Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Lyngby.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvis der skal siges lidt positivt om AGF, og det ved jeg godt der ikke skal, men alligevel imponerende de fylder udebane afsnittet en tirsdag aften sidst i februar, i otte graders frost.
    Jeg hader virkelig AGF, men jeg gruer for den dag hvor de får en heldig top tre placering i ligaen, fordi her kan man tale om en sovende kæmpe. De har virkelig en stærk opbakning med tanke på hvor lort de er! Virkelig imponerende, men mon ikke de ender med at rykke ud alligevel..

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Hvis der skal siges lidt positivt om AGF, og det ved jeg godt der ikke skal, men alligevel imponerende de fylder udebane afsnittet en tirsdag aften sidst i februar, i otte graders frost.
      I den klub er det kun resultaterne, der er begejstringsdræber - hos os er det hele baduljen.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
        Hvorfor skal man underspille sådan når man skal sælge en varer? Jeg fatter det simpelthen ikke. Det er så himmelråbende dårligt at man burde sende manden på et kursus.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          I den klub er det kun resultaterne, der er begejstringsdræber - hos os er det hele baduljen.

          MvH ChrisOB
          Ja det er vi så helt enige om.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            I den klub er det kun resultaterne, der er begejstringsdræber - hos os er det hele baduljen.

            MvH ChrisOB
            Det vil jeg gerne bestride. AGF har da om nogle været ramt af andet end dårlige resultater; elendig ledelse med kæmpe kaos, en trup af mærkelige spillere fra alverdens lande uden tilknytning til klubben, et forfærdeligt stadion osv.

            AGF har været så kaotisk, at de, også blandt deres egne fans, i perioder er blevet betragtet med meget stor sarkasme og nærmest som en joke. Der har altså manglet meget andet end resultater i AGF - først og fremmest en ordentlig ledelse.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true
              Hvorfor skal man underspille sådan når man skal sælge en varer? Jeg fatter det simpelthen ikke. Det er så himmelråbende dårligt at man burde sende manden på et kursus.
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ive-i-top-seks

              Ha ha ha det ligner en forhånds undskyldning , hvor træner og spillere åbenbart er trænet i at give samme vattede udmelding .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                Som den legendariske..

                Hej Henrik Toft, hvor kommer du fra, hvor tror du, du skal hen?
                Jeg syns du kommer lidt langsvejs fra når Køge nu er dit hjem

                For du så ring ring ring
                For du så ring ring ring

                Bedste hyldestsang til en af vores spillere ever
                Haha. Hvad er melodien??

                Comment


                  #53
                  Jeg vil sige, at hvis der nogen sinde har været en kamp, hvor alt andet end tre point har været fuldstændig uacceptabelt, så er det i aften. Kent kan ikke komme med flere bortforklaringer nu, hvis vi taber/uafgjort er det raus.
                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Det vil jeg gerne bestride. AGF har da om nogle været ramt af andet end dårlige resultater; elendig ledelse med kæmpe kaos, en trup af mærkelige spillere fra alverdens lande uden tilknytning til klubben, et forfærdeligt stadion osv.

                    AGF har været så kaotisk, at de, også blandt deres egne fans, i perioder er blevet betragtet med meget stor sarkasme og nærmest som en joke. Der har altså manglet meget andet end resultater i AGF - først og fremmest en ordentlig ledelse.
                    I lange perioder blev det jo kaldt Galehuset . Men mon ikke de har fået rettet op på det, modsat OB.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #55
                      Det burde ikke være muligt at tabe til Lyngby der lige har mistet nogle meget væsentlige spillere. Men jeg er nervøs ved deres træner. Han er smart og vil kunne lægge en taktik, der bliver farlig. Alligevel bør den kamp give tre point. Håber at spillerne har den rette tænding fra første minut. Det vil for mig at se nemlig være oplagt for Lyngby at lægge vildt pres på fra begyndelsen i håb om hurtigt mål.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        I lange perioder blev det jo kaldt Galehuset . Men mon ikke de har fået rettet op på det, modsat OB.
                        Måske. De har dog stadig en tendens til at melde ud om fine langsigtede projekter, hvorefter de fyrer træneren og hyrer en anden ind med en helt anden spillestil. Lad os lige se hvor længe David Nielsen får, før vi fjerner det prædikat.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Måske. De har dog stadig en tendens til at melde ud om fine langsigtede projekter, hvorefter de fyrer træneren og hyrer en anden ind med en helt anden spillestil. Lad os lige se hvor længe David Nielsen får, før vi fjerner det prædikat.
                          David gør dem jo i hvert fald ikke mindre gale. Jakob Nielsens og PCs ageren virker heller ikke altid til at være helt gennemtænkt, hverken inadtil eller udadtil, jeg har i hvert fald hørt nogle ret ejendommelige ting fra nogle der også har eller har haft deres gang på Fredensvang eller kontorene ude ved stadion. Og man behøver jo ikke kigge længere tilbage end i går for at se, hvordan PC stod er skabte sig for at få den kamp aflyst. De er stadig langt fra at kunne frigøre sig af den Galehus-titel.

                          Comment


                            #58
                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-at-frustrere/

                            Jeg har bare ingen fodboldforståelse ....

                            De er et enormt kreativt hold, som gerne vil spille langs jorden og udnytte mellemrummene hos deres modstander.”

                            De er dog sindssygt gode til det, de gør,”

                            Det svære ved OB er også deres tålmodighed. De er ikke lette at frustrere. Nogle gange vil folk nok mene, at de spiller for tålmodigt, men de ved hvad de vil, og de følger Kent Nielsens plan til punkt og prikke”

                            Fansne er rimelig frustrerede ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Hvor mange sokker kan der mon være i et par vinterstøvler? Skal, skal ikke. Sofaen og en kop varm kaffe, eller stadion med vinden ind fra åbne hjørner. Beslutningen er ikke taget endnu.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvor mange sokker kan der mon være i et par vinterstøvler? Skal, skal ikke. Sofaen og en kop varm kaffe, eller stadion med vinden ind fra åbne hjørner. Beslutningen er ikke taget endnu.
                                PÅ stadion selvfølgelig! (Let at sige når man sidder i Tyskland og håber på en god stream i aften...) ;-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X