Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Skat jagtede OB-rigmænd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det kan da ikke være sundt for en fodboldklubs velbefindende, at en virksomhed udefra skal have indlflydelse på transferpolitikken. Og hvis det er korrekt, at virksomheden får 50% af alle udgående transfers frem til 2027, så tror jeg da fanden at pengene fra spillersalg ikke bliver geninvesteret og at vi henter fra den hylde, vi gør?!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      De 25% ville jeg kunne følge til en hvis grad
      Men hvis det er 50% af transfers i 15 år syntes jeg nu det lugter lidt.. og man kunne jo godt have indført et loft på det investerede beløb hvis man ville lege julmand
      Det låser jo klubben totalt for at kunne ekspandere og forbedre truppen igennem evt store salg..

      Som jeg ser det vil et stort 10-20 mill kroners salg af Grytebust gøre INTET godt for superligaholdet. Vi mister en klasse målmand, ejerne får fyldt lommerne og stort set intet vil blive geninvesteret..
      Klart ikke noget info at JH & Co vil have ud i medierne..

      Vil nogen have nosser nok til at finde hoved og hale i det her eller spørge de involverede parter?
      Enig, det virker da som en total undergravning af fodboldklubbens vækstmuligheder?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vil nogen have nosser nok til at finde hoved og hale i det her eller spørge de involverede parter?
        Jeg ved ikke, om Stiften har fat i den varme linje, men vi har tidligere forsøgt at få Thorborg i snak uden held. Jeg tvivler også på, han vil stille op nu.

        Comment


          #19
          Hvorfor skal vi læse det i JP og ikke fyens...
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Det kan da ikke være sundt for en fodboldklubs velbefindende, at en virksomhed udefra skal have indlflydelse på transferpolitikken. Og hvis det er korrekt, at virksomheden får 50% af alle udgående transfers frem til 2027, så tror jeg da fanden at pengene fra spillersalg ikke bliver geninvesteret og at vi henter fra den hylde, vi gør?!
            Det er på ingen måde anderledes end hvis de samme personer sad i OS&E og bad om at få udbytte fra OB svarende til 25/50% af transferindtægterne.

            Det her er jo bare mere ærligt og gennemsigtigt både i køb/salg af rettigheder og i forhold til at det ikke mixes sammen med andet udbytte internt i koncernen.

            At det så ikke er gjort offentligt og at dethar været nødvendigt med denne type indskud/lån er så bare ærgerligt/ulykkeligt men er jo “kendt” andre steder ..

            https://www.bt.dk/superligaen/fcm-re...er-rettigheder

            https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...r-til-spillere

            Mener at BIF havde flere?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              syntes bare det lyder vildt at de første 25 millioner tilført i 2010 skal afregnes med 25% af transfers i 10 år hvor de næste 25 millioner fra 2012 skal afregnes med 50% i 15 år

              Endnu et tegn på at vi vil forblive en midterklub. Der skal sælges for millioner og købes for ingenting
              Det kan også være at det "kun" er til 2020 at det er 50%, og så udløber den første aftale, sådan at det der fra og frem til 2027 igen er nede på 25%... men det er jo svært at hitte ud af.

              ... men jeg kommer da også til at tænke på den der hedgefond, eller hvad det var, som købte halvdelen af transferindtægterne på flere af vores spillere. Så hvis halvdelen af dem er gået til hedgefonden, og så halvdelen(eller 25%) af det resterende beløb også er væk, så er det ikke meget vi endte med at få for spillere som Kadrii og Traoré, i hvert fald ikke rent transfermæssig. Hvad hedgefonden så betalte ved jeg ikke.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment

              Working...
              X