Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    det var var så det sidste søm i ligkisten, farvel top 6 for i år..
    Kent Nielsen er overvurderet så simpelt er det....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Jeg tror ikke jeg vinder på mit tip på sejr. Mildt sagt. Men redder mig ved mål af især Kløve men også Festersen. Og hvorfor ikke begge.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Vi er bare ikke bedre....Den store sejr gjorde at vi håbede på bedre tider....men ak vi mødte bare et virkeligt ringe Helsingør mandskab.

Comment

Kent er forbandet ... der ingen tvivl om vi er tæt på point i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Vi er bare ikke bedre....Den store sejr gjorde at vi håbede på bedre tider....men ak vi mødte bare et virkeligt ringe Helsingør mandskab.
            ...og forærede Nordsjælland platformen med den fuldstændig håbløse og vanvittige opstilling.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Hvorfor ændre system, når 5 mandsmidtbane ikke lukker Mathias Jensen ned. Hvorfor skal Greve ikke bruges.
              Kent er helt væk taktisk til den kamp.
              Typisk OB Typisk OB.

Comment

Gået tilbage i 4-4-2 nu. 30 min for sent

Comment

Igen mangler en back på en tværpasning på grund af opstillingen...

Comment

den burde vel stå 6-1 efterhånden..

Comment

Syntes det ligner Helsingør kampen

Comment

Der kunne det let være blevet til 3 - 0.....hvor er det igen igen sølle at se på. Det gider jeg sgu ikke....må findes en anden måde at bruge en fredag aften på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Kent er forbandet ... der ingen tvivl om vi er tæt på point i dag.
                          De skal bare gøre som han siger. Hvorfor gør de ikke det. De kan ikke

OB - engang var vi gode

Comment

Ja, kom til at sige til min kammerat inden kampstart, at vi når at komme bagud 3-0, inden Kent indser vi skulle have spillet 4-4-2.

Vi er slet ikke taktisk gode nok til at spille den formation. Og som Kent selv sagde inden kampen " vi har faktisk ikke rigtig trænet på det, men kan sagtens spille der da vi har gjort der før, og med succes". Ahhh Kent vi har spillet en god halvleg i Herning, hvor FCM førte 3-0, og valgt at stille sig tilbage.

Tydeligt på begge mål at midterforsvaret ikke ved hvad de skal gøre. Det første mål er de i tvivl om de skal gå frem og presse, eller blive stående tilbage og afvente. Ved mål nr 2 er alle tre midterforsvar indenfor et areal af 2 kvadratmeter. Tydeligvis ikke afstemt.

3-5-2 er så meget svære fordi det ikke er noget man er vant til at spille ret mange steder. Det kræver virkelig meget taktisk træning. Synes det er voldsomt naivt at tro at vi defensivt er gode nok til det.
                            Offensivt kan der komme noget kreativt ud af det, men det gjorde der jo også i vores 4-4-2 sidst.

Det er pisse nemt at være bagklog, men jeg må indrømme jeg havde forudset at vi ville få det meget svært, hvis vi valgte denne formation mod FCN. De er simpelthen alt for stærke med bolden, i mod et usikkert forsvar.

Comment

Elendigt af Desler

OB - engang var vi gode

Comment

Hvor er det vildt, at Strudal sidder og forsvarer den taktiske disposition. Fair nok at man kan forstå ræsonnementet, men resultatet har været forfærdeligt.

Comment

Working...
                                X