Oprindeligt indsendt af makitabel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægVi er bare ikke bedre....Den store sejr gjorde at vi håbede på bedre tider....men ak vi mødte bare et virkeligt ringe Helsingør mandskab.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Ja, kom til at sige til min kammerat inden kampstart, at vi når at komme bagud 3-0, inden Kent indser vi skulle have spillet 4-4-2.
Vi er slet ikke taktisk gode nok til at spille den formation. Og som Kent selv sagde inden kampen " vi har faktisk ikke rigtig trænet på det, men kan sagtens spille der da vi har gjort der før, og med succes". Ahhh Kent vi har spillet en god halvleg i Herning, hvor FCM førte 3-0, og valgt at stille sig tilbage.
Tydeligt på begge mål at midterforsvaret ikke ved hvad de skal gøre. Det første mål er de i tvivl om de skal gå frem og presse, eller blive stående tilbage og afvente. Ved mål nr 2 er alle tre midterforsvar indenfor et areal af 2 kvadratmeter. Tydeligvis ikke afstemt.
3-5-2 er så meget svære fordi det ikke er noget man er vant til at spille ret mange steder. Det kræver virkelig meget taktisk træning. Synes det er voldsomt naivt at tro at vi defensivt er gode nok til det.
Offensivt kan der komme noget kreativt ud af det, men det gjorde der jo også i vores 4-4-2 sidst.
Det er pisse nemt at være bagklog, men jeg må indrømme jeg havde forudset at vi ville få det meget svært, hvis vi valgte denne formation mod FCN. De er simpelthen alt for stærke med bolden, i mod et usikkert forsvar.
Comment
Comment