Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlægHvad med Patrick Banggaard?
Var det ikke en vi kunne bruge i midterforsvaret?
Gjorde det godt i Midtjylland og på u21 landsholdet.
Har haft det lidt svært i Darmstadt. Var sidst lejet ud til Roda.
Jeg har det på den måde at hvis vi ikke kan lande Kasper Larsen eller en virkelig profil skal vi ikke gøre det store ved det midterforsvar
Lad os bruge alt krudtet på den offensive del
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEnig. Og resten er ikke værd at kaste penge efter.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan har aldrig imponeret mig det store..
Jeg har det på den måde at hvis vi ikke kan lande Kasper Larsen eller en virkelig profil skal vi ikke gøre det store ved det midterforsvar
Lad os bruge alt krudtet på den offensive del
Må være en af de ringeste der formåede at komme til udlandet og endda spille u21.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHan vender langsommere end Tingager er betydeligt mindre og virkelig ikke ret god, ... til noget, måske kan han heade.
Må være en af de ringeste der formåede at komme til udlandet og endda spille u21.
Hvis PB er jeg meget enig. Ser intet i ham overhovedet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKL eller PB?
Hvis PB er jeg meget enig. Ser intet i ham overhovedet
Mener dog heller ikke Kasper Larsen er nogen stor spiller ... synes han var ringe/meget ringe for OB det meste af tiden og dengang var jeg stadig fan ... lidt samme problem, for tung og for dårlig med bolden.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægBanggaard.
Mener dog heller ikke Kasper Larsen er nogen stor spiller ... synes han var ringe/meget ringe for OB det meste af tiden og dengang var jeg stadig fan ... lidt samme problem, for tung og for dårlig med bolden.
Comment
-
Dette er ikke et rygte men en syg mulighed . På et tidspunkt kort før deadline falder hammeren hårdt over Jesper Hansen som forsvinder... Og manden med det store medansvar for diverse fejl tager lige en kort tørn igen som sportsdirektør. Thomas Christensen. Som så igen finder et par franske håbløsheder.
Eller?
Jeg tror JH omsider har meget kort snor.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDette er ikke et rygte men en syg mulighed . På et tidspunkt kort før deadline falder hammeren hårdt over Jesper Hansen som forsvinder... Og manden med det store medansvar for diverse fejl tager lige en kort tørn igen som sportsdirektør. Thomas Christensen. Som så igen finder et par franske håbløsheder.
Eller?
Jeg tror JH omsider har meget kort snor.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen har stadig spillet fast i Holland hvor nok kun skader har ødelagt en forlængelse. Indrømmer at jeg heller ikke var den store KL fan dengang. Meget større fan af DH. Tror heller ikke han bliver nogen stor leder umiddelbart. Men det må næsten kun kunne blive en opgrade ift det vi har i forvejen
Som jeg husker ham så han tung og lettere kluntet ud og begik ofte ret store fejl eller blev overløbet, men der er ingen tvivl om at i har behov for forstærkning der ... Ludwig er foreløbig en katastrofe, men det kan næsten ikke være det sædvanlige niveau, så var han jo røget ud af startopstillingen i Horsens.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægSlap nu lige af med Ludvig og forsvaret. Følger vi 'trenten' så bliver der svoret 0 mål i næste kamp.
Ved det er mod FCK, men kunne sgu være sjovt at holde lukket bag til.
Comment
Comment