Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Verdenspremiere - OBstruktion onlinemagasin

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har rost dig/Jer (hvem er I egentligt?) før for OBstruktion og med dette tiltag stopper roserne ikke foreløbigt. Sikke et gennemført og professionelt stykke arbejde der bliver lavet og Jeres historier rammer så meget plet ift. den information jeg har manglet omkring mit OB.

Tak for dig/Jer.
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

Comment

Ganske enkelt fremragende arbejde. Det er ildsjæle som jer, der gør det arbejde, der skal til for at få vækket begejstringen for vores elskede klub - og jeg kan kun håbe I fortsætter med at levere perler på snor i indhold og form.

Striwede helte!

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
        Jeg har rost dig/Jer (hvem er I egentligt?) før for OBstruktion og med dette tiltag stopper roserne ikke foreløbigt. Sikke et gennemført og professionelt stykke arbejde der bliver lavet og Jeres historier rammer så meget plet ift. den information jeg har manglet omkring mit OB.

Tak for dig/Jer.
        Vi er faktisk ikke andet end et par OB'ere, der mente, at der manglede en side som vores, så vi sprang ud i det uden nogensinde at have prøvet noget lignende før. Med alt den gode feedback vi har fået, har vi bestemt ikke fortrudt.

Comment

Vi vil gerne sige mange tak for alt den ros og gode feedback, der er kommet på det her. Det gør helt klart, at vi føler, alt vores arbejdstid er brugt rigtigt. Tak for det :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi vil gerne sige mange tak for alt den ros og gode feedback, der er kommet på det her. Det gør helt klart, at vi føler, alt vores arbejdstid er brugt rigtigt. Tak for det :-)
            melder mig i koret stærkt arbejde...
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Synes vores kampprogram blegner ved siden af det her. Men det ville selvfølgelig blegne ved siden af et hvidt stykke papir..
              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Synes vores kampprogram blegner ved siden af det her. Men det ville selvfølgelig blegne ved siden af et hvidt stykke papir..
                Jeg tror da heller ikke, vi ville sige nej, hvis de spurgte, om vi ville lave kampprogrammet ;-)

Comment

Det er da noget af et CV I er ved at få udviklet. I gør det godt. Tak.Sammen med Stemmer fra Ådalen synes jeg at vi er priviligerede. Klubben er sgu heldige at der er nogle, der præsterer uden for klubben.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Det er da noget af et CV I er ved at få udviklet. I gør det godt. Tak.Sammen med Stemmer fra Ådalen synes jeg at vi er priviligerede. Klubben er sgu heldige at der er nogle, der præsterer uden for klubben.
                    Præcis

Comment

Det der er simpelthen fantastisk arbejde. Det er jo sådan noget, man ville betale for at se. Jeg er virkelig imponeret.

Hvis der er nogen fra OB, der læser med herinde, så vil jeg råde jer til at få hyret folkene bag OBstruktion til en eller anden form for samarbejde. Folk der brænder så eget for klubben, skal man for alt i verden værdsætte og holde på.

For fanden hvor er det fremragende arbejde.

Comment

PS: Glemte at takke for at genopleve turen til Berlin. Det er en god ide. Desværre er det længe siden.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Det er vanvittigt godt lavet. Det vildeste er, at helt almindelige mennesker som jer, kan skabe et journalistisk produkt, som er lysår foran det, som klubbens ansatte "kommunikationsfolk" nogensinde har kunne strikke sammen.
                          Enig .. Det er sgu fedt
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg er helt enig med de andre. Det er SÅ fedt, at vi som OB fans får mulighed for at læse både et digitalt magasin som dette OG høre podcast hver eneste uge.

Kæmpe thumbs op til det arbejde I laver frivilligt!

Comment

Super fede ting som kommer fra jer som altid! Det er bare niveauer over det vi er vant til, og jeg elsker det. Jeg læser glædeligt med hver gang, og jeg læste med glæde hver en sætning.

Hvis man skal komme med noget kritik, så kan grafikken og designet finpudses en hel del. Men det vigtigste, indholdet - det fejler aller en ski’! Smukt!

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Super fede ting som kommer fra jer som altid! Det er bare niveauer over det vi er vant til, og jeg elsker det. Jeg læser glædeligt med hver gang, og jeg læste med glæde hver en sætning.

Hvis man skal komme med noget kritik, så kan grafikken og designet finpudses en hel del. Men det vigtigste, indholdet - det fejler aller en ski’! Smukt!
                                Det ved vi godt selv, at det kan, men det er desværre udenfor vores færdigheder :-)

Comment

Working...
                                X