Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Transferfrie danske spillere ...:
    Kasper Larsen, Yousef Toutouh, David Boysen, Magnus Troest, Lasse Petry, Patrick Da Silva,

    Ved at være kontraktfrie:
    Zohore, Schøne, Gytkjær, Høegh, Jonas Knudsen, Niclas Pedersen, Albæk, Uffe Beck,
    Hvem der er realistiske: Kasper Larsen, Patrick Da Silva, Magnus Troest og på en god Uffe Bech. Resten er for dyre og har ingen interesse i at komme til OB nu. Enten har de bedre tilbud eller også kan de finde en bedre atmosfære en suppen.

    Comment


      Hvad med Patrick Banggaard?
      Var det ikke en vi kunne bruge i midterforsvaret?
      Gjorde det godt i Midtjylland og på u21 landsholdet.
      Har haft det lidt svært i Darmstadt. Var sidst lejet ud til Roda.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
        Hvad med Patrick Banggaard?
        Var det ikke en vi kunne bruge i midterforsvaret?
        Gjorde det godt i Midtjylland og på u21 landsholdet.
        Har haft det lidt svært i Darmstadt. Var sidst lejet ud til Roda.
        Han har aldrig imponeret mig det store..

        Jeg har det på den måde at hvis vi ikke kan lande Kasper Larsen eller en virkelig profil skal vi ikke gøre det store ved det midterforsvar

        Lad os bruge alt krudtet på den offensive del

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Enig. Og resten er ikke værd at kaste penge efter.
          Nu stopper det, vi er enige om noget :D!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han har aldrig imponeret mig det store..

            Jeg har det på den måde at hvis vi ikke kan lande Kasper Larsen eller en virkelig profil skal vi ikke gøre det store ved det midterforsvar

            Lad os bruge alt krudtet på den offensive del
            Han vender langsommere end Tingager er betydeligt mindre og virkelig ikke ret god, ... til noget, måske kan han heade.
            Må være en af de ringeste der formåede at komme til udlandet og endda spille u21.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Han vender langsommere end Tingager er betydeligt mindre og virkelig ikke ret god, ... til noget, måske kan han heade.
              Må være en af de ringeste der formåede at komme til udlandet og endda spille u21.
              KL eller PB?

              Hvis PB er jeg meget enig. Ser intet i ham overhovedet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                KL eller PB?

                Hvis PB er jeg meget enig. Ser intet i ham overhovedet
                Banggaard.
                Mener dog heller ikke Kasper Larsen er nogen stor spiller ... synes han var ringe/meget ringe for OB det meste af tiden og dengang var jeg stadig fan ... lidt samme problem, for tung og for dårlig med bolden.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Banggaard.
                  Mener dog heller ikke Kasper Larsen er nogen stor spiller ... synes han var ringe/meget ringe for OB det meste af tiden og dengang var jeg stadig fan ... lidt samme problem, for tung og for dårlig med bolden.
                  Men har stadig spillet fast i Holland hvor nok kun skader har ødelagt en forlængelse. Indrømmer at jeg heller ikke var den store KL fan dengang. Meget større fan af DH. Tror heller ikke han bliver nogen stor leder umiddelbart. Men det må næsten kun kunne blive en opgrade ift det vi har i forvejen

                  Comment


                    Dette er ikke et rygte men en syg mulighed . På et tidspunkt kort før deadline falder hammeren hårdt over Jesper Hansen som forsvinder... Og manden med det store medansvar for diverse fejl tager lige en kort tørn igen som sportsdirektør. Thomas Christensen. Som så igen finder et par franske håbløsheder.
                    Eller?
                    Jeg tror JH omsider har meget kort snor.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Dette er ikke et rygte men en syg mulighed . På et tidspunkt kort før deadline falder hammeren hårdt over Jesper Hansen som forsvinder... Og manden med det store medansvar for diverse fejl tager lige en kort tørn igen som sportsdirektør. Thomas Christensen. Som så igen finder et par franske håbløsheder.
                      Eller?
                      Jeg tror JH omsider har meget kort snor.
                      Var det ikke Poul Hansen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Men har stadig spillet fast i Holland hvor nok kun skader har ødelagt en forlængelse. Indrømmer at jeg heller ikke var den store KL fan dengang. Meget større fan af DH. Tror heller ikke han bliver nogen stor leder umiddelbart. Men det må næsten kun kunne blive en opgrade ift det vi har i forvejen
                        Tror bare ikke han er blevet bedre og han blev jo netop ikke forlænget, hvilket helt sikkert er en kombination af skader og præstationer.

                        Som jeg husker ham så han tung og lettere kluntet ud og begik ofte ret store fejl eller blev overløbet, men der er ingen tvivl om at i har behov for forstærkning der ... Ludwig er foreløbig en katastrofe, men det kan næsten ikke være det sædvanlige niveau, så var han jo røget ud af startopstillingen i Horsens.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Enig i ovenstående. Husker det var noget overraskende at KL blev solgt, og så til en udenlandsk klub.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Slap nu lige af med Ludvig og forsvaret. Følger vi 'trenten' så bliver der svoret 0 mål i næste kamp.

                            Ved det er mod FCK, men kunne sgu være sjovt at holde lukket bag til.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Slap nu lige af med Ludvig og forsvaret. Følger vi 'trenten' så bliver der svoret 0 mål i næste kamp.

                              Ved det er mod FCK, men kunne sgu være sjovt at holde lukket bag til.
                              Det kunne være godt, men score FCK først så har vi ingen muligheder for at åbne dem op.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Det kunne være godt, men score FCK først så har vi ingen muligheder for at åbne dem op.
                                Det er så også rigtigt.

                                Comment

                                Working...
                                X