Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Er allerede på stadion. Den bliver ikke aflyst. Vi spiller kampen.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Det har i nok ret i, men tænker da stadig der skal mere til end et par cm sne, før de aflyser kampen :)
    Tror heller ikke, den bliver aflyst. Det skulle da lige være stadsgartneren, hvis han stadig er inde over, der ville synes, at banen bliver smadret af boldspil i dag. Det ser ud til opholdsvejr her de næste timer, så det bliver nok ikke vedvarende snefald, der kommer til at drille. Det bliver til gengældt nok en våd, tung og smattet affære inde på banen.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Det har i nok ret i, men tænker da stadig der skal mere til end et par cm sne, før de aflyser kampen :)

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Nu har man jo varme i banen, så tvivler på kampen bliver aflyst.
    Tvivler på at varme i banen holder den fri for sne - kun frostfri. Og med det tempo sneen er faldet hele formiddagen, tror jeg også, der ligger sne på banen. Men mon ikke der er folk ude med skraberne og måske rød maling til striberne?

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Nu har man jo varme i banen, så tvivler på kampen bliver aflyst.
    Varme i banen kan f.eks ikke smelte 5+ cm sne. Det kan kun holde banen blød, når den er ryddet for sne. Either way så bliver det en blød omgang, der inviterer til fight og ikke bold. Det gør kampen mere 50-50 agtig.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Nu har man jo varme i banen, så tvivler på kampen bliver aflyst.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Tror det ikke, så længe de kan holde linjerne tydelige, så tror jeg ikke det sker. Den berømte afskedskamp for Thomas Helveg, blev også gennemført selvom der i pausen startede en snestorm. Kan huske man havde malet linjerne røde dengang, for at de tydligere kunne ses. Nogen der ved og man har det?

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Der er ikke fare for aflysning, vel?

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Her på Midtfyn sner det helt vildt, og der ligger flere cm sne overalt. Vi har lige pakket skitøjet,
    men min mand spurgte mig hvad der egentlig skal til for at kampen aflyses pga vejrliget. Er der nogen der kan hjælpe?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Det er hamrende koldt, kampen spilles kl. 14, OB er ikke videre sexet i disse dage, og vi spiller imod FC Helsingør. Vi bliver ikke ret mange i dag, men jeg er sikker på de få der kommer, nok skal komme med deres opbakning.

    Jeg tror vi vinder 1-0 i dag iøvrigt. AK

    Nu sneer det pænt meget heroppe i det midtjyske og her ligger allerede 3-5 cm sne , hvis der er ligedan i Odense kan det også holde nogle hjemme .

    Jeg forventer vi kommer ud af startblokken med en vilje og lyst til at vise at den kamp VIL vi vinde . Tror Kløve spiller en rigtig fornuftig kamp og at vi vinder 2-0 på mål af AK og KEP.

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...foer-ob-moede/

    Ja, bedre kort på hånden kan vi ikke få, til den første kamp i foråret. Men synes ALTID vi har det svært mod hold, der mangler deres største profiler. Håber dog i dag er en undtagelse, da resultaterne flaskede sig okay i går, så vi med en sejr rykker i den top-6.

    Kom nu drengene !!

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Hvis det mere direkte spil denne gang ikke kun er ord men faktisk praktiseres og med succes kan vi mindst få uafgjort. Jeg nægter at tro på nederlag - og især hvis der er opbakning på lægterne.
    Det er hamrende koldt, kampen spilles kl. 14, OB er ikke videre sexet i disse dage, og vi spiller imod FC Helsingør. Vi bliver ikke ret mange i dag, men jeg er sikker på de få der kommer, nok skal komme med deres opbakning.

    Jeg tror vi vinder 1-0 i dag iøvrigt. AK

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Hvis det mere direkte spil denne gang ikke kun er ord men faktisk praktiseres og med succes kan vi mindst få uafgjort. Jeg nægter at tro på nederlag - og især hvis der er opbakning på lægterne.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Hvis man stadig ikke har deltaget i konkurrencen, er det stadig muligt at komme med sit gæt frem til kampstart.

    http://obstruktion.dk/konkurrence-ga...ob-helsingoer/

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Og når vi i morgen har slæbt os til 3 småheldige point, og når vi på yderste mandat tager 6-pladsen, mest fordi andre hold også kegler rundt.....så hører vi ikke noget fra SU 1978. Ærgrer mig lidt, for du er sgu´en af de gamle, tidligere så nuancerede.

    Enig i, Kent skal ikke have forlænget sin kontrakt. Tiden er forbi ham, men fyres.....der er meget andet i vejen.......8 største budget for eksempel!?!

    Matti, den gik ikke, det var en smutter. Han skulle have været her i stedet for Welbeck eller Thrane, men han havde ikke rykket os, nej det havde han ikke.

    Og når vi ser i vores førsteholdstrup, så har vi da en del fra vores U-afdeling, sikkert også sammenlignet med andre (nej ikke FCN).........

    NB: Dette er ikke ment som den sviner, det kan tolkes som. Du er en af de debatører jeg læser med interesse og eftertanke.......
    Både SønderjyskE og især Lyngby har og har haft dårligere budgetter end os og de vandt som bekendt henholdsvis sølv og bronze så dit "8. Største budget" argument er ærligt talt lidt hullet.

    Det er forvaltningen af midler der afgører den endelige placering i al elitesport. Selvfølgelig er der større chancer for succes med bedre træningsforhold men det er altså ikke eksklusivt. Og bare fordi du er uenig i konklusionen betyder ikke, at det er "unuanceret".

    Hvis man har de forkerte trænere - den forkerte indstilling- så kan man have de bedste træningsforhold og det vil betyde ikke en skid.

    Det er synd hverken du eller andre vil anerkende denne indbyggede faldgrube i alle former for elitesport.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X