Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Er det dig Kent?
    Tror ikke Kent er med herinde. Det er vel ikke muligt med en gamle Nokia 3210 og en C64... ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Tror ikke Kent er med herinde. Det er vel ikke muligt med en gamle Nokia 3210 og en C64... ;-)
      Nej det er også rigtig

Comment

Det kunne være rigtig sjovt hvis OB kunne hente alle 3 point i Parken, så skal i bare se aviserne og Onside gå i selvsving over FCKs fald fra tinderne

Comment

Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
          Det kunne være rigtig sjovt hvis OB kunne hente alle 3 point i Parken, så skal i bare se aviserne og Onside gå i selvsving over FCKs fald fra tinderne
          jeps det vil være lækkert med 3 points, men personligt ville jeg nu være ligeglad med FCKs deroute, og glæde mig over OBs sejr 🔵⚪️🔵⚪️
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Fordi i hensigt af frisuren er ham lige så ude for pædagogisk rækkevidde. ;-)
            Jamen det er da godt at forum kun er befolket af flotte mænd med moderigtigt hår.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Jamen det er da godt at forum kun er befolket af flotte mænd med moderigtigt hår.
              Mums.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Er det dig Kent?
                Det kommer nok som et chok for dig, men man behøver faktisk ikke være ansat i klubben for at mene, at øgenavne og tilsvining på baggrund af spillere og stabs udseende ikke er specielt givende for debatten.

Jeg holder mig til at kritisere Kents taktiske dispositioner, opstillinger og hvad der ellers er fodboldrelevant - jeg skulle mene der er nok at tage fat på uden også at skulle kritisere hans frisure.

Comment

Jeg skrev det med en ";-)".
                  Naturligt er jeg fuldstændigt ligeglad med Kents frisure (glashuset, at kaste med sten, o.s.v. :-)) men ikke med alle sine taktiske dispositioner.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Er der nogen der ved, om der er boycot af Parken, eller om man i det københavnske har valgt at rette ind jf. den nye Superliga-pakke for udebanefans?

Helt konkret spørger jeg, om der kommer folk til Parken, eller om man skal se pinslerne i TV i stedet?

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Er der nogen der ved, om der er boycot af Parken, eller om man i det københavnske har valgt at rette ind jf. den nye Superliga-pakke for udebanefans?

Helt konkret spørger jeg, om der kommer folk til Parken, eller om man skal se pinslerne i TV i stedet?
                      Det eneste jeg kan gøre dig klogere på er dette: https://twitter.com/JonasWerkhoven/s...17383982067712

De resterende af os er lige så forvirrede. Mærkeligt bare at stoppe et boykot efter en sum tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                        Det eneste jeg kan gøre dig klogere på er dette: https://twitter.com/JonasWerkhoven/s...17383982067712

De resterende af os er lige så forvirrede. Mærkeligt bare at stoppe et boykot efter en sum tid.
                        Jeg har ligeledes skrevet til FairFans, men de fortæller, at de ikke har organiseret boykottet:

"Det er ikke DFF der har organiseret boykot. Du må kontakte en af de deltagende grupper fra efterårets markeringer med henblik på information."

Jeg tænker at nogle de uofficielle, måske PB/OU, må have været inde over det i sin tid, og måske de ved, om der er boykot, eller om vi er good to go? :)

Comment

Det kommer nok som et chok for dig, men man behøver faktisk ikke være ansat i klubben for at mene, at øgenavne og tilsvining på baggrund af spillere og stabs udseende ikke er specielt givende for debatten.

Jeg holder mig til at kritisere Kents taktiske dispositioner, opstillinger og hvad der ellers er fodboldrelevant - jeg skulle mene der er nok at tage fat på uden også at skulle kritisere hans frisure.
                          👍
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Lidt ps. Så ser det ud til kommunikations afdelingen lytter med, de reklamerer da i hvert fald for de stribedes tur til Kbh.

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Lidt ps. Så ser det ud til kommunikations afdelingen lytter med, de reklamerer da i hvert fald for de stribedes tur til Kbh.
                              Jeg skrev en besked til dem omkring dette, da vi debatterede i den tidligere tråd ift FCN-kampen, så hvis de har taget den op, er det da super fedt. De vendte aldrig tilbage direkte til mig, men jeg kan da se, at de har realiseret det forslag jeg sendte dem alligevel nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg skrev en besked til dem omkring dette, da vi debatterede i den tidligere tråd ift FCN-kampen, så hvis de har taget den op, er det da super fedt. De vendte aldrig tilbage direkte til mig, men jeg kan da se, at de har realiseret det forslag jeg sendte dem alligevel nu.

Det er ikke alle i OB der er uden for rækkevidde ;)

Comment

Working...
                                X