Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK: Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB-FCK: Nedtakt

    Endnu et smalt nederlag, og anden kamp i træk vi ikke formår at skabe nok.
    Vi knoklede i dag, og indsatsen var godkendt. MEN
    Schoop burde ikke have startet og Emil og Falk burde starte på deres normale pladser. Kan ikke se meningen med den bytten rundt, det er ganske enkelt fladpandet efter min mening. Offensiven er for ufarlig, Skoubo var usynlig, Falk virker ikke i form, Spelmann virker teknisk dårlig og Emil er forståeligt nok ikke helt der hvor han skal være. Men de arbejdede godt for hinanden, og måske kommer det tekniske igen efter nogle kampe.

    Positivt var det, at defensiven stod stærkt over hele linjen. FCK skaber ingen ting, og det er faktisk kun AMC der sover en enkelt gang, men det er ikke godt nok af AMC. Udover det spillede han fint.
    Kasper Larsen og Azer spillede en god kamp, det klæder os med noget fysik på midten i form af Azer. Barret bør starte på VB i næste kamp, hvis Diarra ikke er klar!

    Forhåbentlig af Kadrii snart klar til indhop, og Mos virker også i form igen.

    Næste weekend mod Viborg, det er en must win og det tror jeg faktisk også vi gør. Med Emil i bedre form og Mos i startelve, skal der nok ske noget.

    Alt i alt godkendt, men heller ikke mere end det.

    #2
    Ruud var vanvittigt ringe. Helt frygteligt dårlig. Og så blev han valgt til Man of the Match på stadion. KÆMPE joke, selv om jeg ikke plejer at give meget for MoM på stadion.

    Ok kamp, der burde være endt uafgjort.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
      Ruud var vanvittigt ringe. Helt frygteligt dårlig. Og så blev han valgt til Man of the Match på stadion. KÆMPE joke, selv om jeg ikke plejer at give meget for MoM på stadion.

      Ok kamp, der burde være endt uafgjort.
      Hvad gjorde Ruud så galt, siden du synes han var vanvittig dårlig? Jeg synes han spillede en godkendt kamp, uden at være hverken rigtig god eller rigitg dårlig.

      Comment


        #4
        Jeg har Ruud som MoM. Godkendt kamp, lorteresultat. Dejligt at se noget fodbold i perioder; der mangler skarphed, men ellers langt, langt bedre end mod EfB. Jacob Barrett virkede som et ok frisk pust, og så var det fedt at se Falk så kæmpende, selvom han ikke er på sit bedste pt. Svært at være glad for et nederlag, men dette kunne være værre.

        Comment


          #5
          Korrekt. Næste kamp mod Viborg er en skæbnekamp. Tabes den er jeg sikker på nedrykning. Og JC på mål er et problem. Vinder vi er nedrykning ikke undgået men Viborg er som vi blandt de 4 klubber, hvor de to nedrykkere findes.

          Fik jeg sagt jeg ikke længere har tillid til Troels
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #6
            Svært at være rigtigt sur, vi kæmper meget godt, giver ikke meget væk.

            Var irriteret over Ari skulle på backen, men altså, det vil ikke være fair at sige det var derfor vi tabte.

            Vi bliver glade for Azer, kunne godt tænke mig at se ham centralt sammen med Ari og så Spelmann foran dem.

            0 eller 1 point mod FCK, ja jo, det der gælder er Viborg kampen, det er en "6-pointskamp".

            Comment


              #7
              Godkendt..!? Hæv lige ambitionsniveauet en smule tak. Pisseringe indsats... Ikke engang et kriseramt FCK hold kan man byde trods.

              Troels må ud! Hvis ikke det er den ene syge undskyldning han står med efter kampen, så er det det anden... Det er åbenlyst at han ikke formår at samle tropperne og motivere spillerne.

              Comment


                #8
                Er der nogen der ved hvad den episode de vidste i Onside med Spellmann og JC gik ud på ?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  Godkendt..!? Hæv lige ambitionsniveauet en smule tak. Pisseringe indsats... Ikke engang et kriseramt FCK hold kan man byde trods.

                  Troels må ud! Hvis ikke det er den ene syge undskyldning han står med efter kampen, så er det det anden... Det er åbenlyst at han ikke formår at samle tropperne og motivere spillerne.
                  nu er det jo ikke første gang OB sætter et kriseramt hold i gang ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Korrekt. Næste kamp mod Viborg er en skæbnekamp. Tabes den er jeg sikker på nedrykning. Og JC på mål er et problem. Vinder vi er nedrykning ikke undgået men Viborg er som vi blandt de 4 klubber, hvor de to nedrykkere findes.

                    Fik jeg sagt jeg ikke længere har tillid til Troels
                    Hvis OB taber til Viborg i næste kamp, vil jeg rigtig gerne tage et væddemål med dig omkring nedrykning.
                    Når du nu er så sikker, går jeg ud fra, at jeg får rigtig gode odds!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Hvad gjorde Ruud så galt, siden du synes han var vanvittig dårlig? Jeg synes han spillede en godkendt kamp, uden at være hverken rigtig god eller rigitg dårlig.
                      Anden halvleg var helt håbløs. Vil meget gerne se hans afleveringsstatistikker fra anden halvleg.
                      Rigtigt mange gange lavede han fejlafleveringer i helt upressede situationer. Og så sluttede han af med at sparke bolden ud af banen i 92. minut, da vi jagtede et mål.

                      Comment


                        #12
                        Jeg forstår ikke hvordan indsatsen kan være godkendt i en kamp vi taber og næsten ikke skaber nogle chancer. Det kan godt være at det ville være acceptabelt mod et FCK-hold, der spiller godt. Men når vi møder et FCK-hold, der i øjeblikket slet ikke spiller op til sit niveau og som derudover mangler Cornelius og må skifte Nicolai Jørgensen ud efter få minutter, så skal det da føre til et bedre resultat. Der deles altså ikke point ud for at løbe i cirkler og aflevere sidelæns på banen. Jeg er i chok over at Skoubo stadigvæk starter inde, og at han får lov til at spille så længe. Jeg frygter virkelig, at han også starter mod Viborg på bekostning af Mos. Måske ville OB have godt af at rykke ned i første division, skifte træne og få luget lidt ud i de dovne og dyre spillere.
                        Last edited by Vorup; 09-03-2014, 22:33.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                          Jeg forstår ikke hvordan indsatsen kan være godkendt i en kamp vi taber og næsten ikke skaber nogle chancer. Det kan godt være at det ville være acceptabelt mod et FCK-hold, der spiller godt. Men når vi møder et FCK-hold, der mangler Cornelius og må skifte Nicolai Jørgensen ud efter få minutter, så skal det da som minimum føre til nogle store chancer. Der deles altså ikke point ud for at løbe i cirkler og aflevere sidelæns på banen. Jeg er i chok over at Skoubo stadigvæk starter inde, og at han får lov til at spille så længe. Jeg frygter virkelig, at han også starter mod Viborg på bekostning af Mos. Måske ville OB have godt af at rykke ned i første division, skifte træne og få luget lidt ud i de dovne og dyre spillere.
                          Og helt præcis hvordan vil du komme af med de dovne og dyre spillere i 1. div. på en måde du ikke kan gøre i superligaen? kontrakten er den samme og skulle der endelig være en nedrykningsklausul er det vist mere i spillerens favør en klubbens ..
                          Og det er jo ikke lige frem fordi at sponsorkroner og TV pengene er større i 1. div så hvad vil du hente erstatninger for?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Jeg forstår ikke hvordan indsatsen kan være godkendt i en kamp vi taber og næsten ikke skaber nogle chancer. Det kan godt være at det ville være acceptabelt mod et FCK-hold, der spiller godt. Men når vi møder et FCK-hold, der mangler Cornelius og må skifte Nicolai Jørgensen ud efter få minutter, så skal det da som minimum føre til nogle store chancer. Der deles altså ikke point ud for at løbe i cirkler og aflevere sidelæns på banen. Jeg er i chok over at Skoubo stadigvæk starter inde, og at han får lov til at spille så længe. Jeg frygter virkelig, at han også starter mod Viborg på bekostning af Mos. Måske ville OB have godt af at rykke ned i første division, skifte træne og få luget lidt ud i de dovne og dyre spillere.
                            Hvad har Cornelius og Jørgensens tilstedeværelse at gøre med hvor mange chancer OB skaber?

                            Jeg synes kampen var godkendt, af den grund, at der i det mindste var god fight på over hele linjen. Jeg synes ikke der var tale om dovne spillere på nogen måde - men det er selvfølgelig altid det nemmeste at slynge ud når holdet har tabt.

                            Comment


                              #15
                              De første 3 kampe har vi set, at der er blevet rettet gevaldigt op på defensiven. Dén er i min optik godkendt. Problemet er bare, at der ikke sker en skid offensivt. Folk tør ikke rigtigt, og vi ved ikke hvor vi har hinanden. Hvis der kan rettes op på det, og samtidig beholde den gode defensiv, så ser det lysere ud.

                              Comment

                              Working...
                              X