Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ligeyldigheden dræber klubben...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Enig. Holder meget af Caspers indstilling. Men er det nok til top6?
    Casper Nielsen ville ikke forstærke en eneste midtbane i superligaen ... han ville end ikke være en profil i 1. div.
    Evnerne MED bold og spilforståelsen er simpelthen for lav.
    Sådan ser jeg det.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Nej, han er slet og ret elendig. HHA var farlig, Spelmann havde også sine stunder, men ham her må Kent og Jesper gerne tage med til næste klub lige om lidt.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Nej, han er slet og ret elendig. HHA var farlig, Spelmann havde også sine stunder, men ham her må Kent og Jesper gerne tage med til næste klub lige om lidt.
        Jeg synes bare det er spøjst, det er hans spidskompetencer med fight, løberaseri og glidetacklinger, som folk efterspørger. Men det er åbenlyst ikke nok i sig selv.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg synes bare det er spøjst, det er hans spidskompetencer med fight, løberaseri og glidetacklinger, som folk efterspørger. Men det er åbenlyst ikke nok i sig selv.
          Prøv at se antal afslutning kontra mål, så kender du svaret

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Jeg synes bare det er spøjst, det er hans spidskompetencer med fight, løberaseri og glidetacklinger, som folk efterspørger. Men det er åbenlyst ikke nok i sig selv.
            Folk - jeg selv inkl. - efterspørger vel den slags (spids)kompetencer af en grund?
            Historisk set har OB altid været et hold, man slog sig på. Og i mine øjne SKAL der være mindst et "dumt svin" på banen, der lige kan tiltvinge sig noget respekt. Men det hjælper ikke noget, hvis blod, sved og tårer er eneste kompetencer. Man skal også kunne spille fodbold på et vist niveau.

            OB har haft masser af disse spillere, der vel Efterspørges? Jeg nævner i flæng Brian Steen, Tøffe, Kim Ziegler, Hemmingsen, Derveld, Allan Nielsen.
            Jeg vil mene, at spillere som disse, er nogen man slår sig på, og som samtidig var dygtige fodboldspillere.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Folk - jeg selv inkl. - efterspørger vel den slags (spids)kompetencer af en grund?
              Historisk set har OB altid været et hold, man slog sig på. Og i mine øjne SKAL der være mindst et "dumt svin" på banen, der lige kan tiltvinge sig noget respekt. Men det hjælper ikke noget, hvis blod, sved og tårer er eneste kompetencer. Man skal også kunne spille fodbold på et vist niveau.

              OB har haft masser af disse spillere, der vel Efterspørges? Jeg nævner i flæng Brian Steen, Tøffe, Kim Ziegler, Hemmingsen, Derveld, Allan Nielsen.
              Jeg vil mene, at spillere som disse, er nogen man slår sig på, og som samtidig var dygtige fodboldspillere.
              Syntes nu også det er sjældent der er nogle som slår sig på CN , det er meget ofte ham som smider sig og har ondt efter en duel ..
              Så eneste kompetence der er at prale af ved CN er at han løber meget .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Jeg synes bare det er spøjst, det er hans spidskompetencer med fight, løberaseri og glidetacklinger, som folk efterspørger. Men det er åbenlyst ikke nok i sig selv.
                det er sjovt - det er på ingen måde det billede jeg har af ham. Ser ham ikke som en fighter type - der laver de glidende taclinger du omtaler.

                Løbevillighed - fint nok, men det er altså ikke nok.

                Den type du beskriver lyder for mig langt mere som en spelmann - og der mener jeg slet slet ikke CN kan sammenlignes

                Comment


                  #38
                  Ligegyldigheden er nået dertil hvor man fremfor at blive rasende over RFC´s scoringer i går grinede hånligt i stedet for ..

                  Kæft hvor man savner glæden , begejstringen , nerven i kampene , troen , håbet og lysten til at komme på stadion hver eneste gang .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Ligegyldigheden er nået dertil hvor man fremfor at blive rasende over RFC´s scoringer i går grinede hånligt i stedet for ..

                    Kæft hvor man savner glæden , begejstringen , nerven i kampene , troen , håbet og lysten til at komme på stadion hver eneste gang .
                    Kunne ikke være mere enig. Jeg er nået dertil, hvor jeg ikke engang bliver sur eller skuffet når vi taber. Det siger jo alt om ligegyldigheden. Og det irriterer mig helt vildt, for savner at glæde mig til at komme på stadion eller se en kamp på tv, tidligere kunne jeg glæde mig i dagevis. Pt er det nogen gange først på selve dagen jeg opdager at “ Nåhr ja, vi spiller i dag”.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ligegyldigheden er nået dertil hvor man fremfor at blive rasende over RFC´s scoringer i går grinede hånligt i stedet for ..

                      Kæft hvor man savner glæden , begejstringen , nerven i kampene , troen , håbet og lysten til at komme på stadion hver eneste gang .
                      Så er det jo godt vi er kommet i pulje med SJE, FCH og RFC, bare det og skrive de 3 modstander kan man mærke, hvor begejstret man bliver. Så tænker man er 10points forskel mon nok til ikke og skal spille nedrykning... al troen er væk, det har den været et års tid nu...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                        Så er det jo godt vi er kommet i pulje med SJE, FCH og RFC, bare det og skrive de 3 modstander kan man mærke, hvor begejstret man bliver. Så tænker man er 10points forskel mon nok til ikke og skal spille nedrykning... al troen er væk, det har den været et års tid nu...
                        Ja, det bliver skønt med alle de kampe mod Randers. Mindes det var et festfyrværkeri sidste slutspil
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #42
                          Her kan andlox ikke være med

                          http://www.ob.dk/artikel/fra-canada-til-ewii-park.aspx

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fuldstændigt enig og bøjer mig i støvet.
                            Håber den dreng fik til mindst en Festersen-trøje som erindring til dagen. 👍👍👍
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment

                            Working...
                            X