Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi får for lidt ud af vores backs synes jeg. Vi masserer den tit ind i midten, spiller langsomt derinde og bliver så presset til at spille baglæns eller lave fejl. Jeg er med på at det er planen at spille i midten, men i dag har vi sig været for endimmensionelle med bolden. Forfriskende med de få dybe pasninger vi har forsøgt.

Comment

Vi har ikke råd til at lade dem stå og slå indlæg upressede. Dem vinder de HVER gang.

Comment

JP har vel gjort det ok. Og reddet et mål.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

syntes vi har været ok med - spillet fornuftigt uden på nogen måde at blive farlige. Nu er fck dog desværre ved at sætte sig mere og mere på opgøret - vi skal ikke ende med at stå og bare losse væk - så går det galt

Comment

Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
            Til gengæld kan vi da glæde os over at vi rent faktisk ser nogle gode løb - i skarp kontrast til når Helenius og Jönsson er på banen.
            Det er jeg ikke helt sikker på jeg har set. Om det er afleveringerne eller løbene, der er forkerte, er svært at se - men boldene rammer ikke dem, der skal modtage dem i hvert fald.

Greve er rigtig god til at finde rummene mellem kæderne, men afleveringerne rammer ingen.

Vores angribere har heller ikke været gode på bolden endnu.

Comment

skidt af barret at forære et hjørne væk der...

Comment

link? :)

Comment

Niuuuij, Greve tæt på!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Efter 40 minutter en god bold til en angriber, der så var Greve
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Samlet set fin kamp af drengene så langt evnerne rækker. Det er der så til gengæld lidt variation i.

Comment

Greve kunne altså blive en fremragende central midtbanespiller..

uhhhh

Comment

puha det var tæt på....gryte helt uden chance - godt den var uden for rammen

Comment

Stadig godkendt første halvleg

Comment

Godkendt defensivt. Dumpet offensivt. Lyder som en kamp jeg har set tit i sæsonen. :-)

Comment

God første halvleg defensivt, med undtagelse af det enkelte tilbud, hvor Joao måtte redde kastanjerne ud af ilden. Vi er så til gengæld selv ret langt fra at være farlige. Jeg kan ikke få øje på det der mere direkte og hurtige spil, som der har været snakket så meget om. Kløve har jo slet ikke været inde og udfordre eller truet i bagrum. Han søger bare ind centralt hver gang.

Comment

Working...
                                X