Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Englænder til prøvetræning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    1,90 høj og fornuftige proportioner blandet med engelsk vilje.
    Jo. Og kan åbenbart noget med bolden. Spændende.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Den engelske midtbanespiller, Ross Jenkins, er ankommet til prøvetræning i dag.

      http://obstruktion.dk/englaender-proevetraener-ob/
      Han har et snit på 4,42 på VG.NO, hvilket placerer ham i bund 10 på listen ... han er dog ikke rangeret der da han har spillet for få kampe.
      Var han på ville han være delt nr. 149 af 158.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #18
        Ross Jenkins spillede fast i efteråret, da Viking Stavanger rykkede ned(håbløs sæson, ledelsen sejlede og der blev satset alt for meget, alt for sent). Jenkins var ihvertfald ikke manden, som var årsagen til nedrykningen.
        I Viking spillede han en boldstyrende midtbanespiller, som meget gerne ville ha bolden fra forsvaret og føre den videre frem. Gerne sætte en mand på en skarp dribling(det kan også gå galt, også har forsvaret haft problemer). Krigerisk type, som gav alt(selvom nedrykningen var en realitet tidligt), og som jeg havde en lille forkærlighed for, da han typemæssigt siger mig en del. Rigtig engelskmand i instinkt, men virkelig god teknisk(atypisk engelsk). Han kan lægge nogen sukkerballer - men har også en fejlprocent.

        Han spillende på et hold, som mentalt allerede var rykket ned og det havde været spændende, at se ham på et fornuftig hold, som striwerne kan være.

        I forhold til vores spillestil, hvor Kent meget gerne vil føre bolden op igennem kæderne, passer han fint ind(det som Kent har trænet hver eneste træning i flere år).

        Lønkrav mm. Viking havde et minimalt budget, hvor man er i rød zone. Dvs under opsyn fra fodboldforbundet. Derfor nægter jeg at tro, at han har fået en høj løn her i Stavanger - hans skatteoplysninger er først tilgængelig om et halvt års tid. Vi kan ihvertfald let, tilbyde ham en tilsvarende eller bedre kontrakt.

        Comment


          #19
          Der er længere artikel med ham her:

          http://www.itv.com/news/2016-04-01/e...me-in-romania/

          Kort opsummeret:
          - Skolet af Brendan Rodgers, etableret på holdet i Watford, men kørt ud på et sidespor af en skade.
          - Manglede agenthjælp og sikrede sig selv kontrakten i Crawley.
          - Blev ud af det blå kontaktet af klubben i Rumænien og tog chancen, fordi han altid gerne har villet opleve nye kulturer.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Jeg forsøger at hente lidt ord på ham fra Viking fans. Det første der lige slår mig, da jeg kigger på deres fansider er, at de revser deres ledelses for at kører klubben i sænk, og dræbe fanscenen. Virker det bekendt? :-D

            Opdatering følger når der kommer svar.
            Det kan ikke passe, du må have læst forkert. Odense er jo eneste sted på kloden hvor fans ser så sort på tingene :-) :-p
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              En video kan få de fleste til at se god ud.
              Enig - så en video der fik Cedric N'Koum til at se god ud. Stoppede med at se videoer efter det.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #22
                Jeg håber han er hurtig (Jeps, World of Warcraft reference, sorry )

                https://www.youtube.com/watch?v=hooKVstzbz0

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #23
                  Vikings mest aktive fan skriver følgende besked til mig, oversat på dansk:

                  “Har du brug for et anker, der distribuerer bolde, vinder bolde og som samtidig passer utroligt godt til dansk fodbold, så skal i underskrive med ham! Ved ikke hvorfor han ikke længere er i Viking, vi ville gerne have beholdt ham.”

                  Lyder jo umiddelbart godt, selvom man skal tage det med et gran salt, når vi snakker om en nedrykker fra den norske række.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Jeg håber han er hurtig (Jeps, World of Warcraft reference, sorry )

                    https://www.youtube.com/watch?v=hooKVstzbz0

                    MvT
                    Forhåbentlig går Ross Jenkins ikke på banen med hovedet under armen på helt samme måde :P

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                      Forhåbentlig går Ross Jenkins ikke på banen med hovedet under armen på helt samme måde :P
                      Haha, nej det håber vi sgu ikke. Nu har vi haft Spelmann og vi har KEP, så mon ikke vi har aftjent vores værnepligt på den konto ;O)

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Vikings mest aktive fan skriver følgende besked til mig, oversat på dansk:

                        “Har du brug for et anker, der distribuerer bolde, vinder bolde og som samtidig passer utroligt godt til dansk fodbold, så skal i underskrive med ham! Ved ikke hvorfor han ikke længere er i Viking, vi ville gerne have beholdt ham.”

                        Lyder jo umiddelbart godt, selvom man skal tage det med et gran salt, når vi snakker om en nedrykker fra den norske række.
                        Men en britisk kæmpeslider der beskytter forsvaret og giver plads til Barrett og Johnson kan fyre den af offensivt, så lyder det lækkert. Bliver spændende at følge.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          #27
                          Det har været diskuteret om vi overhovedet bruger vores scout. Uden at vide det, så kunne det tyde på at han har været på spil her. Scouter primært i skandinavien og det lyder til på beskrivelsen, at han som type vil passe godt fint.
                          Jeg har længe ønsket en fysisk stærk slider, med evner på fødderne. Han lyder til at have de kvaliteter, så er det bare om de er skarpe nok!

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
                            Der er ldit video på ham her.

                            https://www.youtube.com/watch?v=xjREx0efotM
                            En midtbanespiller, der laver hjernedøde vendinger midt på banen - det lugter af en OB-signing!

                            Comment

                            Working...
                            X