anyways - håber på et nederlag......sjældent det sker, og svært at gå til en kamp på den måde.....
Begge skadet. Mener der var noget med en brækket finger ved Kløve og man ville kigge om ham måske kunne spille med en skinne. Åbenbart var det for riskant.
Og Fester har problem er med en sene i foden.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Både Kløve og Fester er skadet. Kan virkelig ikke se, hvorfor folk er så forhippede på at vi skal gå efter et nederlag. Udover det rent moralske i det kan vi jo faktisk stadig nå mesterskabsslutspillet med en sejr (omend vi ikke ville få et ben til jorden der). Og selvom vi ikke når det, kan vi med en sejr, så vidt jeg husker, sandsynligvis være syv points over nedrykning i den sværere pulje. Den vil vi så gå ind i med en sejr i bagagen rent selvtillidsmæssigt, mens vi med et nederlag her vil have tre nederlag i træk. At gå ind i nedrykningsslutspillet på en nederlagsstime ser jeg ærlig talt som farligere end at få en lidt sværere pulje med en lidt mindre pointdifference.
Og så gode er SIF og AGF altså ikke - vi spillede til gengæld nok vores to dårligste kampe i sæsonen mod dem.
Jeg håber i hvert fald fuldt ud på en sejr idag.. og så håber jeg Jørgensen og Eskesen får en god mængde spilletid, jeg tror de vil kunne overraske RFC.
Fedt at Kent lige nævner at der ikke er tvivl om at vi i dag har flere spillere af egen avl end tidligere... Han bruger dem bare ikke hvis han kan undgå det..
Fedt at Kent lige nævner at der ikke er tvivl om at vi i dag har flere spillere af egen avl end tidligere... Han bruger dem bare ikke hvis han kan undgå det..
Og har vi det ... Kasper, Høegh, falk mv var her da dengang...
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Comment