Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den kløgtige vinder over den mindre kløgtige Hjulmand v Kent Nielsen. Selvmordsopstilling og underlige udskiftninger.

    Comment


      Att. Kent Nielsen Tag nu ansvar din fuckin bums....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Kent mener ikke 3-5-2 var n fejl. Der var ikke ubalance i holdet og manglende folk på vigtige positioner. Det var personlige fejl det handlede om. Hvorfor han så laver systemet om med stor succes må man så undre sig over.

        Comment


          Kent vil ikke indrømme sin opstillings fejl

          Comment


            Det er ikke systemets skyld vi tabte siger Kent Nielsen. Han virker sur.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kent vil ikke indrømme sin opstillings fejl
              sgu meget cool af Strudal selvom han giver Kent (jeg klipper selv mit hår) Kredit for tanken bag...
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Det er ærgerligt at vi har det program vi har i de her kampe, for spillet i dag er i perioder lovende. Det er stadig med de samme sygdomme som følger af Kents tværpasningsystem, men når holdet lægger højt pres og løber uden bold, så har vi en vis kvalitet. Problemet kan selvfølgelig være, at vi står efter 4-5 kampe og har tre point fordi vi skulle møde FCN, FCK og Brøndby.
                Jeg er sådan set enig, men igen, hvor godt var det her FCN hold egentlig? De mangler en af deres bedste spillere i Mini på venstre wingback, som gør at de må spille med en offensiv midt derude og lave formationen om. De mangler Kofod der var fremragende i den centrale tandem hele efteråret sammen med Mathias Jensen, og de manglede to af deres mest eksplosive og spændende offensive folk i Donyoh og Amon. Og nårh ja, så slikker de stadig sårene efter afgangen af Marcondes.

                SønderjyskE holdte der her hold til forsvindende lidt, efter FCN-standarder, i søndags. I dag vader de i chancer og kan sagtens score 4-5 mål. Det er godt nok kritisabelt, at vi spillemæssigt ikke er tættere på et så amputeret FCN-hold.

                Comment


                  Ikke at jeg generelt er enig med Kent, men vi havde tabt på dagen, 3-5-2 eller 4-4-2. Thomasen lavede et hav af opspilsfejl, Gryte det samme osv, osv. Presspillet fungerede bedre i anden halvleg, og så kommer vi også automatiskt bedre med i kampen. Det er selvmord at gå højt maed backkæden, og så undlade at gå hårdt i modstanderen ved boldtab højt oppe på banen. Jeg talte vel en 5-6 gange hvor Asante oversprinter vores backkæde og burde pg skyldte vel 2-3 mål i dag..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg er sådan set enig, men igen, hvor godt var det her FCN hold egentlig? De mangler en af deres bedste spillere i Mini på venstre wingback, som gør at de må spille med en offensiv midt derude og lave formationen om. De mangler Kofod der var fremragende i den centrale tandem hele efteråret sammen med Mathias Jensen, og de manglede to af deres mest eksplosive og spændende offensive folk i Donyoh og Amon. Og nårh ja, så slikker de stadig sårene efter afgangen af Marcondes.

                    SønderjyskE holdte der her hold til forsvindende lidt, efter FCN-standarder, i søndags. I dag vader de i chancer og kan sagtens score 4-5 mål. Det er godt nok kritisabelt, at vi spillemæssigt ikke er tættere på et så amputeret FCN-hold.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kent vil ikke indrømme sin opstillings fejl
                      Og fortsætter med at lægge alen til hvorfor folk ikke kan li denne udgave af OB. Man indrømmer ikke selv de mest åbenlyse ting.

                      Selv når man selv fravælger den opstilling undervejs. Jesus fucking christ.

                      Kald nu en spade for en fucking spade FFS!!

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Festersen giver med sin bevægelighed vores angrebsspil en helt anden dimension. Jeg fatter ikke hvorfor han skulle ud. Faktisk er der så mange mærkelige dispositioner fra bænken at jeg er helt rystet. Mener vi burde få point i sådan en kamp.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Festersen giver med sin bevægelighed vores angrebsspil en helt anden dimension. Jeg fatter ikke hvorfor han skulle ud. Faktisk er der så mange mærkelige dispositioner fra bænken at jeg er helt rystet. Mener vi burde få point i sådan en kamp.
                          Jeg er enig, det var nærmest den mest bizarre taktiske disposition i dag, og der var ellers rigeligt at tage af. Festersen har i hvert eneste interview i opstarten givet udtryk for, at han er i virkeligt god form og endelig er sine skader kvit. Skulle der være noget i vejen for at han spiller 90 minutter? Han var i hvert fald klasser bedre end AK i dag.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Og som Kent selv sagde inden kampen " vi har faktisk ikke rigtig trænet på det, men kan sagtens spille der da vi har gjort der før, og med succes". Ahhh Kent vi har spillet en god halvleg i Herning, hvor FCM førte 3-0, og valgt at stille sig tilbage.
                            Det er en fuldstændig useriøs og uprofessionel tilgang for en prof. fodboldtræner at tage en halvleg man spillede før flere måneder som grundlag for en systemskifte man har ikke træneret med holdet. Det er bare skræmmende.
                            Med at benægte den kæmpe fejl nu selvom ham måtte omstille systenet efter en halv time hvor vi blev fuldstændigt kørt over og vi alle, alle, alle kunne se at vi var godt med efter vi kom tilbage til 4-4-2 gør ham sig selv latterligt.
                            Håber kun at klubbens ledelse har endelig forstået!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Fellah så ud som forventet og burde ikke have været på banen i dag.
                              Vi har ganske simpelt et for simpelt trænerteam
                              Vildt hvis Fellah havde noget indebrændthed overfor FCN for at bevise han var/er god nok ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Resultatet er fortjent, men der er mere substans i vores hold end længe.

                                Det bliver svært med top 6, med det program vi mangler, men er meget mere positiv nu end i efteråret. Om det er Kløve for Jønne der gør det, det er det nok ikke alene, men de sidste 20 minutter i dag, der sad jeg nærmest med en forventning om, at det bliver sgu´ 2-2 det her.

                                Vi kan også få tæsk i næste uge, men vi spiller som et hold der hører til i top seks efterhånden. Tidligere var det bare snak, synes det ligner efterhånden.

                                Comment

                                Working...
                                X