Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ville være dumt da det kun krævede 1 mål fra Lyngby ...
    Så ikke kampen, men OB skulle jo frem og med et skidt forsvar og en ringe offensiv kan det nemt gå galt.
    Ja, og så lige 2 mål fra os... så 6. pladsen var jo sådan set langt væk.
    Ja, det må man godt nok også sige at det gjorde da. Det er jo det han bider mærke i.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ja, og så lige 2 mål fra os... så 6. pladsen var jo sådan set langt væk.
      Ja, det må man godt nok også sige at det gjorde da. Det er jo det han bider mærke i.
      Nej, 1 mål fra OB.
      Den stod 1-1 da Horsens udligner.
      Der var intet for OB i at spille på resultatet, før de sidste 5 min ... at Kadrii laver nogle aktioner hvor forsvaret ikke kan følge med, well ... det så på ingen måde suspekt ud.
      I hvert fald ikke i mine øjne.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Mathias Jørgensen om sin debut

        http://www.ob.dk/artikel/vildt-fedt-...oget-igen.aspx

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Nej, 1 mål fra OB.
          Den stod 1-1 da Horsens udligner.
          Der var intet for OB i at spille på resultatet, før de sidste 5 min ... at Kadrii laver nogle aktioner hvor forsvaret ikke kan følge med, well ... det så på ingen måde suspekt ud.
          I hvert fald ikke i mine øjne.
          Nej, 2 mål. Som du selv skrev tidligere, så var OB bagud... den står 2-1 da Horsens udligner.
          De 2 mål der lukker for en mulig uafgjort og 7. plads, de falder også indenfor de sidste 5 min.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Foran mod et hold i total krise, og som kun har garnet 3 gange i 12 hjemmekampe........ for så at tabe 4-1 til dem.

            Det kan jeg sgu godt forstå man kan stille sig undrende over for.
            Hvorfor .. du har selv dokumenteret, og lavet en fin liste over at OB bare bedre til at kickstarte hold i krisetilstand 🤨 😉
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hvorfor .. du har selv dokumenteret, og lavet en fin liste over at OB bare bedre til at kickstarte hold i krisetilstand 廊 
              Ja, fra den vinkel overrasker det jo ikke, men 4-1 er helt uhørt... og fra en anden vinkel, så er vi foran, men taber alligevel til kriseholdet, hvilket er sket meget sjældent...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Ja, fra den vinkel overrasker det jo ikke, men 4-1 er helt uhørt... og fra en anden vinkel, så er vi foran, men taber alligevel til kriseholdet, hvilket er sket meget sjældent...
                Man skal jo aldrig være bange for at sætte nye standarder, og være ambitiøs. Det må sige siges at det lykkedes for OB på den helt ufede måde i går
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Man skal jo aldrig være bange for at sætte nye standarder, og være ambitiøs. Det må sige siges at det lykkedes for OB på den helt ufede måde i går
                  Ja, det har du ret i...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment

                  Working...
                  X