Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - nyt afsnit med stærkt besat panel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det ved jeg ikke, hvad jeg skal svare til, tror jeg lidt er forums svar på KEP - generelt en rolig fyr, men der sker kortslutninger, på banen.

    Desuden har jeg mere end antydet at MD var lakaj for ledelsen, så den bliver nok næppe tilgivet. ;-)

    MvH ChrisOB
    Hvis du debattere ligeså godt mundtligt, som du gør skriftligt, så ville det klæde SFÅ at få dig ind og tale. Det må være på min top tre over ting de bør foretage sig ift. udviklingen af deres podcast og snakken om klubben.

    MD slår mig ikke som typen, der tager tingene alt for personligt. Jeg fornemmer det er med et smil, at han nævner, at foum tidligere har været efter ham. Hvis ikke man kan være professionel i sådan en sammenhæng, så bør man næppe lave det produkt han leverer.

    #ChrisOBiStemmerFraÅdalenNU!

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Hvis du debattere ligeså godt mundtligt, som du gør skriftligt, så ville det klæde SFÅ at få dig ind og tale. Det må være på min top tre over ting de bør foretage sig ift. udviklingen af deres podcast og snakken om klubben.

      MD slår mig ikke som typen, der tager tingene alt for personligt. Jeg fornemmer det er med et smil, at han nævner, at foum tidligere har været efter ham. Hvis ikke man kan være professionel i sådan en sammenhæng, så bør man næppe lave det produkt han leverer.

      #ChrisOBiStemmerFraÅdalenNU!
      Jeg er da glad for, at du har så stor tiltro til mig og mit virke. Så meget vil jeg da sige. Tak for det. ;-)

      Men ved ikke om snak løser klubbens udviklingsproblemer - det gør handling- og den kan vi som fans ikke levere.

      Vi kan levere vores besyv om det vi ser, og lægge pres på, i den sidste ende er det jo kun de faktiske resultater, der afgører hvilken retning klubben ender i.

      Jeg er bare mere bedrøvet end vred i aften. For det gør ondt på mig at se et OB hold tabe på den måde.

      Jeg burde være vred - men er det ikke. Som en OB kammerat skrev til mig da Randers kom på 3-1 "Man bliver bare så træt"

      Jeg er træt. Bedre evaluering er jeg sig ikke i stand til lige nu.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg er da glad for, at du har så stor tiltro til mig og mit virke. Så meget vil jeg da sige. Tak for det. ;-)

        Men ved ikke om snak løser klubbens udviklingsproblemer - det gør handling- og den kan vi som fans ikke levere.

        Vi kan levere vores besyv om det vi ser, og lægge pres på, i den sidste ende er det jo kun de faktiske resultater, der afgører hvilken retning klubben ender i.

        Jeg er bare mere bedrøvet end vred i aften. For det gør ondt på mig at se et OB hold tabe på den måde.

        Jeg burde være vred - men er det ikke. Som en OB kammerat skrev til mig da Randers kom på 3-1 "Man bliver bare så træt"

        Jeg er træt. Bedre evaluering er jeg sig ikke i stand til lige nu.

        MvH ChrisOB
        Frem med de hvide tørklæder ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg er da glad for, at du har så stor tiltro til mig og mit virke. Så meget vil jeg da sige. Tak for det. ;-)

          Men ved ikke om snak løser klubbens udviklingsproblemer - det gør handling- og den kan vi som fans ikke levere.

          Vi kan levere vores besyv om det vi ser, og lægge pres på, i den sidste ende er det jo kun de faktiske resultater, der afgører hvilken retning klubben ender i.

          Jeg er bare mere bedrøvet end vred i aften. For det gør ondt på mig at se et OB hold tabe på den måde.

          Jeg burde være vred - men er det ikke. Som en OB kammerat skrev til mig da Randers kom på 3-1 "Man bliver bare så træt"

          Jeg er træt. Bedre evaluering er jeg sig ikke i stand til lige nu.

          MvH ChrisOB
          Som du selv siger, så kan vi ytre os og lægge et pres på klubben ved at blive ved med at omtale problemerne, som vi ser dem. De vil ikke kunne ignorere det for altid. Det kan ikke gøres et bedre sted end SFÅ, da det må være det største OB medie med fleste lyttere, og klubbens egne folk lytter også med. Jeg tror næppe klubbens folk sidder og læser med herinde, så jeg ville da blive glad hvis du kunne komme i podcasten og repræsentere en udskilt skare af fans. Det er jeg skam helt tryg ved. Du har bare en stor indsigt qua de mange år som fan, og du leverer budskabet på en god og sober måde. Ikke så meget pladder, det er direkte og kontant, men mest alt - velovervejet.

          Jeg håber du en dag ville være frisk på det, og jeg håber de inviterer dig. Jeg kan allerede nu se på instagram og twitter, at folk hashtagger #ChrisOBiStemmerFraÅdalen - så det gik stærkt 😄

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Frem med de hvide tørklæder ...
            De er allerede fremme, i form af de hvide stole der i stigende grad bliver mere synlige end de tilskuere der kommer til hjemmekampene. Odense og Fyn er stille og roligt ved at opgive OB, og det gør helt vildt ondt på mig, men jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre ved det. At se mit livs kærlighed syne hen i ligegyldighed er noget nær mit værste mareridt.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              De er allerede fremme, i form af de hvide stole der i stigende grad bliver mere synlige end de tilskuere der kommer til hjemmekampene. Odense og Fyn er stille og roligt ved at opgive OB, og det gør helt vildt ondt på mig, men jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre ved det. At se mit livs kærlighed syne hen i ligegyldighed er noget nær mit værste mareridt.
              What he said.

              Gør ufatteligt ondt.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                De er allerede fremme, i form af de hvide stole der i stigende grad bliver mere synlige end de tilskuere der kommer til hjemmekampene. Odense og Fyn er stille og roligt ved at opgive OB, og det gør helt vildt ondt på mig, men jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre ved det. At se mit livs kærlighed syne hen i ligegyldighed er noget nær mit værste mareridt.
                men er der ikke fremgang i tilskuerantallet?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Som du selv siger, så kan vi ytre os og lægge et pres på klubben ved at blive ved med at omtale problemerne, som vi ser dem. De vil ikke kunne ignorere det for altid. Det kan ikke gøres et bedre sted end SFÅ, da det må være det største OB medie med fleste lyttere, og klubbens egne folk lytter også med. Jeg tror næppe klubbens folk sidder og læser med herinde, så jeg ville da blive glad hvis du kunne komme i podcasten og repræsentere en udskilt skare af fans. Det er jeg skam helt tryg ved. Du har bare en stor indsigt qua de mange år som fan, og du leverer budskabet på en god og sober måde. Ikke så meget pladder, det er direkte og kontant, men mest alt - velovervejet.

                  Jeg håber du en dag ville være frisk på det, og jeg håber de inviterer dig. Jeg kan allerede nu se på instagram og twitter, at folk hashtagger #ChrisOBiStemmerFraÅdalen - så det gik stærkt 😄
                  Indsigt og indsigt er vel så meget sagt, jeg vil i hvert fald mene, at jeg har passionen. 25 år and counting ;-)

                  Jeg opgiver aldrig OB - men jeg har aldrig været så opgivende i forhold til OB.

                  Og når jeg - og mange andre er det samme, så er der ikke noget at sige til, at den menige mand efterhånden ikke vil give a rat's ass om vi spiller kamp eller ej.

                  Mand hvor gør det ondt.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    men er der ikke fremgang i tilskuerantallet?
                    Minimal fremgang sammenlignet med sidste sæson, men tallene fra sidste sæson er jo også inklusiv alle de kampe i nedrykningsspillet og Europa playoff som alle sammen var sløjt besøgte. Dem skal vi først til nu, og det skal nok få gennemsnittet klart under sidste sæson.

                    I de sidste 5 hjemmekampe topper vi med 4068 tilskuere i den bedste besøgte kamp. Sidste sæson var den sløjest besøgte kamp set af 3452, i denne sæson er det 1673. Det er den udvikling der er relevant at kigge på, og den er dybt bekymrende.
                    Last edited by Sheed; 18-03-2018, 21:22.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Indsigt og indsigt er vel så meget sagt, jeg vil i hvert fald mene, at jeg har passionen. 25 år and counting ;-)

                      Jeg opgiver aldrig OB - men jeg har aldrig været så opgivende i forhold til OB.

                      Og når jeg - og mange andre er det samme, så er der ikke noget at sige til, at den menige mand efterhånden ikke vil give a rat's ass om vi spiller kamp eller ej.

                      Mand hvor gør det ondt.

                      MvH ChrisOB
                      Jeg føler smerten. Endnu en nat uden god søvn.. Dem kan jeg takke OB for. Det er hårdt.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        men er der ikke fremgang i tilskuerantallet?
                        Jo, snittet siger 82 flere end sidste sæson...

                        ... og det siger vel alt, når det er den slags man fremhæver.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jo, snittet siger 82 flere end sidste sæson...

                          ... og det siger vel alt, når det er den slags man fremhæver.
                          :-D
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Jo, snittet siger 82 flere end sidste sæson...

                            ... og det siger vel alt, når det er den slags man fremhæver.
                            Hmmm. Der må jeg forsvare JH. At trække 82 tilskuere mere på stadion SELVOM MAN HAR IKKE MERE PØLSEMIX der er noget ham kan virkeligt være stolte over. Tillykke, Jesper! You're the man!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment

                            Working...
                            X