Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Du kan jo også anskue det ud fra "hvis han er god nok, så spiller han .. hvis ikke, så spiller han ikke".
    Ja det kan man. Det gjorde OB jo i mange år under Kim Brink, hvilket gjorde at store talenter som Lindegaard, Matti og AK aldrig kom igennem. Det kan være, at jeg er lallende idiot, men jeg var af den opfattelse, at det var den tankegang man skulle væk fra.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvis der eksisterer en plan med at bygge ham op stille og roligt med lidt spilletid ad gangen så er det sgu svært at få øje på .
      Ikke kun spilletid, også bare selve skiftet til 1. holdet. Jeg ved godt vi alle er trætte af ordet kontinuitet, men derfor tror jeg stadig det hjælper med indbyrdes relationer. Det får Julius jo stille og roligt bygget på med træning og reserveholdskampe. Så er næste skridt kamptid som der forhåbentligt kommer meget af.

Comment

Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
        Ordet 'måske' tror jeg er nøgleordet her. Det her er ikke en kamp, hvor KN kan satse på, at en masse måske'er kommer ud til vores fordel. Jönsson har trods alt tidligere vist, at han kan gøre jobbet, mens Eske ikke har samme merit at falde tilbage på. Tro mig, jeg håber vi en dag når der til, hvor vi har et så klart koncept og tilpas stort mod til, at vi ligesom FCN bare kan smide den ene purunge spiller ind i alle slags kampe. Men der ser jeg os slet ikke endnu.

En del af kritikken af den nye ligastruktur går jo netop på, at klubberne bliver bange for at smide unge spillere i ilden her i denne fase af sæsonen, da man kæmper om at komme med i den rigtige slutspilspulje.
        Det sgu da bedre at prøve end at lade en spiller der helst vil bruge samme spillersæt 4-5 gange inden han skifter det ud spille.
        Jeg har set Jønne beskidt en gang (måske lidt overdrevet, men er sgu tæt på)

Hvis nogen spiller er bundet op på et kæmpe måske så er det da Jønne ..
        Nemlig, og det er det jeg gerne vil væk fra.
        Tag dem ind der brænder for OB, Jønne brænder kun for den lønseddel der kommer en gang om måneden.

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg er ikke helt enig, men jeg kan godt se hvorfor nogle er af den holdning.

Men hvem eller hvilken type skal i så fald være afløser? Og skal JH være med til at ansætte ham? I så fald vil det være den 4. cheftræner på små 5 år under JH, så må pilen simpelthen også begynde at andre steder hen.

Hvis man henter en træner der lige er blevet mester med et midterholdsbudget, og han ikke en gang kan lande en top 6 placering i tre sæsoner, kan det næppe kun være cheftrænerens skyld.
        Ja han vandt i en sæson hvor alle andre hold fejlede, og desuden kom han fra et hold der blev nummer 5, og ikke nummer 1.

Comment

Ja det kan man , lige som vi gør med Jønne , Thrane , Fellah , CN , Joan og Helenius ?

Hvornår har en af ovenstående sidst spillet en god kamp eller været kampafgørende ?

( kampafgørende er ikke som med CN når man er det til modstanderens fordel )
          Jeps
          Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Ja det kan man. Det gjorde OB jo i mange år under Kim Brink, hvilket gjorde at store talenter som Lindegaard, Matti og AK aldrig kom igennem. Det kan være, at jeg er lallende idiot, men jeg var af den opfattelse, at det var den tankegang man skulle væk fra.
            Så er vi ihvertfald to lallende idioter som går og håber .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg håber virkelig at det JH snakkede om med at der er nogle klausuler, i KN's kontrakt som han holder øje med, er at hvis han ikke når top 6 inden for de første 4 år, så kan man rive kontrakten i stykker.

Kunne være så fedt hvis der var en konsekvens af at holdet ikke præsterer.

Lige nu vil jeg hellere have JH i klubben end KN.
              En anden trænder der kan finde de rigtige spillere (KN kan kun finde flop fra Aab). KEP er undtagelsen.

Comment

Lad os sige, at stillingen kommer til at stå nogenlunde som den gør nu, og vi så ender som vi ligger til lige nu, hvor vi ryger over i en nedrykningspulje med 6 point ned til AGF på den forkerte side af stregen, tror du så vi får Julius mere at se? Det tror jeg absolut ikke vi gør.
                Mod Helsingør eller Lyngby eller hvem der nu ender hvor er der vel mulighed? Hvis vi Tidligt sikrer os. Jeg tror tidligst hans gennembrud kommer næste sæson (kunne være fedt hvis ham og Frøkjær afløser Joan og Kønne), men derfor tror jeg godt der kan være spilletid i et evt, slutspil.

Comment

Så er vi ihvertfald to lallende idioter som går og håber .
                  Lad os kalde det 3 lallende idioter.

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Ikke kun spilletid, også bare selve skiftet til 1. holdet. Jeg ved godt vi alle er trætte af ordet kontinuitet, men derfor tror jeg stadig det hjælper med indbyrdes relationer. Det får Julius jo stille og roligt bygget på med træning og reserveholdskampe. Så er næste skridt kamptid som der forhåbentligt kommer meget af.
                    Jeg tror nu det er begrænset hvor meget relation og hår på brystet det giver at spille træningskampe , sommerkampe og reserveholdskampe imo er der hvor de unge for alvor lærer noget og får hår på brystet er i gældende kampe hvor der er pres på . .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Greve, Tingager, JJ. Vi er vel kommet et stykke af vejen. Men det er jo en proces, og vi ser vel allerede fremskridt som der forhåbentlig kan komme flere af med en Eskesen, Molberg, Frøkjær eller en af vores målmænd. Talenterne skal jo også være gode nok uanset.

Comment

Mod Helsingør eller Lyngby eller hvem der nu ender hvor er der vel mulighed? Hvis vi Tidligt sikrer os. Jeg tror tidligst hans gennembrud kommer næste sæson (kunne være fedt hvis ham og Frøkjær afløser Joan og Kønne), men derfor tror jeg godt der kan være spilletid i et evt, slutspil.
                        Sidst vi spillede mod Helsingør og var foran 4-0 blev Jønne og Helenius skiftet ind .. sørgeligt
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg tror nu det er begrænset hvor meget relation og hår på brystet det giver at spille træningskampe , sommerkampe og reserveholdskampe imo er der hvor de unge for alvor lærer noget og får hår på brystet er i gældende kampe hvor der er pres på . .
                          Selvfølgelig giver det mere med førsteholdskampe, men tror nu ikke man skal undervurdere det at kende sine medspillere. Men i vores nuværende situation hvor top 6 er så tæt på kan jeg godt forstå man måske ikke smider Eskesen ind, både med tanke på publikum og på hans umiddelbare overtændte præstationer.

Comment

Det er da bestemt en mulighed, det vedkender jeg mig, men vi kan sagtens også komme ud for nogle slutspilskampe der har ligeså alvorlig karakter som dem vi spiller nu.

Lad os bare sige, at vi "redder" os efter 3-4 kampe i et nedrykningsgruppespil. Det giver så 2-3 kampe, før vi skal ud i og spille knockoutkampe om potentiel kvalifikation til europæisk fodbold. Kommer de knockoutkampe så til at blive kampe, hvor man vil give mere uprøvede spillere chancen? Det kan jeg absolut ikke se nogen mening i, de kampe er mindst ligeså vigtige som dem vi lige nu spiller om at komme i top 6. For det første vil videre avancement give to kampe ekstra, hvilket vil betyde en hjemmekamp mere og dermed flere indtægter. For det andet er der også gode tv-penge at spille om i form af den endelige placering. Og for det tredje, så er den økonomiske gulerod potentielt langt større ved at kvalificere sig til Europa, end ved bare at få røven med sig i top 6 og få lidt flere tv-penge og entréindtægter.

Skulle vi kvalificere os til top 6, så antager jeg også, at man rent faktisk har tænkt sig at forsøge at bevise, at man hører til der, og ikke bare bruger det som et laboratorium, hvor man kan teste forskellige uprøvede spillere og taktiske greb, for så at gå ud med 4-5 point for 10 kampe. Det vil både være flovt og demotiverende i min verden.

Comment

Greve, Tingager, JJ. Vi er vel kommet et stykke af vejen. Men det er jo en proces, og vi ser vel allerede fremskridt som der forhåbentlig kan komme flere af med en Eskesen, Molberg, Frøkjær eller en af vores målmænd. Talenterne skal jo også være gode nok uanset.
                              Ja, men havde det nu været for en spiller der præsterede, så ville vi jo ikke have et problem med at Eske ikke spillede pt.

Men Jønne vidste noget for et år siden da vi kom i nedrykningsslutspillet (altså mod de dårligere hold i superligaen).

Eske kan sgu ligeså godt afgøre kampen som Jønne kan, og jeg har bare større tiltro til at Eske kan gøre det.

Og jeg vil sgu ikke give Eske skylden hvis han brænder mod AGF og vi kun får uafgjort.

At vi ikke kommer i top 6 er ikke på grund af om vi taber eller vinder de sidste to kampe, der er langt flere dårligere resultater der er skyld i det.

HOST HOST Silkeborg inden pausen.

Comment

Sidst vi spillede mod Helsingør og var foran 4-0 blev Jønne og Helenius skiftet ind .. sørgeligt
                                Men det er jo igen problemet med strukturen at KN bliver nødt til at fokusere på at komme i top 6 og derfor få de spillere igang.

Comment

Working...
                                X