Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd OB-AGF

    Gryte
    Ryan Lund Tver Buus
    Jønne Thrane Rømer Kløve
    Fester AK

    TAK for denne sæson. Ses

    #2
    Klippet fra optaktstråden.

    Hold kæft et kagehold.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #3
      Det er da meget interessant at han smider Buus ud på venstre. Den havde jeg ikke regnet med. Bliver da sjovt at se ham og Marco i aktion i det mindste.

      Jeg ved godt vi siger det (meget) tit herinde, men det er bare så fandens underligt, at Jönsson er starter igen. Han var helt igennem anonym mod Brøndby.

      Comment


        #4
        En opstilling jeg ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig. Taber vi, så står Kent i lort til halsen. Vovet

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          En opstilling jeg ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig. Taber vi, så står Kent i lort til halsen. Vovet
          Det er vel ikke så meget vovet, som det er nødtvunget? Vi er ude i en 5-6 afbud eller halvskadede spillere.

          Comment


            #6
            Ynkelig startformation....tror ikke på det.

            Comment


              #7
              Jønsson!!!! Hvad sagde jeg. Hvor er Greve? Er han ikke mellem vores 15 bedste?
              Kent Nielsen .... tag dit tøj og gå!

              Comment


                #8
                Startformation er så ynkelig som det lort JH har hentet.

                Comment


                  #9
                  Jeg tænker Greve ikke er der helt fysisk. Jönsson gav ikke meget mening i Brøndby fra start i forvejen, og med et mål fra Greve, burde der ikke være tvivl. Med en decimeret Greve og KEP på bænken i dag, ser det godt nok noget skravlet ud.

                  Comment


                    #10
                    Hvem er Jonathan Harboe på bænken?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvem er Jonathan Harboe på bænken?
                      https://www.instagram.com/jonathanharboe/?hl=da

                      Det er noget med, at OB gerne vil til at være stærkere blandt de unge og på SoMe. Så får han lov at være med som en slags gimmick.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        En opstilling jeg ikke i min vildeste fantasi kunne forestille mig. Taber vi, så står Kent i lort til halsen. Vovet
                        Helt enig. Kan bare ikke forstå hvorfor Greve får ikke startplads. Ham spiller overbevisende næsten hver gang men bliver fravalgt en efter anden gang af Kent. Derudover bliver en uprøvet hb smid ind som vb...
                        Enten det bliver grandiose eller en fiasko i aften. Hvis det går galt så må der endelig være slut med projekt Kent i OB.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Helt enig. Kan bare ikke forstå hvorfor Greve får ikke startplads. Ham spiller overbevisende næsten hver gang men bliver fravalgt en efter anden gang af Kent. Derudover bliver en uprøvet hb smid ind som vb...
                          Enten det bliver grandiose eller en fiasko i aften. Hvis det går galt så må der endelig være slut med projekt Kent i OB.
                          Greve var jo meldt tvivlsom til kampen så kan være han ikke er på 100%. Håber jeg. Eller.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Greve var jo meldt tvivlsom til kampen så kan være han ikke er på 100%. Håber jeg. Eller.
                            Ja, måske. Men sker det ikke alt for ofte at Greve bliver fravalgt af Kent selvom ham præsterer når ham var på pladsen? Så tvivler. Derudover forstår jeg ikke at Eskesen er ikke til mindst med på bænken. Jeg er ked af Ken, helt ærligt.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Hvem er Jonathan Harboe på bænken?
                              Fra U19. Kunne sagtens gøre Frøkjær selskab snart i SL truppen

                              Comment

                              Working...
                              X