Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Det er en fuldstændig useriøs og uprofessionel tilgang for en prof. fodboldtræner at tage en halvleg man spillede før flere måneder som grundlag for en systemskifte man har ikke træneret med holdet. Det er bare skræmmende.
    Med at benægte den kæmpe fejl nu selvom ham måtte omstille systenet efter en halv time hvor vi blev fuldstændigt kørt over og vi alle, alle, alle kunne se at vi var godt med efter vi kom tilbage til 4-4-2 gør ham sig selv latterligt.
    Håber kun at klubbens ledelse har endelig forstået!
    Ledelsen er lige så som træneren så de kommer ikke til forstå noget som helst.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Utroligt og provokerende at Kent ikke vil indrømme at han tog fejl med den opstilling. Pivhamrende ringe! Selv tipsbladet har hans formation som kampens “værste” detalje, og det siger ikke så lidt, når tipsbladet selv har det på kortet.

Frygteligt! Det er fandme en ommer, men det kan man bare ikke. Jeg synes sgu også ofte at Bredal lyder konfus når han taler under kampen eller i pausen.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Ledelsen er lige så som træneren så de kommer ikke til forstå noget som helst.

MvH ChrisOB
        Men hvor længe kan man lukke øjnene???
        Håber bare at de arbejder på en forændringer i sommeren. Ja, ja, ved at jeg skulle ikke forvente for meget ... men håbet dør sidst!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Resultatet er fortjent, men der er mere substans i vores hold end længe.

Det bliver svært med top 6, med det program vi mangler, men er meget mere positiv nu end i efteråret. Om det er Kløve for Jønne der gør det, det er det nok ikke alene, men de sidste 20 minutter i dag, der sad jeg nærmest med en forventning om, at det bliver sgu´ 2-2 det her.

Vi kan også få tæsk i næste uge, men vi spiller som et hold der hører til i top seks efterhånden. Tidligere var det bare snak, synes det ligner efterhånden.
          Jeg ser et hold der kæmper mere men stadig uden de store evner. Vi burde vel have tabt 6-2 eller 7-2 idag

Comment

Resultatet er fortjent, men der er mere substans i vores hold end længe.

Det bliver svært med top 6, med det program vi mangler, men er meget mere positiv nu end i efteråret. Om det er Kløve for Jønne der gør det, det er det nok ikke alene, men de sidste 20 minutter i dag, der sad jeg nærmest med en forventning om, at det bliver sgu´ 2-2 det her.

Vi kan også få tæsk i næste uge, men vi spiller som et hold der hører til i top seks efterhånden. Tidligere var det bare snak, synes det ligner efterhånden.
            Et top 6 Hold må ikke have så store udsving som vi stadig har. Selv med den taktiske fejl må man ikke komme så sløvt ud til kampen og lave så mange fejl, som vi gjorde kampen igennem.

Vi burde på chanceantal ha tabt 7-3 - så jeg deler ikke helt dit syn på substansen - der er for store udsving - og mod FCK atter et nyt midterforsvar.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg ser et hold der kæmper mere men stadig uden de store evner. Vi burde vel have tabt 6-2 eller 7-2 idag
              Hmmm, ja det vile have været muligt at få 6 kasser ind. Men man må se ja også at det var første halvleg hvor vi blev ramt af Kents kæmpe fejldisposition og helt til sidst i anden halvleg hvor vi måtte gå "all in" hvor FCN havde de store chancer. Synes i 2. halvleg spillede vi i store dele en overbevisende kamp. Ikke kun på grund af en helhjertet indsats, det var til dels også helt god spillet.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Et top 6 Hold må ikke have så store udsving som vi stadig har. Selv med den taktiske fejl må man ikke komme så sløvt ud til kampen og lave så mange fejl, som vi gjorde kampen igennem.

Vi burde på chanceantal ha tabt 7-3 - så jeg deler ikke helt dit syn på substansen - der er for store udsving - og mod FCK atter et nyt midterforsvar.

MvH ChrisOB
                Ja, og måske har vires træner igen en overraskende idé og giver Eskesen spilletid - som cf... 😠
                - Norbert Elgert -

Comment

MvH ChrisOB
                  Vi kunne have tabt større i dag, men det ændrer ikke på, at jeg synes vi var med, men fair nok, det afhænger af hvordan men ser på det.

Vi taber nok til FCK.

Jeg ser den aktuelle top 4 som den rigtige, men jeg synes altså vi er nr. 5 eller 6, så kan det være det er på præmissen "mindst ringe".

Det hold jeg har set i de første to kampe, skal nok få 7-9 point mod Lyngby, AGF og Randers. Om det kan give 6-pladsen, bobbob, men i så fald synes jeg mere fejlen ligger i efteråret, især hjemme mod Silkeborg.

Comment

Vi kunne have tabt større i dag, men det ændrer ikke på, at jeg synes vi var med, men fair nok, det afhænger af hvordan men ser på det.

Vi taber nok til FCK.

Jeg ser den aktuelle top 4 som den rigtige, men jeg synes altså vi er nr. 5 eller 6, så kan det være det er på præmissen "mindst ringe".

Det hold jeg har set i de første to kampe, skal nok få 7-9 point mod Lyngby, AGF og Randers. Om det kan give 6-pladsen, bobbob, men i så fald synes jeg mere fejlen ligger i efteråret, især hjemme mod Silkeborg.
                    Du laver den fejl, som jeg synes alt for mange gør: Et hold som vores har store problemer med at holde et niveau og overføre den selvtillid én god kamp til en anden modstander, og det betyder at der er store udsving både generelt og under kampene.

Indtil vi er kommet over den hurdle så er der ingen der kan bruge udtrykket "Det hold skal nok få 7-9 point" om os. Du kan sige at vi har øget muligheden for at få point mod de hold, men et hold der kun én gang i hele sæsonen har vundet mere end 1 kamp kan man bare ikke stole på.

Så jeg synes stadig du giver dem for lang en snor.

MvH ChrisOB

Comment

og så er der bare også STOR kvalitetsforskel på FCN og Helsingør..

Comment

Du laver den fejl, som jeg synes alt for mange gør: Et hold som vores har store problemer med at holde et niveau og overføre den selvtillid én god kamp til en anden modstander, og det betyder at der er store udsving både generelt og under kampene.

Indtil vi er kommet over den hurdle så er der ingen der kan bruge udtrykket "Det hold skal nok få 7-9 point" om os. Du kan sige at vi har øget muligheden for at få point mod de hold, men et hold der kun én gang i hele sæsonen har vundet mere end 1 kamp kan man bare ikke stole på.

Så jeg synes stadig du giver dem for lang en snor.

MvH ChrisOB
                        Anerkender blankt, at jeg bygger optimismen på to kampe og at det ikke beviser en hujende prut, inden indsatsen fastholdes. Det er et øjebliksbillede, om det holder ved, det kan kun fremtiden vise.

Tror heller ikke vi laver en stime, men det er heller ikke nødvendigt for at ende i top 6 generelt. De 7-9 point kommer heller ikke i 3 kampe i rap, antager vi taber i Brøndby i perioden.

Vi er enige om, at vi er ikke som sådan er bestået. Jeg ser bare positive tendenser. Synes ikke vi er dårligere end Aab, Horsens.......

Ved heller ikke hvad Fellah lige skulle, weird, men Fester og Kløve giver imo så meget mere end Jønne og Helenius.

Nå den stopper herfra nu - kan sagtens følge dine tanker

Comment

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          og så er der bare også STOR kvalitetsforskel på FCN og Helsingør..
                          Den blev større end nødvendigt. Jeg har set FCN væsentligt stærkere end de var i dag selv i de gode perioder.

Den opstilling forærede platformen væk nærmest alene p.g.a manglende træning i den.

Det var det jeg personligt frygtede på forhånd, da jeg så opstillingen, som jeg stadig leder efter ræsonen bag.

Hvis vi havde fortsat med de kanter, vi havde mod Helsingør og så bare Desler i stedet for Ryan så tror jeg, vi kunne ha taget dem på sengen. I stedet lod vi os for hundrede gang overrumple.

Det er vanvittigt frustrerende. Kun overgået af en træner, der nægter at tage ansvar for noget så åbenlyst forkert. Så forkert at manden selv lavede om på formationen i 1. Halvleg.

De fejl skete, fordi vi blev presset til dem.

MvH ChrisOB

Comment

Det er så trist, at man har en stor optimisme op til kampen. Men da man ser opstillingen, så kan samtlige brugere af forum jo se, at det vil komme til at blive vores død. Men vi kan bare intet FUCKING gøre ved det. Ja vi er måske mandags trænere, er ikke sammen med truppen hver dag, og CM/FM spillere, fodbold romantikere osv. Men var der seriøst en herinde der troede mere på den start 11´er Kent diskede op med idag, end den der udraderede Helsingør i Søndags? Bare en eneste? Det er simpelthen ufatteligt. Hvad var ideen med at lade Tverskov falde ned som nærmest Sweeper, af frygt for Asante. Det koster et mål, plus flere store chancer, fordi han ligger flere meter bag backlinien og ophæver offsiden.
                            Det skræmmer mig at Kent tror så lidt på os selv. Jeg mener faktisk vi har et hold der bør ligge omkring top 6, men det bliver fandme brugt forkert. Hvor tit har vi vundet en kamp taktisk fra bænken, og hvor tit har vi tabt. Samtlige OB fans har da længe glemt den gode kamp mod Helsingør. Tak Kent.....

Comment

Anerkender blankt, at jeg bygger optimismen på to kampe og at det ikke beviser en hujende prut, inden indsatsen fastholdes. Det er et øjebliksbillede, om det holder ved, det kan kun fremtiden vise.

Tror heller ikke vi laver en stime, men det er heller ikke nødvendigt for at ende i top 6 generelt. De 7-9 point kommer heller ikke i 3 kampe i rap, antager vi taber i Brøndby i perioden.

Vi er enige om, at vi er ikke som sådan er bestået. Jeg ser bare positive tendenser. Synes ikke vi er dårligere end Aab, Horsens.......

Ved heller ikke hvad Fellah lige skulle, weird, men Fester og Kløve giver imo så meget mere end Jønne og Helenius.

Nå den stopper herfra nu - kan sagtens følge dine tanker
                              Hvis vi skal i top 6 så tror jeg vi er presset til at vinde i enten Parken eller Brøndby, når nu vi har tabt det sted, vi ellers havde vundet 4 kampe i streg. Jeg tror ikke 7-9 point er nok.

Og de slag der kommer med nederlag kan altid sørge for at vi mister fokus i de kampe, hvor du så "forventer" 7-9 points når nu du skriver " skal nok lave 7-9 points'.

Jeg ved godt, at du hele tiden vil bevare optimismen, men der er altså ikke noget galt, hverken moralsk eller fornuftsmæssig at være på forkant med de faldgruber, der er indbygget med et hold, der den ene dag vinder 6-1, for dernæst at ligne et hold, der kunne tabe med samme cifre i den næste kamp, i hvert fald i den første halve time.

Man kan ikke stole på Kent Nielsens hold.

:-)

MvH ChrisOB

Comment

Jeg fatter heller ikke en meter af dispositionen. Alt fungede perfekt imod Helsingør, som Kent udtrykte det og pludselig skal der laves markant om, fordi vi angiveligt har det svært imod hold med offensive backer. Grotesk!!
                                Når det så er sagt, så kan holdet uanset hvad ikke være 1. halveg bekendt. Uden at shine fuldstændigt, så spiller fcn os tynde på almindelige opspil, fordi de er så boldsikrer, og at vi står for langt fra dem. Får Rygaard og Mathias Jensen al tid i verden til at fordele boldene, så bliver det fandme svært, for de er altså dygtige. Når vi så oveni købet laver den ene opspilsfejl efter den anden, hvoraf flere fejl er temmelig uprovokeret, så skal vi få det svært. Med den indstilling, så vover jeg at påstå at vi havde været bagud ved pausen i en 4-4-2 også, for der rammer vi bare ingenting. 2. Halveg stempler vi op, og pludselig er rygaard slet ikke så fantastisk mere. Det lykkedes faktisk at stjæle bolden fra ham i gunstige situationer flere gange, blot fordi vi tør presse op. Om det er taktisk skal jeg ikke kunne sige, men det vil i så fald være tosset, med cn, kløve og JJ, som egentlig er rimelig dygtige presspillere. Vi er nødt til at have en linje i det vi foretager os. Skal vi presse eller skal vi afvente og spille på kontra? Jeg ved godt vi ikke kan presse i 90 min, men i de første 45 gjorde vi det vel i 5 min, imens vi kiggede på fcn trillede den rundt i 35 min, og vi selv brugte 5 min på at ødsle bolde væk via dårlig teknik og- eller skidt koncentration. Ærgerlig kamp, for vi gør meget rigtigt i 2. Halveg og burde have udlignet, selvom fcn har et par hidsige kontraer

Comment

Working...
                                X