Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Men var det netop ikke Kent der stille og roligt fik ført JJ ind på holdet og gjort ham til den vigtige spiller han nu er?
    Jo men med Fellahs tilstedeværelse så bliver det en længere "indkøring" for Eskesen. Forudsætningen for indkøring er vel at man i det mindste er med i truppen. Ikke?

    Specielt når konkurrenten er helt uden kampform og kun har trænet med i hvad..3 uger?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jo men med Fellahs tilstedeværelse så bliver det en længere "indkøring" for Eskesen. Forudsætningen for indkøring er vel at man i det mindste er med i truppen. Ikke?

      Specielt når konkurrenten er helt uden kampform og kun har trænet med i hvad..3 uger?

      MvH ChrisOB
      Jeg undrer mig også over Eskesen ikke er med og at Fellah er, men at Kent lige pludselig ikke skulle turde bruge unge spillere tror jeg bare ikke lige.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Jeg undrer mig også over Eskesen ikke er med og at Fellah er, men at Kent lige pludselig ikke skulle turde bruge unge spillere tror jeg bare ikke lige.
        Det er heller ikke min påstand. Min påstand er at han hellere vil bruge sit prestigeprojekt end en 18-årig der er i gang med sin første seniorsæson. Igen du kan vel godt gradbøje unge spillere ikke - nogen er yngre og mere uprøvede end andre?

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Det er heller ikke min påstand. Min påstand er at han hellere vil bruge sit prestigeprojekt end en 18-årig der er i gang med sin første seniorsæson. Igen du kan vel godt gradbøje unge spillere ikke - nogen er yngre og mere uprøvede end andre?

          MvH ChrisOB
          Præcis som mit eksempel med JJ. Kent har en ganske god historie med at føre unge spillere frem.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Tror, du springer nogle implicitte mellemregninger over. Hvis vi ikke vinder over Helsingør, har vi fejlet i to afgørende hjemmekampe i streg mod klubber, vi bare skal være bedre end, målt på alle parametre! Og det vil betyde, at top-6 er endegyldigt væk realistisk set. Derfor burde det aktivere klubbens plan for næste sæson ift. trænerpositionen, og dermed burde vi kunne se enden på Kents tids i OB allerede til sommer. Jeg taler ikke om fyring, men blot om, at en erkendelse af, at vi har nået endevejen under Kent, burde indfinde sig.

            Topsport er bare sådan indrettet, at der er tidspunkter, hvor man bare skal vinde, og man skal kunne levere det der kræves, ellers er man ikke sin post værdig, og ja, det er indimellem snævret ind til enkelte kampe. SIF kampen var også sådan en, og to i streg burde fjerne enhver tvivl.
            Og når vi i morgen har slæbt os til 3 småheldige point, og når vi på yderste mandat tager 6-pladsen, mest fordi andre hold også kegler rundt.....så hører vi ikke noget fra SU 1978. Ærgrer mig lidt, for du er sguŽen af de gamle, tidligere så nuancerede.

            Enig i, Kent skal ikke have forlænget sin kontrakt. Tiden er forbi ham, men fyres.....der er meget andet i vejen.......8 største budget for eksempel!?!

            Matti, den gik ikke, det var en smutter. Han skulle have været her i stedet for Welbeck eller Thrane, men han havde ikke rykket os, nej det havde han ikke.

            Og når vi ser i vores førsteholdstrup, så har vi da en del fra vores U-afdeling, sikkert også sammenlignet med andre (nej ikke FCN).........

            NB: Dette er ikke ment som den sviner, det kan tolkes som. Du er en af de debatører jeg læser med interesse og eftertanke.......

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Og når vi i morgen har slæbt os til 3 småheldige point, og når vi på yderste mandat tager 6-pladsen, mest fordi andre hold også kegler rundt.....så hører vi ikke noget fra SU 1978. Ærgrer mig lidt, for du er sguŽen af de gamle, tidligere så nuancerede.

              Enig i, Kent skal ikke have forlænget sin kontrakt. Tiden er forbi ham, men fyres.....der er meget andet i vejen.......8 største budget for eksempel!?!

              Matti, den gik ikke, det var en smutter. Han skulle have været her i stedet for Welbeck eller Thrane, men han havde ikke rykket os, nej det havde han ikke.

              Og når vi ser i vores førsteholdstrup, så har vi da en del fra vores U-afdeling, sikkert også sammenlignet med andre (nej ikke FCN).........

              NB: Dette er ikke ment som den sviner, det kan tolkes som. Du er en af de debatører jeg læser med interesse og eftertanke.......
              Både SønderjyskE og især Lyngby har og har haft dårligere budgetter end os og de vandt som bekendt henholdsvis sølv og bronze så dit "8. Største budget" argument er ærligt talt lidt hullet.

              Det er forvaltningen af midler der afgører den endelige placering i al elitesport. Selvfølgelig er der større chancer for succes med bedre træningsforhold men det er altså ikke eksklusivt. Og bare fordi du er uenig i konklusionen betyder ikke, at det er "unuanceret".

              Hvis man har de forkerte trænere - den forkerte indstilling- så kan man have de bedste træningsforhold og det vil betyde ikke en skid.

              Det er synd hverken du eller andre vil anerkende denne indbyggede faldgrube i alle former for elitesport.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #82
                Hvis man stadig ikke har deltaget i konkurrencen, er det stadig muligt at komme med sit gæt frem til kampstart.

                http://obstruktion.dk/konkurrence-ga...ob-helsingoer/

                Comment


                  #83
                  Hvis det mere direkte spil denne gang ikke kun er ord men faktisk praktiseres og med succes kan vi mindst få uafgjort. Jeg nægter at tro på nederlag - og især hvis der er opbakning på lægterne.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Hvis det mere direkte spil denne gang ikke kun er ord men faktisk praktiseres og med succes kan vi mindst få uafgjort. Jeg nægter at tro på nederlag - og især hvis der er opbakning på lægterne.
                    Det er hamrende koldt, kampen spilles kl. 14, OB er ikke videre sexet i disse dage, og vi spiller imod FC Helsingør. Vi bliver ikke ret mange i dag, men jeg er sikker på de få der kommer, nok skal komme med deres opbakning.

                    Jeg tror vi vinder 1-0 i dag iøvrigt. AK

                    Comment


                      #85
                      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...foer-ob-moede/

                      Ja, bedre kort på hånden kan vi ikke få, til den første kamp i foråret. Men synes ALTID vi har det svært mod hold, der mangler deres største profiler. Håber dog i dag er en undtagelse, da resultaterne flaskede sig okay i går, så vi med en sejr rykker i den top-6.

                      Kom nu drengene !!

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Det er hamrende koldt, kampen spilles kl. 14, OB er ikke videre sexet i disse dage, og vi spiller imod FC Helsingør. Vi bliver ikke ret mange i dag, men jeg er sikker på de få der kommer, nok skal komme med deres opbakning.

                        Jeg tror vi vinder 1-0 i dag iøvrigt. AK

                        Nu sneer det pænt meget heroppe i det midtjyske og her ligger allerede 3-5 cm sne , hvis der er ligedan i Odense kan det også holde nogle hjemme .

                        Jeg forventer vi kommer ud af startblokken med en vilje og lyst til at vise at den kamp VIL vi vinde . Tror Kløve spiller en rigtig fornuftig kamp og at vi vinder 2-0 på mål af AK og KEP.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Her på Midtfyn sner det helt vildt, og der ligger flere cm sne overalt. Vi har lige pakket skitøjet,
                          men min mand spurgte mig hvad der egentlig skal til for at kampen aflyses pga vejrliget. Er der nogen der kan hjælpe?

                          Comment


                            #88
                            Der er ikke fare for aflysning, vel?

                            Comment


                              #89
                              Tror det ikke, så længe de kan holde linjerne tydelige, så tror jeg ikke det sker. Den berømte afskedskamp for Thomas Helveg, blev også gennemført selvom der i pausen startede en snestorm. Kan huske man havde malet linjerne røde dengang, for at de tydligere kunne ses. Nogen der ved og man har det?

                              Comment


                                #90
                                Nu har man jo varme i banen, så tvivler på kampen bliver aflyst.

                                Comment

                                Working...
                                X