Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Velkommen Troels

    Håber ikke du eller andre (måske) kommende spillere læser med herinde.......

    Ærgerlig over at Folkedomstolen / smagsdommerene dømmer, inden du / I har vist jeres værd (eller mangel på samme) !
    Dejligt med et positivt indlæg, tak for det. Jeg er enig; velkommen til Kløve, og så håber vi det bedste.

    Du er oppe imod en hård kult, hvis trosbekendelse er: "Der er kun én Satan, og hans navn er Jesper Hansen, og Kent Nielsen er hans enbårne søn. Sammen med Niels Thorborg udgør de Ondskabens Treenighed, hvis formål det er at tilintetgøre OB. Vores mål er et OB befriet for Thorborgs penge, Hansens krejlermentalitet og Kent Nielsens tika-taka. Kun gennem denne befrielse kan vi nå det forjættede top6-land, som OB bør være i, fordi Jesper Hansen har sagt det. Og den Satan skal hænges i sine egne ord!"

    Held og lykke med det positive budskab:-)

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      men trods skuffelsen over at vi henter spillere som på toppen af deres ydeevne fremstår som kedelige grå mus så håber vi jo alle at de bliver en succes i OB
      Det gik jo meget godt dengang vi hentede Steffen Højer på et tidspunkt hvor han heller ikke var i høj kurs. Jeg håber naturligvis også på vi henter noget mere kvalitet både til offensiven og defensiven men mht både Rømer og Kløve så er jeg ret fortrøstningsfuld. Jeg synes de begge står for nogle af de klassiske OB dyder som vi har skreget på længe (hårdt arbejde begge veje, løbevillighed, boldsikkerhed, holdet først).

      Comment


        #93
        Kæft en barnlig omgang pladder... Det var da utroligt.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Det gik jo meget godt dengang vi hentede Steffen Højer på et tidspunkt hvor han heller ikke var i høj kurs. Jeg håber naturligvis også på vi henter noget mere kvalitet både til offensiven og defensiven men mht både Rømer og Kløve så er jeg ret fortrøstningsfuld. Jeg synes de begge står for nogle af de klassiske OB dyder som vi har skreget på længe (hårdt arbejde begge veje, løbevillighed, boldsikkerhed, holdet først).
          Enig, det var også min første tanke med de to :-) Er spændt på hvad det kan udvikle sig til!

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Dejligt med et positivt indlæg, tak for det. Jeg er enig; velkommen til Kløve, og så håber vi det bedste.

            Du er oppe imod en hård kult, hvis trosbekendelse er: "Der er kun én Satan, og hans navn er Jesper Hansen, og Kent Nielsen er hans enbårne søn. Sammen med Niels Thorborg udgør de Ondskabens Treenighed, hvis formål det er at tilintetgøre OB. Vores mål er et OB befriet for Thorborgs penge, Hansens krejlermentalitet og Kent Nielsens tika-taka. Kun gennem denne befrielse kan vi nå det forjættede top6-land, som OB bør være i, fordi Jesper Hansen har sagt det. Og den Satan skal hænges i sine egne ord!"

            Held og lykke med det positive budskab:-)
            Narj hvor er det godt skrevet - håber KEP læser denne 🤣🤣🤣

            Velkommen til Troels, jeg glæder mig til at se dig knokle røven ud af bukserne i den stribede trøje (Det er faktisk, hvad de fleste herinde ønsker)

            Comment


              #96
              Muligt skifte i dette vindue

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-denne-vinter/

              Kanske der arbe's i et salg af Jönne nu .. kantpladserne er velpolstrede antalsmæssigt
              Last edited by manner; 14-01-2018, 09:38.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #97
                Lyder sgu godt. Syntes det vil være fint at få ham ind nu og lave kontrakten til 3,5 år istedet..
                Når han udtaler på den måde er det jo nok fordi at den er tæt på og de skal have gjort plads til Kroon

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
                  Narj hvor er det godt skrevet - håber KEP læser denne 藍藍藍

                  Velkommen til Troels, jeg glæder mig til at se dig knokle røven ud af bukserne i den stribede trøje (Det er faktisk, hvad de fleste herinde ønsker)
                  Jeg vil godt være en flue på vægen når KEP sidder og læser denne tråd

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lyder sgu godt. Syntes det vil være fint at få ham ind nu og lave kontrakten til 3,5 år istedet..
                    Når han udtaler på den måde er det jo nok fordi at den er tæt på og de skal have gjort plads til Kroon
                    Der er jeg enig .. måske kan det også pege på at Jönne eller en anden er på vej ud .. vores kanter er antalmæssigt velpolstrede
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Muligt skifte i dette vindue

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-denne-vinter/

                      Kanske der arbe's i et salg af Jönne nu .. kantpladserne er velpolstrede antalsmæssigt
                      Håber det lykkes at hente ham allerede nu.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Det gik jo meget godt dengang vi hentede Steffen Højer på et tidspunkt hvor han heller ikke var i høj kurs. Jeg håber naturligvis også på vi henter noget mere kvalitet både til offensiven og defensiven men mht både Rømer og Kløve så er jeg ret fortrøstningsfuld. Jeg synes de begge står for nogle af de klassiske OB dyder som vi har skreget på længe (hårdt arbejde begge veje, løbevillighed, boldsikkerhed, holdet først).
                        Helt enig. Og det er hvad vi savner alt for ofte. Er glad om Rømer og Kløve.
                        Vores største problem er vel den manglende midtforsvarer efter Tingagers skifte.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Dejligt med et positivt indlæg, tak for det. Jeg er enig; velkommen til Kløve, og så håber vi det bedste.

                          Du er oppe imod en hård kult, hvis trosbekendelse er: "Der er kun én Satan, og hans navn er Jesper Hansen, og Kent Nielsen er hans enbårne søn. Sammen med Niels Thorborg udgør de Ondskabens Treenighed, hvis formål det er at tilintetgøre OB. Vores mål er et OB befriet for Thorborgs penge, Hansens krejlermentalitet og Kent Nielsens tika-taka. Kun gennem denne befrielse kan vi nå det forjættede top6-land, som OB bør være i, fordi Jesper Hansen har sagt det. Og den Satan skal hænges i sine egne ord!"

                          Held og lykke med det positive budskab:-)
                          Selvom er alt andet end tilfreds med Kent:
                          😁🤗😁
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Dejligt med et positivt indlæg, tak for det. Jeg er enig; velkommen til Kløve, og så håber vi det bedste.

                            Du er oppe imod en hård kult, hvis trosbekendelse er: "Der er kun én Satan, og hans navn er Jesper Hansen, og Kent Nielsen er hans enbårne søn. Sammen med Niels Thorborg udgør de Ondskabens Treenighed, hvis formål det er at tilintetgøre OB. Vores mål er et OB befriet for Thorborgs penge, Hansens krejlermentalitet og Kent Nielsens tika-taka. Kun gennem denne befrielse kan vi nå det forjættede top6-land, som OB bør være i, fordi Jesper Hansen har sagt det. Og den Satan skal hænges i sine egne ord!"

                            Held og lykke med det positive budskab:-)
                            ENDELIG har du fattet det. ;-) Og jeg anbefaler du ditcher din lallende tabermentalitet og joiner os så vi kan komme af med både den tabermentalitet, du om nogen er garant for og den ledelse, der stille og roligt suger al begejstring ud af både klubben og ødelægger fremtiden for både fan og spillerrekruttering.

                            Kutte, høtyv og ofringsalter er gratis - nosser må du selv skaffe dig.

                            God dag.

                            :-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Hahaha, tak for trosbekendelsen. Jeg er glad for at være medlem af kulten og vil sige trosbekendelsen hver morgen
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Hahaha, tak for trosbekendelsen. Jeg er glad for at være medlem af kulten og vil sige trosbekendelsen hver morgen
                                Det vil jeg også. Som en ekstra motivation! Tak nixcha!

                                Velkommen til Kløve og Rømer - bevis I er noget værd og få os til at æde vores ord!

                                Og til KEP - hvis han da læser med: Det var sådan HAN gjorde i stedet for bare at finde den nærmeste sutteklud og græde snot over et par tåbers hårde ord.

                                Nosser skal der til.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X