Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Englænder til prøvetræning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Englænder til prøvetræning

    Den engelske midtbanespiller, Ross Jenkins, er ankommet til prøvetræning i dag.

    http://obstruktion.dk/englaender-proevetraener-ob/

    #2
    Jo jo..Så deeeeeet. Bum bum

    Comment


      #3
      Mere her

      http://www.ob.dk/artikel/engelsk-pro...ller-i-ob.aspx

      Comment


        #4
        Lidt en fodbold nomade.. tror ikke det er en forstærkning i forhold til hvad jeg kan finde om ham på nettet..

        Comment


          #5
          Umiddelbart ingen forstærkning, men spændende. Hvis nogle ser træningerne, så må de gerne berette om hvordan det står til med ham.

          Men nomadetilstand i hans karriere, det udelukker dog ikke at det kan stoppe på et tidspunkt 😊

          Comment


            #6
            Der er ldit video på ham her.

            https://www.youtube.com/watch?v=xjREx0efotM

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
              Der er ldit video på ham her.

              https://www.youtube.com/watch?v=xjREx0efotM
              Han ligner præcis sådan en type vi mangler. Håber for guds skyld hans niveau er nogenlunde højt.

              Comment


                #8
                Han skal godt nok også have niveau taget i betragtning af vi har Rømer, JJT, welbech, trane til de to pladser. Samt Casper Nielsen og vel også fellah der kan spille der?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Han ligner præcis sådan en type vi mangler. Håber for guds skyld hans niveau er nogenlunde højt.
                  Det kunne ligne iflg. transfermarkt at han har spillet 12 kampe i efteråret, så han burde forhåbentligt være i form.
                  Han ser spændende ud som type, hvis selvfølgelig han niveaue-mæssigt kan være med.

                  Fingers crossed. :-)

                  Comment


                    #10
                    En video kan få de fleste til at se god ud. Når det er sagt, så virker han som en type med et godt touch på bolden og en spiller med overblik. Ligner dog ikke en særlig løbestærk spiller, men hvis de andre ting kompenserer for det, er det jo heller ikke en nødvendighed.
                    Ligner han er god til at placere sig centralt og sætte spillet derfra. Kunne sagtens se ham som en DM, hvor opspillet starter fra ham. Kunne måske også give JJT lidt mere fri til sit offensive spil. Om han er god nok defensivt til at spille DM, aner jeg af gode grunde ikke. Det kan også være det vil være for offensivt med ham og JJT samtidig på den centrale midt.

                    Men hvad, alt jeg vurderer det ud fra er en video, så lad os nu se på træningen om han overhovedet er noget.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      En video kan få de fleste til at se god ud. Når det er sagt, så virker han som en type med et godt touch på bolden og en spiller med overblik. Ligner dog ikke en særlig løbestærk spiller, men hvis de andre ting kompenserer for det, er det jo heller ikke en nødvendighed.
                      Ligner han er god til at placere sig centralt og sætte spillet derfra. Kunne sagtens se ham som en DM, hvor opspillet starter fra ham. Kunne måske også give JJT lidt mere fri til sit offensive spil. Om han er god nok defensivt til at spille DM, aner jeg af gode grunde ikke. Det kan også være det vil være for offensivt med ham og JJT samtidig på den centrale midt.

                      Men hvad, alt jeg vurderer det ud fra er en video, så lad os nu se på træningen om han overhovedet er noget.
                      Ja, man medtager nok ikke de aktioner, hvor de lange skift sejler ud over sidelinjen og de dristige vendinger centralt går galt. Lyder som en lykkeridder, men vel fint nok at få set ham an til træning. Kunne være sjovt at se reaktionerne fra de norske fans i Stavanger

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        En video kan få de fleste til at se god ud. Når det er sagt, så virker han som en type med et godt touch på bolden og en spiller med overblik. Ligner dog ikke en særlig løbestærk spiller, men hvis de andre ting kompenserer for det, er det jo heller ikke en nødvendighed.
                        Ligner han er god til at placere sig centralt og sætte spillet derfra. Kunne sagtens se ham som en DM, hvor opspillet starter fra ham. Kunne måske også give JJT lidt mere fri til sit offensive spil. Om han er god nok defensivt til at spille DM, aner jeg af gode grunde ikke. Det kan også være det vil være for offensivt med ham og JJT samtidig på den centrale midt.

                        Men hvad, alt jeg vurderer det ud fra er en video, så lad os nu se på træningen om han overhovedet er noget.
                        Naturligvis. Videoer kan man ikke bruge til så meget, når det er klippet af fans eller klubber som ejer spilleren, men det kan give en indikator for hvad det er for et potentiale spilleren har, og der synes jeg han ligner en som vi mangler, hvilket vel også er derfor han er til prøvetræning.

                        Enig med dig. Han ligner en med et stort overblik, og så vil jeg lige tilføje at hans vendinger ser særdeles godt ud! Virkelig spændende. Lad os håbe han kan overbevise og få en plads i truppen.

                        Håber nogen kan sætte ord på ham fra vores træninger, ellers må jeg vente til lørdag hvor jeg selv kommer ned og ser træningen.

                        Comment


                          #13
                          Jeg forsøger at hente lidt ord på ham fra Viking fans. Det første der lige slår mig, da jeg kigger på deres fansider er, at de revser deres ledelses for at kører klubben i sænk, og dræbe fanscenen. Virker det bekendt? :-D

                          Opdatering følger når der kommer svar.

                          Comment


                            #14
                            Udover de nævnte ting, ligner han også en type der kunne bidrage med lidt fysik. Synes der har manglet lidt muskler inde midt på i flere kampe, hvor vi er blevet tromlet lidt.

                            Comment


                              #15
                              1,90 høj og fornuftige proportioner blandet med engelsk vilje.

                              Comment

                              Working...
                              X