Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Jeg har netop ikke en forudindtaget holdning til RJ, men en holdning, da jeg har set ham spille i klubben. Han er en god spiller, men ikke fan af ham, da jeg ikke mener han udnytter sine kvaliteter godt nok i vores spil. Men derfor ser jeg mig ikke nødsaget til at "svine" ham til her på forum !

    "
    Hvorfor må du gerne have forudindtagede holdninger om spillere?
    " ? ? ?
    Så fordi du har set Jönsson spille i 1½ år i OB, hvor han både har været fremragende, forfærdelig og et sted midt i mellem, så kan du udtale dig kategorisk, hvorimod man slet ikke kan forventsningsafstemme, hvad Kløve kommer til at bidrage med efter små 100 Superligakampe?

    Du synes ikke, at Jönsson udnyttede sine kvaliteter sidste forår, hvor han var vores største offensive profil? Slap lige af med sortseeriet og lad os få nuancerne tilbage en gang.

    Comment


      Suuuk.... læs nu hvad jeg skriver og drop den personlige/skingre tone....

      Jeg kan godt lide RJ som spiller (offensivt), men er ikke fan af ham i det system, vi åbenbart gerne vil praktisere.... så forstår ikke, hvad der er så kategorisk ved mine udtalelser.... siger bare jeg ikke er fan (har ikke, som andre, brugt 50 indlæg til at svine ham til.... da jeg også kan nævne mange positive ting omkring ham).

      Comment


        Kan vi ikke snart få nye smileys?

        Kunne godt bruge et par stykker med lange løg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Suuuk.... læs nu hvad jeg skriver og drop den personlige/skingre tone....

          Jeg kan godt lide RJ som spiller (offensivt), men er ikke fan af ham i det system, vi åbenbart gerne vil praktisere.... så forstår ikke, hvad der er så kategorisk ved mine udtalelser.... siger bare jeg ikke er fan (har ikke, som andre, brugt 50 indlæg til at svine ham til.... da jeg også kan nævne mange positive ting omkring ham).
          Suk.

          Du må gerne skrive, at du ikke er fan af spillere og ikke synes, at de passer ind på holdet. Også selvom de har været succesfulde i klubben over en periode. Andre folk må tilgengæld ikke skrive, at de ikke er fans af, at man signer Kløve, og at de ikke tror, at han vil passe godt ind i spillestilen, uden at skulle beskyldes for at være forudindtaget negative.

          Hold kæft en gang hykleri!
          Last edited by Sheed; 14-01-2018, 16:12.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Suk.

            Du må gerne skrive, at du ikke er fan af spillere og ikke synes, at de passer ind på holdet. Også selvom de har været succesfulde i klubben over en periode. Andre folk må tilgengæld ikke skrive, at de ikke er fans af, at man signer Kløve, og at de ikke tror, at han vil passe godt ind i spillestilen, uden at skulle beskyldes for at være forudindtaget negative.

            Hold kæft en gang hykleri!
            Længe leve kommunikation over nettet :D.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erjyske-profil

              SønderjyskE pønser på at bytte Kløve ud med Kroon, hvilket nok bare skubber på muligheden for, at Kløve kommer allerede i dette vindue. Tænker ikke, at det er et bytte som SønderjyskE kommer til at græde snot over.

              Fun fact: Kroon lavede ligeså mange assists i sine første 13 SønderjyskE-kampe, som Kløve har lavet i hele sin Superligakarriere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erjyske-profil

                SønderjyskE pønser på at bytte Kløve ud med Kroon, hvilket nok bare skubber på muligheden for, at Kløve kommer allerede i dette vindue. Tænker ikke, at det er et bytte som SønderjyskE kommer til at græde snot over.

                Fun fact: Kroon lavede ligeså mange assists i sine første 13 SønderjyskE-kampe, som Kløve har lavet i hele sin Superligakarriere.
                Det bliver noget af en kabale der skal gå op. For hvis OB måske skal have interesse for at hente ham nu skal vi også af med en kant spiller..

                NB: Fun fact??
                Nothing fun about that

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Det kan du da godt.... bagudrettet... men du (eller for den sags skyld andre) kan da ikke vide, hvordan han vil fungere i vores system (hvis du da ikke igen sammenligner én til én).

                  Jeg har da ansat folk, der ikke fungerede særligt godt i deres tidligere job, men "blomstrede" og skabte en forskel, da vi ansatte dem ! Ked af hvis man kun bliver bedømt på fortiden, og ikke ens potentiale, som ens nye arbejdsgiver ser. Hvis folk skuffer (hvad der sker), tager man selvfølgelig konsekvensen af det, men lad nu være med at bortdømme på forhånd....

                  Det er vel sådan at ingen kan os spå og derfor er vores forudsigelser rene gætterier ud fra de forventninger vi sætter os eksempelvis ud fra det de enkelte spillere har vist so far i ligaen , eller hvad man tror de kan udvikle sig til . . De gætterier der kommer hvad Enter de er negative eller posetive er og bliver gætterier , hvorfor hverken du eller jeg ved hvem der får ret .

                  Tror da det fungerer sådan de fleste steder at man bliver ansat ud fra hvad man har præsteret før , og ikke ud fra hvad man tror man kan præstere med mindre man er nyuddannet , men måske jeg skal have rettet mir CV til næste gang jeg skal søge job ;-)


                  men uanset hvad man mener om nye spillere så håber vi alle at de bliver en succes i OB .
                  Du kan være helt sikker på at vi negative røvhuller vil nyde at kunne sige : hvad sagde vi ....
                  men du kan være lige så sikker på mange af os hellere vil sige : I fik heldigvis ret , til gavn for OB og alle os andre .
                  Last edited by Magge; 15-01-2018, 06:00.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erjyske-profil

                    SønderjyskE pønser på at bytte Kløve ud med Kroon, hvilket nok bare skubber på muligheden for, at Kløve kommer allerede i dette vindue. Tænker ikke, at det er et bytte som SønderjyskE kommer til at græde snot over.

                    Fun fact: Kroon lavede ligeså mange assists i sine første 13 SønderjyskE-kampe, som Kløve har lavet i hele sin Superligakarriere.
                    Så nu skal du ikke se på hvad Kløve har præsteret , men på hvad han måske kan præstere når han skifter til OB som spiller et system som er skræddersyet til
                    Kløve’s evner og spillestil ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det bliver noget af en kabale der skal gå op. For hvis OB måske skal have interesse for at hente ham nu skal vi også af med en kant spiller..

                      NB: Fun fact??
                      Nothing fun about that
                      Da ikke hvis man vælger ikke at hente en midterforsvar. Så er vi ligeså mange i truppen som før jul. Jeg er ikke overbevist om at det står øverst på listen at få en erstatning ind for tingager i dette vindue.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Da ikke hvis man vælger ikke at hente en midterforsvar. Så er vi ligeså mange i truppen som før jul. Jeg er ikke overbevist om at det står øverst på listen at få en erstatning ind for tingager i dette vindue.
                        Arghhhhh.

                        Arghhhhhhhhhh..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det bliver noget af en kabale der skal gå op. For hvis OB måske skal have interesse for at hente ham nu skal vi også af med en kant spiller..

                          NB: Fun fact??
                          Nothing fun about that
                          Hvis der kommer en klub og byder på enten Jönsson eller Joan så er det jo oplagt at vi sørger nu og smider et par hundrede tusinde på at overtage kløve nu.
                          Vedr. midterforsvar så har Vejle to interessante spillere jeg mener vi godt kunne bruge bl.a den tidligere OB’er Mads Greve samt den unge Rasmus Lauritsen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Hvis der kommer en klub og byder på enten Jönsson eller Joan så er det jo oplagt at vi sørger nu og smider et par hundrede tusinde på at overtage kløve nu.
                            Vedr. midterforsvar så har Vejle to interessante spillere jeg mener vi godt kunne bruge bl.a den tidligere OB’er Mads Greve samt den unge Rasmus Lauritsen.
                            Lauritsen ville også være en interessant spiller i mine øjne, jeg er bare bange for, at vi er ½ år for sent på den. Han er lynhurtigt blevet en vigtig spiller på Vejles hold, og har det sikkert ganske fint på et hold der ligger til oprykning, og som der generelt er positive vinde omkring. Ydermere har Vejle angiveligt solgt spillere for 20-30 millioner allerede i det her vindue, så de har rigeligt råd til at sige nej, og vil sikkert presse prisen pænt op med tanke på, at en vigtig spiller som Lauritsen godt kan gå hen og blive forskellen på oprykning eller ej, og gevinsten ved oprykning vil være klart større end en evt. transfer.

                            Mads Greve kan jeg ikke følge med på. En udmærket forsvarsspiller, på 1. divisionsniveau i hvert fald, men med hans 28 år er der ikke meget upside i ham i min optik. Hvis der kommer noget ind på den position i det her vindue, hvilket jeg tvivler på, så forventer jeg en lidt mere etableret spiller eller en hvor der er mulighed for noget mere udvikling.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Jeg har netop ikke en forudindtaget holdning til RJ, men en holdning, da jeg har set ham spille i klubben. Han er en god spiller, men ikke fan af ham, da jeg ikke mener han udnytter sine kvaliteter godt nok i vores spil. Men derfor ser jeg mig ikke nødsaget til at "svine" ham til her på forum !

                              "
                              Hvorfor må du gerne have forudindtagede holdninger om spillere?
                              " ? ? ?
                              altså uden at have læst samtlige sider igennem i denne tråd - der er da ingen der sviner Kløve....folk er skuffede over det er det niveau vi henter fra, undre sig måske over om han overhovedet passer ind i kents måde at spille på. Og så ønskes manden da ellers velkommen til - med et håb om at han modbeviser os der har nogle forbehold omkring denne transfer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Hvis der kommer en klub og byder på enten Jönsson eller Joan så er det jo oplagt at vi sørger nu og smider et par hundrede tusinde på at overtage kløve nu.
                                Vedr. midterforsvar så har Vejle to interessante spillere jeg mener vi godt kunne bruge bl.a den tidligere OB’er Mads Greve samt den unge Rasmus Lauritsen.
                                Ja det er nok noget i den stil. Og mon ikke at man vil have det på plads inden man tager på træningslejr

                                Vi må se. Jeg tror der sker noget. Ellers er Top 6 ambitioner jo en joke for en klub som OB..
                                En klub i 4-4-2 der vil spille med i toppen burde have 4 rendyrkede midtforsvarer. Som absolut minimum 3 gode plus plus en kompetent backup..
                                Man kan bare ikke køre en vigtig halvsæson igennem med 2 midtforsvarer. Det er uforsvarligt, uambitiøst og bare dissideret snotdumt..

                                Men VB har fyldt kassen op og jeg tvivler på at vi vil betale det de evt vil kræve. Jeg håber også at vi har højere ambitioner end disse 2

                                Comment

                                Working...
                                X