Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - nyt afsnit med stærkt besat panel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Tror nogle bliver væk fordi debatten bliver for ensformig, der køres lidt i den samme rille, det er ikke så meget debatørenes skyld, som det måske er de samme problemer med OB som tilsyneladende fortsætter.

    Jeg syntes egentlig forummet er rimeligt seriøst, mindes der var en debatør der kaldte JH Psykopat, vel nok det værste og mest usaglige, her gik alle andre ind i debatten, og debattøren endte med at tage sin påstand tilbage. Det er over grænsen for humor, og minder bortset fra dette er der ikke mange problemer af denne art.

    Humor ser man jo forskelligt på men engang imellem fristet man jo til lidt galgenhumor, det kan løsne lidt op i den mismodige stemning.

    Ellers syntes jeg det er et rigtig fint forum, der er virkelig nogle fodboldprofessorer herinde, der er dygtige til at analyserer. Det er meget givtigt at læse.

    Ellers prøver vi vel alle at bidrage med et eller andet, det kan være en sysnsvinklel et spørgsmål, eller kendskab til ungdomsspillere m.m
    Jeg er enig. Kigger ofte i Eintracht Braunschweigs Fanforum siden Tingager spiller i Braunschweig. Og i forhold til deres forum synes der er langt mere bruger med fodboldforstand og analytiske evner i vores forum og vi har også en bedre og mere pænt tone med hinanden.
    Ser det også lidt ensformig her med mange gentagelser men det afspejler vel kun klubbens udvikling som er ja også præget af en mangel af fremskridt og forændring.
    Derudover er der mange rigtig gode ting herinde. Tænk bare om alle de informationer og beretninger vi får fra jchristo om ungdomskampe og alle som skriver om træningen osv.. Der er meget aktivitet her i hensigt af samlingen af links fra diverse medier om OB.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Jeg er enig. Kigger ofte i Eintracht Braunschweigs Fanforum siden Tingager spiller i Braunschweig. Og i forhold til deres forum synes der er langt mere bruger med fodboldforstand og analytiske evner i vores forum og vi har også en bedre og mere pænt tone med hinanden.
      Ser det også lidt ensformig her med mange gentagelser men det afspejler vel kun klubbens udvikling som er ja også præget af en mangel af fremskridt og forændring.
      Derudover er der mange rigtig gode ting herinde. Tænk bare om alle de informationer og beretninger vi får fra jchristo om ungdomskampe og alle som skriver om træningen osv.. Der er meget aktivitet her i hensigt af samlingen af links fra diverse medier om OB.
      Ja, det er bare rigtig godt. Stor tak.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #48
        Så fik jeg hørt det seneste afsnit.

        Til en start anerkender jeg, at de konklusioner som panelet kommer til, selvfølgelig bunder i en større viden og indsigt inden jeg på nogen måde kan tilråbe mig at have.

        Det irriterer mig dog, at der er bred enighed om at tage et år mere med Kent, samtidig med der nikkes ja til, at det nok ikke bliver meget bedre. Ungdomsarbejde og faciliter er vigtigere end en enkelt sæson, bestemt enig, men det er sgu´ikke godtnok.

        Det irriterer mig, at en Jakob Michelsen fejes af bordet, som en der vil kræve en radikal ændring af spillertruppen. Det er rigtigt han blev kaldt Mini-Mourinho i Sønderjyske, men tror ligeså meget Jakob tilpassede sig Sønderjyske. Fra Skive var fortællingen noget med boldbesiddelse. Jakob er også blevet kaldt pragmatiker.

        Jakob som træner og de to rigtige spillere. Her taler vi en fysiske stærk angriber, samt en leder på det menneskelige plan, en type a la KEP. Det ville jeg tro meget mere på end endnu en tur med Kent.

        Når vi bliver nummer seks om nogen timer, så står det her lidt skævt - indrømmet.

        Comment


          #49
          Yderst bizart med en fan podcast, hvor der er en underliggende tone af at fansne er idioter!.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
            Yderst bizart med en fan podcast, hvor der er en underliggende tone af at fansne er idioter!.
            Overdrivelse fremmer forståelsen. Det er heller ikke sådan de ytre sig, det er i hvert fald ikke det indtryk jeg sidder med, og jeg har hørt samtlige afsnit. Men der findes rigtig mange hjerneblødninger herinde engang imellem og på andre medier.. Men sådan er det jo over hele linjen. Ligesom jeg synes aktørerne i Stemmer fra Ådalen også har totale nedsmeltninger og hjerneblødninger nogle gange. Vi kan ikke alle være enige.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Overdrivelse fremmer forståelsen. Det er heller ikke sådan de ytre sig, det er i hvert fald ikke det indtryk jeg sidder med, og jeg har hørt samtlige afsnit. Men der findes rigtig mange hjerneblødninger herinde engang imellem og på andre medier.. Men sådan er det jo over hele linjen. Ligesom jeg synes aktørerne i Stemmer fra Ådalen også har totale nedsmeltninger og hjerneblødninger nogle gange. Vi kan ikke alle være enige.
              Jeg er sådan set ligeglad med om de er uenige med hvad jeg og andre skriver, synes at vi er bagklog, rabiate tosser - jeg og andre laver mere realistiske vurderinger af OB end de nogensinde kommer i nærheden af, fordi de hele tiden vil lede efter formidlende omstændigheder i stedet for at kalde en spade for en spade.

              Du ved Kent Nielsen og Jesper Hansen style.

              Er det virkeligt så farligt at sige tingene som de er og kan udvikle sig til?

              Er man bange for man bliver ramt af depression hvis man giver efter for den såkaldte negativitet?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Jeg er sådan set ligeglad med om de er uenige med hvad jeg og andre skriver, synes at vi er bagklog, rabiate tosser - jeg og andre laver mere realistiske vurderinger af OB end de nogensinde kommer i nærheden af, fordi de hele tiden vil lede efter formidlende omstændigheder i stedet for at kalde en spade for en spade.

                Du ved Kent Nielsen og Jesper Hansen style.

                Er det virkeligt så farligt at sige tingene som de er og kan udvikle sig til?

                Er man bange for man bliver ramt af depression hvis man giver efter for den såkaldte negativitet?

                MvH ChrisOB
                Jeg er fuldstændig enig med dig over hele linjen, og du er alle dage én af dem som jeg personligt tager meget seriøst, fordi du altid er velovervejet, og du får mig til at anse tingene på en anden måde. Det kan jeg kun have respekt for, men jeg synes det er forkert, at antyde at hele redaktionen hos SFÅ sidder og hader os alle sammen, og vi er bare nogle aber som sidder og lukker lort ud, fordi det er vi ikke. De har i flere afsnit rost debatørrer herinde fra, så det er simpelthen bare ikke sandt.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Jeg er fuldstændig enig med dig over hele linjen, og du er alle dage én af dem som jeg personligt tager meget seriøst, fordi du altid er velovervejet, og du får mig til at anse tingene på en anden måde. Det kan jeg kun have respekt for, men jeg synes det er forkert, at antyde at hele redaktionen hos SFÅ sidder og hader os alle sammen, og vi er bare nogle aber som sidder og lukker lort ud, fordi det er vi ikke. De har i flere afsnit rost debatørrer herinde fra, så det er simpelthen bare ikke sandt.
                  Enig. MD er vel den som har mindst “til overs” for sådan nogle forumfans som os.. Resten syntes jeg er meget fair..
                  SFÅ er noget af det bedste der er sket for os fans i mange år

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Jeg er fuldstændig enig med dig over hele linjen, og du er alle dage én af dem som jeg personligt tager meget seriøst, fordi du altid er velovervejet, og du får mig til at anse tingene på en anden måde. Det kan jeg kun have respekt for, men jeg synes det er forkert, at antyde at hele redaktionen hos SFÅ sidder og hader os alle sammen, og vi er bare nogle aber som sidder og lukker lort ud, fordi det er vi ikke. De har i flere afsnit rost debatørrer herinde fra, så det er simpelthen bare ikke sandt.
                    Tror roligt du kan regne med de anser mig for at være rabiat, og jeg næppe får hverken ros eller invitation til at komme og lukke galde ud. ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Tror roligt du kan regne med de anser mig for at være rabiat, og jeg næppe får hverken ros eller invitation til at komme og lukke galde ud. ;-)

                      MvH ChrisOB
                      Haha. Hvis du fik muligheden, ville du så gerne deltage i et afsnit? I så fald vil jeg personligt sætte gang i noget, som kræver at de tager dig ind til et afsnit! Så må vi kører noget ala #KEPtilVM - Det ville jeg fandme gerne høre!

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Haha. Hvis du fik muligheden, ville du så gerne deltage i et afsnit? I så fald vil jeg personligt sætte gang i noget, som kræver at de tager dig ind til et afsnit! Så må vi kører noget ala #KEPtilVM - Det ville jeg fandme gerne høre!
                        Ham og Brix sammen efter denne fiasko ville være hyl at få sammen i studiet..
                        Special guest: StateTrooper

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ham og Brix sammen efter denne fiasko ville være hyl at få sammen i studiet..
                          Special guest: StateTrooper
                          Shit man! Eksplosivt stuff! Jeg tror slet ikke de ville kunne uploade afsnittet grundet temperaturen.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Shit man! Eksplosivt stuff! Jeg tror slet ikke de ville kunne uploade afsnittet grundet temperaturen.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Haha. Hvis du fik muligheden, ville du så gerne deltage i et afsnit? I så fald vil jeg personligt sætte gang i noget, som kræver at de tager dig ind til et afsnit! Så må vi kører noget ala #KEPtilVM - Det ville jeg fandme gerne høre!
                              Det ved jeg ikke, hvad jeg skal svare til, tror jeg lidt er forums svar på KEP - generelt en rolig fyr, men der sker kortslutninger, på banen.

                              Desuden har jeg mere end antydet at MD var lakaj for ledelsen, så den bliver nok næppe tilgivet. ;-)

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #60
                                Jamen lad os da fortælle David og co. at vi gerne ser #ChrisOBiSFÅ :-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X