-2018, 08:48.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            tak, tror der er mange der har det som ham, desværre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                              tak, tror der er mange der har det som ham, desværre
                              Ja, og det er ikke dette store, stygge forums skyld og ansvar - nu er det snart ved at være tiden båden skal vendes, både sportsligt og herinde, men det hele afhænger af beslutningerne og kvaliteten i det daglige.

                              Jeg vil så gerne være mere positiv, men det er sgu svært, når man er gået fra at være 8-9 på stadion til max 4. Nogle i min familie havde endda sæsonkort, det kan jeg ikke overbevise dem om at købe længere. Og jeg kan ikke bebrejde dem.

                              Og det handler ikke om at hvis Carl Nielsen blæser gennem højtalerne eller at Tonny Hermansen siger noget på fynsk, så får de lyst igen.

                              Hvis selv de nogle af de mest entusiastiske, som jeg stadig mener, jeg selv hører til, kun tager på stadion af gammel "pligt" og kærlighed og ikke, fordi vi har lyst, så skal der ske noget drastisk.

                              Det nytter ikke at tabe de kampe, hvor der kommer mange tilskuere. Lige så lidt som at tabe til et middelmådigt hold efter et mål efter 38 sekunder gør det.

                              Begejstringen er væk. Potentialet er der, men begejstringen over en bred kam er ikke.

                              Og den kan ikke fodres på andre måder end på banen.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Nej, bestemt ikke forums skyld. Set fra min "plads" så mangler der netop personligheder, og selvfølgelig det at vinde kampe, på jævnligt basis.
                                Jeg har tidligere set måske 70% af hjemmekampene og enkelte udebane kampe, men ser stort set ikke kampe længere, nøjes bare med at kontatere endnu et nederlag med resignation.
                                Mange har skrevet det tidligere, når "folk" blive ligeglade med resultaterne, så bliver det farligt.

                                Comment

                                Working...
                                X