Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Ja, det er så rigtigt nok.
    Men alligevel Rasmus J?

    Alle andre kunne i mine øjne være bedre.

    Eskesen kan da umuligt gøre det dårligere end Jønne.
    Og er sikker på at Eske ville få hård på brystet af at spille imod de store hold, og det ville være fortjent.
    Er helt enig , er til at brække sig over at KN vægter sine egne udvalgte elendige lejesoldater fremfor at give Eske lidt spilletid hist og her . Det er ikke sket på noget tidspunkt hverken i OB eller hvor spiller-affaldet er hentet at de er kommet på banen og vendt kampene på hovedet , ja de er vel næppet blevet skiftet ind og gjort sig positivt bemærket . Så herfra er der kæmpe nej tak til indskiftning af CN, Jønne , Thrane , Helenius eller hvad fejlkøbene ellers hedder.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Ja, det er så rigtigt nok.
      Men alligevel Rasmus J?

      Alle andre kunne i mine øjne være bedre.

      Eskesen kan da umuligt gøre det dårligere end Jønne.
      Og er sikker på at Eske ville få hård på brystet af at spille imod de store hold, og det ville være fortjent.
      Grundlæggende er jeg da ikke uenig i det, men Kent kender betydningen af kampen der jo er meget afgørende for vores placering i top6. Jønne har bare mere rutine og erfaring end Eske. Eske skal nok få kampe når vores skæbne er beseglet i top6 eller udenfor det fine selskab
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Grundlæggende er jeg da ikke uenig i det, men Kent kender betydningen af kampen der jo er meget afgørende for vores placering i top6. Jønne har bare mere rutine og erfaring end Eske. Eske skal nok få kampe når vores skæbne er beseglet i top6 eller udenfor det fine selskab
        Måske ungdommelig sult er det der skal til , fremfor arrogant ligegyldig boldmassage ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Måske ungdommelig sult er det der skal til , fremfor arrogant ligegyldig boldmassage ?
          Der er pt, enormt pres på OB for at komme i top 6, hvad hvis Julius spillede mod GF og brændte 2 oplagte og vi spillede uafgjort? Hvis han trak et rødt? Forstår godt at man stille og roligt bygger ham op, og tror også at han nok skal få sin tid..

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Der er pt, enormt pres på OB for at komme i top 6, hvad hvis Julius spillede mod GF og brændte 2 oplagte og vi spillede uafgjort? Hvis han trak et rødt? Forstår godt at man stille og roligt bygger ham op, og tror også at han nok skal få sin tid..
            Curling mentalitet ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Curling mentalitet ?
              Eller godt træner arbejde? Jeg vil personligt rigtigt gerne se Julius spille, men man har jo set de få gange han er kommet ind at han kan være lidt overtændt og derfor tror jeg Kents idé med stille og roligt at få ham ind på holdet er det rigtige. Jeg tror at vi fra sommer ser en del mere spilletid til Julius, nok allerede fra diverse slutspil..

              Comment


                #37
                Uanset hvad så skal den kamp bare vindes. Gør vi ikke det kan Kent Nielsen for min skyld godt pakke sit tøj og forsvinde.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Uanset hvad så skal den kamp bare vindes. Gør vi ikke det kan Kent Nielsen for min skyld godt pakke sit tøj og forsvinde.
                  Jeg er ikke helt enig, men jeg kan godt se hvorfor nogle er af den holdning.

                  Men hvem eller hvilken type skal i så fald være afløser? Og skal JH være med til at ansætte ham? I så fald vil det være den 4. cheftræner på små 5 år under JH, så må pilen simpelthen også begynde at andre steder hen.

                  Hvis man henter en træner der lige er blevet mester med et midterholdsbudget, og han ikke en gang kan lande en top 6 placering i tre sæsoner, kan det næppe kun være cheftrænerens skyld.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Måske ungdommelig sult er det der skal til , fremfor arrogant ligegyldig boldmassage ?
                    Ordet 'måske' tror jeg er nøgleordet her. Det her er ikke en kamp, hvor KN kan satse på, at en masse måske'er kommer ud til vores fordel. Jönsson har trods alt tidligere vist, at han kan gøre jobbet, mens Eske ikke har samme merit at falde tilbage på. Tro mig, jeg håber vi en dag når der til, hvor vi har et så klart koncept og tilpas stort mod til, at vi ligesom FCN bare kan smide den ene purunge spiller ind i alle slags kampe. Men der ser jeg os slet ikke endnu.

                    En del af kritikken af den nye ligastruktur går jo netop på, at klubberne bliver bange for at smide unge spillere i ilden her i denne fase af sæsonen, da man kæmper om at komme med i den rigtige slutspilspulje.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Eller godt træner arbejde? Jeg vil personligt rigtigt gerne se Julius spille, men man har jo set de få gange han er kommet ind at han kan være lidt overtændt og derfor tror jeg Kents idé med stille og roligt at få ham ind på holdet er det rigtige. Jeg tror at vi fra sommer ser en del mere spilletid til Julius, nok allerede fra diverse slutspil..
                      Hvis der eksisterer en plan med at bygge ham op stille og roligt med lidt spilletid ad gangen så er det sgu svært at få øje på .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                        Ordet 'måske' tror jeg er nøgleordet her. Det her er ikke en kamp, hvor KN kan satse på, at en masse måske'er kommer ud til vores fordel. Jönsson har trods alt tidligere vist, at han kan gøre jobbet, mens Eske ikke har samme merit at falde tilbage på. Tro mig, jeg håber vi en dag når der til, hvor vi har et så klart koncept og tilpas stort mod til, at vi ligesom FCN bare kan smide den ene purunge spiller ind i alle slags kampe. Men der ser jeg os slet ikke endnu.

                        En del af kritikken af den nye ligastruktur går jo netop på, at klubberne bliver bange for at smide unge spillere i ilden her i denne fase af sæsonen, da man kæmper om at komme med i den rigtige slutspilspulje.
                        Hvis nogen spiller er bundet op på et kæmpe måske så er det da Jønne ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvis der eksisterer en plan med at bygge ham op stille og roligt med lidt spilletid ad gangen så er det sgu svært at få øje på .
                          Du kan jo også anskue det ud fra "hvis han er god nok, så spiller han .. hvis ikke, så spiller han ikke".
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvis nogen spiller er bundet op på et kæmpe måske så er det da Jønne ..
                            Det er meget muligt, men jeg vil stadig mene, at det måske er mindre end ved Eske. Men forstå mig ret. Ville elske, hvis vi var en klub som stolede så meget på den skoling vi har givet de unge spillere, at vi tør smide dem ind i sådan en kamp her.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Eller godt træner arbejde? Jeg vil personligt rigtigt gerne se Julius spille, men man har jo set de få gange han er kommet ind at han kan være lidt overtændt og derfor tror jeg Kents idé med stille og roligt at få ham ind på holdet er det rigtige. Jeg tror at vi fra sommer ser en del mere spilletid til Julius, nok allerede fra diverse slutspil..
                              Lad os sige, at stillingen kommer til at stå nogenlunde som den gør nu, og vi så ender som vi ligger til lige nu, hvor vi ryger over i en nedrykningspulje med 6 point ned til AGF på den forkerte side af stregen, tror du så vi får Julius mere at se? Det tror jeg absolut ikke vi gør.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Du kan jo også anskue det ud fra "hvis han er god nok, så spiller han .. hvis ikke, så spiller han ikke".

                                Ja det kan man , lige som vi gør med Jønne , Thrane , Fellah , CN , Joan og Helenius ?

                                Hvornår har en af ovenstående sidst spillet en god kamp eller været kampafgørende ?

                                ( kampafgørende er ikke som med CN når man er det til modstanderens fordel )
                                Last edited by Magge; 09-03-2018, 11:05.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X