Simon Kroon er på stadion. Mon det ér helt tilfældigt?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægKæft en kongesigning det kunne være. Han var jo vanvittig i foråret.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr nu heller ikke henvendt til dem, mere til dem der virker helt eksalterede over forlængelsen, det har jeg lidt svært ved at følge. Forskellen på i går og i dag er vel bare, at hvor det i går så ud til, at Tverskov ville smutte gratis til sommer, så er sandsynligheden nu, at han smutter til sommer med et forhåbentligt pænt salg. Når det så er sagt, bliver det jo nok ikke et salg der redder et årsregnskab eller giver OB særligt meget øgede økonomiske muligheder.
Hvis Tverskov ikke ser sig selv i OB særligt meget længere og primært bare skal bruge næste sæson til at optimere sig til et skifte, så ville jeg egentlig ønske, at man allerede nu fik sendt ham videre og fandt en mere holdbar byggesten. Nu har vi snakket i flere sæsoner om, at vi manglede en varig løsning i den 6er rolle på midtbanen, så synes jeg sgu det er lidt ærgerligt, hvis vi skal bruge hele næste sæson på at arbejde Tverskov ind i den rolle, hvorefter han så smutter.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægKæft en kongesigning det kunne være. Han var jo vanvittig i foråret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægPlus at en stor del af kagen går til Thorborg. Bliver næppe mere end et par millioner der kan genereres ned i OBs kasse.Last edited by fmprOB; 09-07-2018, 14:24.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg er sgu også ligeglad med om Thorborg tjener penge men uanset hvad så vil det være forkert at lade Tverskov gå gratis uanset hvad
Comment
Comment