Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nu har vi ikke vundet den kamp endnu, så jeg tillader mig at stille mig yderst forundret på forhånd over de dispositioner, der sender én af de bedst præsterende spillere imod Helsingør på bænken.

    Og Rømer som 3. Vælg i centerforsvar?

    Hvad foregår der?

    MvH ChrisOB
    Hvis det lykkes, så: chapeau, Kent!
    Hvis ikke så må ham gerne forklare hvorfor
    - den def. Midtbane vi købte spiller som cf
    -den så overbevisende kantspiller Kløve rykker ind mere centralt
    - Kents stædige 4-4-2 blev forændret efter det fungerede endelig en gang rigtig god
    - Og hvorfor Greve bænkes.
    Vi vil se...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Nu har vi ikke vundet den kamp endnu, så jeg tillader mig at stille mig yderst forundret på forhånd over de dispositioner, der sender én af de bedst præsterende spillere imod Helsingør på bænken.

      Og Rømer som 3. Vælg i centerforsvar?

      Hvad foregår der?

      MvH ChrisOB
      Jeg aner det heller ikke. Om 2 timer er Kent gal eller genial

      Comment


        Har egentlig en god fornemmelse i dag... Det er ofte gået helt galt, men tror på point.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Ja, spændende om Rygaard allerede nu kan gøre en forskel for dem, personligt tror jeg det ikke med bare to dages træning sammen. Mathias Jensen gruer jeg dog for.. Jeg fornemmer han scorer mod os i dag.
          Sorry! Jinxede den.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Sorry! Jinxede den.
            Var det ikke også dig, der jinxede den for et par dage siden ved at være "sikker på at vi tog point"?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Var det ikke også dig, der jinxede den for et par dage siden ved at være "sikker på at vi tog point"?

              MvH ChrisOB
              Jo. Jeg skammer mig. Beklager Chris.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Jo. Jeg skammer mig. Beklager Chris.
                Det går nok. ;-) Du lærer nok en dag at OB ikke kan følge op på en god præstation. ;-)

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det går nok. ;-) Du lærer nok en dag at OB ikke kan følge op på en god præstation. ;-)

                  MvH ChrisOB
                  Ja, det værste er jeg godt ved det, og inderst inde ved jeg godt at de ikke følger op - men alligevel overdøver kærligheden de negative tanker.. oh well, jeg lærer det nok en dag :-D

                  Comment


                    For pokker JJ!!!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Ja, det værste er jeg godt ved det, og inderst inde ved jeg godt at de ikke følger op - men alligevel overdøver kærligheden de negative tanker.. oh well, jeg lærer det nok en dag :-D
                      Jeg håber da din kærlighed lige pludselig giver pote alligevel... ;-)

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg aner det heller ikke. Om 2 timer er Kent gal eller genial
                        Så fik vi svaret.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Så fik vi svaret.

                          Comment


                            Efter flere års pause ... Note to self: Der ER en årsag til at du ikke oddser på OB-kampe, piksvinfjæsnarlorterøvfjols.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Jamen jeg regnede da med point og spillede på en sejr. FCN var svækket og vi har trænet på kunstgræs. Men det ødelægger Kent så med sin opstilling (igen). Vi kunne og burde have fået point. Med de rigtige spillere på de rette pladser og i den rette formation. Og Fellah for Festersen. Mama mia.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X