Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Vejle BK (Træningskamp 25-01-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Spiller vi hele kampen i 4-3-3 og hvordan fungerede det? Må vi håbe at Kent bliver virkeligt mere villigt at åbne op sit 4-4-2 fremtidig?
    Ifølge OB's Twitter var det kun fra anden halvlegs start. Jeg så ikke kampen, men lyder til at anden halvleg generelt var mere rodet og det tog noget tid, at vende sig til 4-3-3.
    Men jeg husker da bestemt kampe i efteråret, hvor vi gik væk fra 4-4-2, så den villighed er der vel egentlig allerede.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Hvem har ageret kantspillere i dag, og hvordan har indsatsen været der .. er der nogen der har grund til at se sig over skulderen med Kløves ankomst
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Spiller vi hele kampen i 4-3-3 og hvordan fungerede det? Må vi håbe at Kent bliver virkeligt mere villigt at åbne op sit 4-4-2 fremtidig?
      Klassisk 4-4-2 i 1. Halvleg

      Mikkelsen
      Buus Tver Lund JBL
      Greve JJ Rømer Casper
      AK Fester

      Lidt i tvivl om 2. Halvleg. Men lignede lidt

      Grytebust
      Ryan KEP Joao Desler
      Eskesen Welbeck Thrane
      Joan Helenius Jønne

      Rigtig god 1. Halvleg hvor vi var klart bedst. Højt pres og hurtigt spil. Ikke noget frem og tilbage
      2.halvleg var rodet og mere lige men vi var dog bedst. Lidt for meget nips men midtbanen med Welbeck og Thrane har ikke klasse og det bliver aldrig rigtig kontrolleret som de første 45 min

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Klassisk 4-4-2 i 1. Halvleg

        Mikkelsen
        Buus Tver Lund JBL
        Greve JJ Rømer Casper
        AK Fester

        Lidt i tvivl om 2. Halvleg. Men lignede lidt

        Grytebust
        Ryan KEP Joao Desler
        Eskesen Welbeck Thrane
        Joan Helenius Jønne

        Rigtig god 1. Halvleg hvor vi var klart bedst. Højt pres og hurtigt spil. Ikke noget frem og tilbage
        2.halvleg var rodet og mere lige men vi var dog bedst. Lidt for meget nips men midtbanen med Welbeck og Thrane har ikke klasse og det bliver aldrig rigtig kontrolleret som de første 45 min
        Nu håber jeg ikke at jinxe noget, men ville sgu gerne se en Ryan skadesfri og med en hel optakt under bæltet..

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Nu håber jeg ikke at jinxe noget, men ville sgu gerne se en Ryan skadesfri og med en hel optakt under bæltet..
          Han så meget fit ud idag. Men Buus gjorde det bestemt også godt. Hvilken motor den knægt har
          Lille bet for Desler at ryge på VB idag. Men han gjorde det fint

          Comment


            #50
            Rigtig fin kunst bane man har fået sig forresten.
            3 af dem i Ådalen vil uden tvivl kunne samle mere kvalitetstræning for flere hold..De næste 2 skulle stå klar i løbet af 2018

            Resten lignede sig selv udefra

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hvem har ageret kantspillere i dag, og hvordan har indsatsen været der .. er der nogen der har grund til at se sig over skulderen med Kløves ankomst
              Som Greve spillede idag skal Kløve stå tidligt op for at tage hans plads. Venstrekanten er stadig en svag position på vores hold. Casper gjorde det okay men ikke noget der sikrer ham en start 11 emm

              Comment


                #52
                Referat fra ob.dk

                http://www.ob.dk/artikel/foerstehold...ningskamp.aspx

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Som Greve spillede idag skal Kløve stå tidligt op for at tage hans plads. Venstrekanten er stadig en svag position på vores hold. Casper gjorde det okay men ikke noget der sikrer ham en start 11 emm

                  Dejligt hvis Greve kan holde niveau og gerne bygge på
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Dejligt hvis Greve kan holde niveau og gerne bygge på
                    Bestemt. Hold nu op en udvikling de sidste 12 måneder den knægt har haft..

                    Comment

                    Working...
                    X