Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK: Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Og helt præcis hvordan vil du komme af med de dovne og dyre spillere i 1. div. på en måde du ikke kan gøre i superligaen? kontrakten er den samme og skulle der endelig være en nedrykningsklausul er det vist mere i spillerens favør en klubbens ..
    Og det er jo ikke lige frem fordi at sponsorkroner og TV pengene er større i 1. div så hvad vil du hente erstatninger for?
    Nedrykning ville forhåbentlig tvinge OB til ikke at forlænge med fx Skoubo og AMC der trækker en del på lønbudgettet. Og det kan godt være at pengene er mindre, men for nogle klubber har det jo ikke vist sig helt skidt at være nede og vende. Måske kunne spillerne ende med at blive spillet ordentligt sammen og nogle yngre ansigter kunne blive introduceret frem for indkøb af erstatninger.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
      Nedrykning ville forhåbentlig tvinge OB til ikke at forlænge med fx Skoubo og AMC der trækker en del på lønbudgettet. Og det kan godt være at pengene er mindre, men for nogle klubber har det jo ikke vist sig helt skidt at være nede og vende. Måske kunne spillerne ende med at blive spillet ordentligt sammen og nogle yngre ansigter kunne blive introduceret frem for indkøb af erstatninger.
      rykke ned for ikke at forlænge med 2 spillere.....giver virkeligt god mening.

      - hvis der bliver forlænget med de 2 herre tror jeg godt du kan regne med de kommer til at gå ned i løn, måske nok isæ skoubo

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        rykke ned for ikke at forlænge med 2 spillere.....giver virkeligt god mening.

        - hvis der bliver forlænget med de 2 herre tror jeg godt du kan regne med de kommer til at gå ned i løn, måske nok isæ skoubo
        Præcis, og hvis der bliver forlænget med de to er det fordi vores - ganske kompetente - sportschef vurderer at de er bedre end hvad vi ellers kan få for de penge.
        Hvordan man forøvrigt kan kalde AMC for doven, det fatter jeg simpelthen ikke..

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          rykke ned for ikke at forlænge med 2 spillere.....giver virkeligt god mening.

          - hvis der bliver forlænget med de 2 herre tror jeg godt du kan regne med de kommer til at gå ned i løn, måske nok isæ skoubo
          Nu var det jo lige så meget fordi det virker som om der er brug for en chokeffekt. Det er jo ikke kun i år det har haltet med præstationerne.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
            Nedrykning ville forhåbentlig tvinge OB til ikke at forlænge med fx Skoubo og AMC der trækker en del på lønbudgettet. Og det kan godt være at pengene er mindre, men for nogle klubber har det jo ikke vist sig helt skidt at være nede og vende. Måske kunne spillerne ende med at blive spillet ordentligt sammen og nogle yngre ansigter kunne blive introduceret frem for indkøb af erstatninger.
            Nedrykning vil absolut intet godt gøre os! Det vil stensikkert betyde farvel til Emil, Falk og Bashkim, og sandsynligvis flere andre - Kasper Larsen og Martin Spellman kunne også være bud.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Præcis, og hvis der bliver forlænget med de to er det fordi vores - ganske kompetente - sportschef vurderer at de er bedre end hvad vi ellers kan få for de penge.
              Hvordan man forøvrigt kan kalde AMC for doven, det fatter jeg simpelthen ikke..
              Hvis det var min kommentar du henviste til, så mente jeg heller ikke at AMC var doven, men bare rigtig dyr :)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                Hvis OB taber til Viborg i næste kamp, vil jeg rigtig gerne tage et væddemål med dig omkring nedrykning.
                Når du nu er så sikker, går jeg ud fra, at jeg får rigtig gode odds!
                Sikkert er da relativt men jeg lover at give to store fadøl til dig hvis vi taber og ikke rykker ned.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                  Nu var det jo lige så meget fordi det virker som om der er brug for en chokeffekt. Det er jo ikke kun i år det har haltet med præstationerne.
                  tror bare ikke en nedrykning hjælper på det. der skal stadig ryddes op i truppen og så har der jo været en konstant uro på sidelinjen med adskillige trænere og sportschefer siden LO og brink røg ud.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                    Jeg forstår ikke hvordan indsatsen kan være godkendt i en kamp vi taber og næsten ikke skaber nogle chancer. Det kan godt være at det ville være acceptabelt mod et FCK-hold, der spiller godt. Men når vi møder et FCK-hold, der i øjeblikket slet ikke spiller op til sit niveau og som derudover mangler Cornelius og må skifte Nicolai Jørgensen ud efter få minutter, så skal det da føre til et bedre resultat. Der deles altså ikke point ud for at løbe i cirkler og aflevere sidelæns på banen. Jeg er i chok over at Skoubo stadigvæk starter inde, og at han får lov til at spille så længe. Jeg frygter virkelig, at han også starter mod Viborg på bekostning af Mos. Måske ville OB have godt af at rykke ned i første division, skifte træne og få luget lidt ud i de dovne og dyre spillere.
                    Hvor svært er det egentlig at forstå? Skoubo er den eneste spilstation vi har på toppen, og kan med sin højde bidrage med andet end de andre. Bodul fungerer ikke og Jeppe Hansen er ikke god nok. Skoubo kan vinde nogle af de luftdueller vi stensikkert får, når vi i mange bare kampe høvler bolden mere op fra forsvaret end at spille den frem.
                    Så det er såresimpelt i mangel af bedre, at Skoubo er førstevalg i angrebet.

                    Jeg ville da også gerne have en mere energisk og målfarlig angriber, men det har vi altså bare ikke.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                      Hvis det var min kommentar du henviste til, så mente jeg heller ikke at AMC var doven, men bare rigtig dyr :)
                      Du skrev vi kunne komme af med dovne og dyre spillere, og de to eksempler du kom med i næste indlæg var Skoubo og AMC. Er det så Skoubo der er doven? Eller har jeg bare misforstået dig?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Du skrev vi kunne komme af med dovne og dyre spillere, og de to eksempler du kom med i næste indlæg var Skoubo og AMC. Er det så Skoubo der er doven? Eller har jeg bare misforstået dig?
                        Ja det var Skoubo jeg henviste til der.

                        Comment


                          #27
                          Jeg vinder nok ikke titlen som Falk største fan her i starten på foråret, af en mand der sagde han ikke havde været i bedre form, så mener jeg faktisk ikke hans indsats på banen gør han skal være første valg til hans plads, eneste grund jeg lige nu ser ham på banen, må være de andre alternativer som Vadocz og O'Brian ikke er over evt. skader, start uden falk og er det ikke bedre æder jeg gerne mine ord i mig igen, jeg syntes bare han pt taber alt for mange bolde på, at det vær gang skal gøres med han drejer omkring sig selv, bolden og modstanderen for og stå tilbage uden en bold, engang i mellem må man godt bare gøre det simplet og få bolden frem af uden og tabe den.

                          Hvorfor starter MOS ikke inde er han ikke klar ? syntes de sidste bare gang har han været det som har givet et lille løft frem af?

                          Så må vi snart til og tage det seriøst om Troels kan det her projekt? det er få gange i det sidste år jeg husker og være kørt hjem fra Stadion med en tror på vi har rykket os nogen steder... Troen er væk og Bech må væk.

                          Det eneste vi skal fokusere på nu det er og få nogle point væk fra den skide streg (IGEN)... og der må posen godt rystes..

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
                            Ruud var vanvittigt ringe. Helt frygteligt dårlig. Og så blev han valgt til Man of the Match på stadion. KÆMPE joke, selv om jeg ikke plejer at give meget for MoM på stadion.

                            Ok kamp, der burde være endt uafgjort.
                            Seriøst?
                            Det er sgu lidt morsomt.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Hvor er det skidt at tabe 1-0 når modstanderen har én reel chance...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                                Hvis det var min kommentar du henviste til, så mente jeg heller ikke at AMC var doven, men bare rigtig dyr :)
                                jeg lærer nok aldrig helt at forstå den spekulation omkring enkelte spilleres løn, ret beset er er ingen af os der aner hvad de enkelte får (med få undtagelser). AMC har mig bekendt fået 1 årige forlængelser de seneste 2 år, og det vil undre mig meget om ikke der sket en lønreduktion ved begge forlængelser, AMC bliver jo ikke yngre og mere attraktiv for andre klubber på superliga niveau.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X