Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Vejle BK (Træningskamp 25-01-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - Vejle BK (Træningskamp 25-01-18)

    På torsdag spiller OB sin eneste træningskamp på hjemmebane inden turen går mod Spanien på træningslejr.
    Kampen spilles kl. 12.00 på kunsten i Ådalen.

    #2
    Der bliver eksperimenteret med 4-3-3 i morgen og Casper Nielsen i midtforsvarer ifølge FS

    https://www.fyens.dk/ob/OB-eksperime...rtikel/3224527

    Comment


      #3
      Kommer der stream?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Kommer der stream?
        Ikke så vidt jeg ved.. hvis det bliver nogenlunde tørt tror jeg at jeg kigger forbi.
        Hvilken bane spiller de på?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ikke så vidt jeg ved.. hvis det bliver nogenlunde tørt tror jeg at jeg kigger forbi.
          Hvilken bane spiller de på?
          Der står kunstgræsset i ådalen i den artikel, som du selv linker til :) så det er da et bud

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Der står kunstgræsset i ådalen i den artikel, som du selv linker til :) så det er da et bud
            I know i know. Ved bare ikke hvilken en de har lagt kunst på. Men jeg følger bare strømmen hvis jeg når det

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              I know i know. Ved bare ikke hvilken en de har lagt kunst på. Men jeg følger bare strømmen hvis jeg når det
              Der er pt kun en. Det er bane 2 i ådalen (den der ligger ved siden af deres græstræningsbane)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Der er pt kun en. Det er bane 2 i ådalen (den der ligger ved siden af deres græstræningsbane)
                Tak

                Comment


                  #9
                  Kudos til Kent for at ryste posen og prøve andet end den hellige 4-4-2, hvis det altså passer, derudover kunne jeg godt se Kent lave en Henrik Dalsgaard med Casper Nielsen. Dog må jeg erkende at jeg ikke kan se pointen i at stille op med 2 så blandede hold?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Kudos til Kent for at ryste posen og prøve andet end den hellige 4-4-2, hvis det altså passer, derudover kunne jeg godt se Kent lave en Henrik Dalsgaard med Casper Nielsen. Dog må jeg erkende at jeg ikke kan se pointen i at stille op med 2 så blandede hold?
                    For at stille 2 næsten lige stærke hold. Holde de fleste til ilden så man tror på chancen og ikke allerede er på 2.holdet 1 måned før start. Syntes det giver god mening. Men det ligner at KEP/Tverskov og Rømer/JJ netop er sat sammen for at starte sammenspillet

                    Comment


                      #11
                      Der kommer ikke noget livestream, men du kan følge updates på twitter.

                      Fandeme skidt at klubben ikke kan formå at lave et stream. Det må betegnes som værende ret så let nu om dage. Nykøbing kan, og har endda kommentatorer på.. Vi har intet.

                      Comment


                        #12
                        [QUOTE=Matti1887;135311]Der kommer ikke noget livestream, men du kan følge updates på twitter.

                        Synes det er så ringe, så meget kan det sgu ikke koste at få en kamera mand til at filme og sende via facebook.
                        Det skulle de gøre med alle trænings, reserve og u19 kampe.
                        Ville betyde så meget for os fans og ville få flere til at følge med.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Der kommer ikke noget livestream, men du kan følge updates på twitter.

                          Fandeme skidt at klubben ikke kan formå at lave et stream. Det må betegnes som værende ret så let nu om dage. Nykøbing kan, og har endda kommentatorer på.. Vi har intet.
                          [QUOTE=SAN;135313]
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Der kommer ikke noget livestream, men du kan følge updates på twitter.

                          Synes det er så ringe, så meget kan det sgu ikke koste at få en kamera mand til at filme og sende via facebook.
                          Det skulle de gøre med alle trænings, reserve og u19 kampe.
                          Ville betyde så meget for os fans og ville få flere til at følge med.
                          http://www.ob.dk/artikel/kai-thor-su...-gentages.aspx

                          De snakker om det her ifm ungdomscup så mon ikke de har fattet interessen for det generelt? Men det er satme for ringe ja

                          Comment


                            #14
                            Jeg regner også med at tage ned og kigge og kan godt give et par opdateringer :-)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                              Jeg regner også med at tage ned og kigge og kan godt give et par opdateringer :-)
                              Det ville være skønt. :-)

                              Comment

                              Working...
                              X