Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen - en eftermiddag i Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen - en eftermiddag i Ådalen

    Den seneste udsendelse er online, og der er interview og anekdoter i massevis.

    https://soundcloud.com/obstemmer/en-...g-transfersnak

    Vinteren er over os, men Superligaen nærmer sig. Derfor er Stemmer Fra Ådalens Martin Davidsen og Simon Voetmann taget i Ådalen for at overvære OB's træningskamp mod Vejle. Undervejs taler vi om OB's aktuelle form, de nye drenge i klassen og alt mellem himmel og jord i Ådalen. Desuden er der interviews med Jens Jakob Thomasen, Troels Kløve og Kent Nielsen i udsendelsen.

    Husk, at du kan støtte Stemmer fra Ådalen med et lille beløb hver måned: https://obstemmer.10er.dk/
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Dejligt, nu må der også godt snart trille nowet bold igen - er spændt på om vi når den Top6 :o

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Dejligt, nu må der også godt snart trille nowet bold igen - er spændt på om vi når den Top6 :o
      Nu ved jeg godt at modstanderen ikke var af højeste kvalitet igår men vi spillede sgu en god gang fodbold i 1. Halvleg.. Kan vi spille sådan de fleste kampe har vi en chance..
      Men det bliver hårdt at undvære Tingager

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nu ved jeg godt at modstanderen ikke var af højeste kvalitet igår men vi spillede sgu en god gang fodbold i 1. Halvleg.. Kan vi spille sådan de fleste kampe har vi en chance..
        Men det bliver hårdt at undvære Tingager
        Det ved jeg nu ikke. Nr. 1 i første division er ingen walkover. Vi har trods alt tabt til Vendsyssel, Fredericia og Brønshøj i pokalen indenfor de sidste 5 år. Jeg så desværre ikke kampen i går, men en kammerat var også meget positivt overrasket over spillet i 1. Halvleg. Han var imponeret, og din mening plejer jo også at være en indikator for at det ikke er helt skidt.. Så jeg tillader mig at være optimistisk her til foråret :-)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Det ved jeg nu ikke. Nr. 1 i første division er ingen walkover. Vi har trods alt tabt til Vendsyssel, Fredericia og Brønshøj i pokalen indenfor de sidste 5 år. Jeg så desværre ikke kampen i går, men en kammerat var også meget positivt overrasket over spillet i 1. Halvleg. Han var imponeret, og din mening plejer jo også at være en indikator for at det ikke er helt skidt.. Så jeg tillader mig at være optimistisk her til foråret :-)
          Men de har solgt deres farligste mand og var generelt ikke farlige.. Men det så godt ud ja.. Når VB havde bolden omkring eget felt blev hele holdet rykket frem over midten og så var der ellers helbane pres flere gange. Der var sgu fuld go på hele tiden. Lækkert at se

          Comment

          Working...
          X