Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK: Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af MBN Se indlæg
    Jeg tror JH har spillerne. Men mangler penge til at hente dem. Det kommer til at gå et par år før det bliver sjovt at Være fra ob
    Så skulle han have sparet lidt på den smule penge vi har og undladt at hente COB og fundet en spiller til en af de pladser hvor vi åbenlyst mangler .

    Comment


      #47
      Tja... Når man ser på sammensætningen, signingen af COB og Azer og Troels vedvarende tro på Schoop, så giver det mest et indtryk af at der ikke bliver talt særlig meget sammen.
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Skoubo vinder mere eller mindre samtlige dueller i går (igen) og skiller sig rigtig godt af med bolden. Samtidig er han med til at skabe uro i FCKs felt. Jeg forstår virkelig ikke hvad så mange har imod Skoubo. Han er klart vores bedste angriber, når Bashkim ikke er klar.
        Han mangler Baskim og Emil til og ligge bolden af til eller en spelmann, han tager bolden godt til sig og vinder helt sikkert det han skal, men vi står så langt tilbage hans eneste mulighed ofte er og spille bagud, da han ikke har speed til og rykke selv. Måske en MOS op ved siden af ham.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
          Så skulle han have sparet lidt på den smule penge vi har og undladt at hente COB og fundet en spiller til en af de pladser hvor vi åbenlyst mangler .
          Jeg forstår heller ikke helt COB efterhånden, det skal indrømmes. Men mon ikke man havde Ari som klar VB og først fandt ud af, at han var den bedste def midt, da han var kommet til klubben? Det ville forklare en del.

          Mht 'pladser, hvor vi åbenlyst mangler'; så handler det jo tydeligvis primært om angribere. Og de gode af dem er dyre. Det er dårlige resultater så også - det må med i klubbens overvejelser til sommer.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Jeg forstår heller ikke helt COB efterhånden, det skal indrømmes. Men mon ikke man havde Ari som klar VB og først fandt ud af, at han var den bedste def midt, da han var kommet til klubben? Det ville forklare en del.

            Mht 'pladser, hvor vi åbenlyst mangler'; så handler det jo tydeligvis primært om angribere. Og de gode af dem er dyre. Det er dårlige resultater så også - det må med i klubbens overvejelser til sommer.
            Vi havde så store problemer på den defensive midt sidste sæson at modstanderne ligefrem lagde deres taktik efter det . Det problem er løst ved at hente Ari ind på midten , og dermed står vi stadig med vb problemet her mere end 2 år efter Chris Sørensen sluttede i OB.
            Inden sæsonen havde vi Kadrii som 1. angriber , men stadig store mangler på back og def. midt man kendte Ari´s spil på midten da det var der han spillede i Sverige . Man prøvede ham også af på vb i starten indtil man indså at der stadig var piv åbent gennem vores centrale midt.

            Comment


              #51
              Vi har alt for meget kvantitet i stedet for kvalitet på midt midt og i angrebet..
              vi har vel ca 12 spillere til de 4 pladser..

              vi skal af med en masse lønkroner og få købt lidt kvalitet...

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi har alt for meget kvantitet i stedet for kvalitet på midt midt og i angrebet..
                vi har vel ca 12 spillere til de 4 pladser..

                vi skal af med en masse lønkroner og få købt lidt kvalitet...
                Ikke fordi jer er uenig med dig...men det er sgu da efterhånden en joke den der med "vi skal af med en masse lønkroner, slanke truppen osv osv...." det er vel nærmest B-siden til processangen...(som dog er blevet lidt nedtonet)
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Skoubo vinder mere eller mindre samtlige dueller i går (igen) og skiller sig rigtig godt af med bolden. Samtidig er han med til at skabe uro i FCKs felt. Jeg forstår virkelig ikke hvad så mange har imod Skoubo. Han er klart vores bedste angriber, når Bashkim ikke er klar.
                  Hvilken uro så du i FCK´s felt ?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Ikke fordi jer er uenig med dig...men det er sgu da efterhånden en joke den der med "vi skal af med en masse lønkroner, slanke truppen osv osv...." det er vel nærmest B-siden til processangen...(som dog er blevet lidt nedtonet)
                    Jammen helt enig.. Grunden til jeg snakker om at spare lønkroner er fordi jeg hellere vil have flere penge til 8 lidt bedre spillere end 12 middel..
                    ved godt det er hård sat op, men hvis vi kan spare 500.000-600.000 om måneden på 4 spillere der er i totalt overskud og få 2 nye ind fra højere hylde ville det være optimalt i mine øjne..

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                      Hvilken uro så du i FCK´s felt ?
                      jeg så uro da man smed AMC og KL frem de sidste minutter. Ellers ikke meget..
                      men Skoubo vandt de fleste af sine hovedsstøds dueller som han skulle...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        jeg så uro da man smed AMC og KL frem de sidste minutter. Ellers ikke meget..
                        men Skoubo vandt de fleste af sine hovedsstøds dueller som han skulle...
                        enig....bare synd der ikke var nogen til at samle nedfaldet op

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          enig....bare synd der ikke var nogen til at samle nedfaldet op

                          Jep. Det kan man bare ikke klandre ham for..

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jammen helt enig.. Grunden til jeg snakker om at spare lønkroner er fordi jeg hellere vil have flere penge til 8 lidt bedre spillere end 12 middel..
                            ved godt det er hård sat op, men hvis vi kan spare 500.000-600.000 om måneden på 4 spillere der er i totalt overskud og få 2 nye ind fra højere hylde ville det være optimalt i mine øjne..
                            Enig ,, ikke mere ligegyldigt fyld uden fremtid

                            Comment


                              #59
                              OB har i nyere tid historisk tradition for at mangle gode angribere - vi kan måske tælle et par gode sæsoner der - ellers bare elendighed. Og det er da klart nok at Morten efter et par års genoptræning i klubben nu er god, men også at klubben ikke har sørget for at have spillere, der kan udnytte hans kompetancer.
                              Havde jeg været træner havde jeg forsøgt en del mere med Jeppe H.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #60
                                Definer "i nyere tid" .. Baskim Kadrii, Marcus Pedersen, Rurik Gislason, Peter Utaka, og Djiby Fall har alle været her indenfor de sidste par år ... at OB så ikke har kunnet få det optimale ud af dem ..
                                Er "i nyere tid" 10 år så kan man også nævne Junyor, Miti, Højer, Sætternes, David Nielsen, Rado, Runa, Nyren ... gode på papiret men da de kom til OB er der nogen der bare falder igennem ... det samme med Bodul for den sags skyld .. Skoubo ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X