Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det forekommer mig at være et overordentligt positivt spin, hvis vi ikke skulle være svækket foreløbigt i det her vindue. At Rømer skulle være en forstærkning her og nu ift. Izunna virker sgu lidt overdrevet, selvom Izunna får nogle karantæner. Izunna havde 200 Superligakampe som central midt og 2 års anciennitet og relationer med det her hold. Rømer har en 10 kampe ca. i den rolle han skal spille nu, og har selvsagt ingen relationer med det her hold. Det kan jeg simpelthen ikke se, hvorfor det skulle være et plus i Rømers favør her på kort sigt.

    Nu ligger du vægt på, at det var et problem med Izunna med hans karantæner. Så lad mig præsentere dig for en anden spiller der også får mange karantæner: KEP. Derfor kan vi jo slet ikke bare kalde Tverskov en direkte erstatning for Tingager. Tverskov var 1. reserve til både midterforsvaret og den defensive midt, og den kvalitetsreserve har vi ikke længere, og det er en klar svækelse. Derudover havde Tingager jo udviklet sig til en kvalitetsspiller for os, og havde en spidskomtence i form af sin fysik, som vi nu slet ikke har i truppen længere.

    Det er sgu for naivt at tro, at vi ikke er svækket her og nu.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      For det første synes jeg kontinuitets-snakken er lidt overdrevet. Det lyder og lugter lidt som noget man siger, når man ikke har penge til at købe de helt gode spillere. Der er jo udskiftning alligevel på alle superliga-hold.
      For det andet er Kløve en helt anden type end Jönsson og Edmunsson. Nej, hans målfarlighed får nok ingen til at falde i svime, og ja, vi kan også få for mange arbejdsmænd. Men han er mere disciplineret og løbestærk end begge de to.

      Om det er et udtryk for tilfredshed med status quo? Måske. Men måske signalerer det en lille ændring i retning af lidt mere tjubang og lidt mindre possession. Hvis det er rigtigt, så bliver det forhåbentlig lidt mere underholdende.
      Selvfølgelig er det det. Det har der da aldrig været nogen tvivl om

      Comment


        #48
        Hvis det betyder at Jönsson er fortid i OB er dagen reddet for mit vedkommende. Men der er sgu ikke meget stjernestøv over Kløve, det er nærmere jysk midt-bundklub jeg forbinder ham med. Desværre er det der vores klub hører til.
        Last edited by fynsland_85; 12-01-2018, 21:07.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Velkommen til Troels K.

          Kan da godt se, at hvis folk havde indstillet sigtekornet på Kasper Kusk, så er Kløve et niveau under, men jeg synes nu det er fin tilføjelse. Ikke noget der rykker helt vildt, men godkendt herfra. Hellere Troels end Jønne.

          Og ser man lidt en tendens til en ændring i spillestil, i retning af noget mere "all-round" og ikke bare kønsløs boldmassage ?
          eller også har man endnu en gang købt en spiller der ikke passer til det træneren vil/står for.

          Kløve skal være velkommen, men jeg falder ikke ligefrem bagover af begejstring. Vigtigst er at handlen skulle gå igennem nu - 2 er smuttet - 1 kommet ind - og vi havde mangler i forvejen.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Okay. Har bare aldrig set Kløve spille venstrekant. Så tænkte at det var højresiden som vi har 4-6 mand der kan spille i forvejen.
            Rømer kunne godt erstatte Izu 1:1 i arbejdsradius
            Jammen så passer han jo eminent godt til den sterotypiske opfattelse af Kents ønskespiller på vk. hvis hans favoritten er højre”skøjten”. Hellere Kløve end Borring er min opfattelse
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Lad mig så stille det sådan her op. Hvad mangler OB mest?

              Kanter der arbejder hårdt begge veje og kan flytte bolden fra side til side?

              Eller

              Kanter med flair der kan lave de afgørende ting og tilføre holdet mål og assists?

              Jeg ved godt, hvad jeg synes der mangler.
              Men når jeg får ikke en Leroy-Sane-typ (😉) så preferer den hård arbejdende kant i sted af en kantspiller som tager mest tempoet ud af vores spil og kikser defensivt.
              "Hård arbejdende" og "hurtigt" er vel evner vi kan god bruge i mine øjne.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Man bliver jo netop ramt at dette fordi man tror på at spillere som Rieks og Toutouh er mulige for OB..

                SCREW DOWN THE EXPECTATIONS
                måske fordi klubben til stadighed fastholder - ihvertfald udaftil at vi skal være med i toppen (top 6) og for at komme dertil skal der jo altså nogle forstærkninger til.

                Og så virker det da til man faktisk HAR kigget på kudsk - så de har velselv troet det var muligt.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jammen så passer han jo eminent godt til den sterotypiske opfattelse af Kents ønskespiller på vk. hvis hans favoritten er højre”skøjten”. Hellere Kløve end Borring er min opfattelse
                  Bare træls hvis vi henter en spiller igen der skal spille en anden plads end han normalt gør..

                  Syntes Borring er en bedre spiller. Men i Kents system passer Kløve nok bedst ind

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Rømer for Izu er tilnærmelsesvis en forstærkning da jeg ikke forventer at Rømer for så mange kort og dermed er vi ikke tvunget ud i så mange rokeringer og åbner for Casper og Thrane ....
                    Tverskov for Tingager er også ok ....
                    Nej vi har ikke forstærket os men jeg syntes heller ikke at vi er blevet ringere i andet på en brede der i forvejen var ringe og vinduet er ikke lukket endnu ...
                    Kløve for Jønne piver jeg heller ikke over ...
                    Det er vel også ret væsenligt. Vi har ingen backup til midtforsvaret nu - ryger KEP ud (det er sket før) eller bliver tverskov skadet igen - så står vi med joao i midterforsvaret - det er sgutte holdbart.
                    At der manglede kvalitet i bredden før gør det vel ikke bedre....

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Der er kun en ting at sige. Med de indkøb, må missionen næste sæson være overlevelse. Ingen X faktor overhovedet. JH er ved at afvikle klubben og sætte grå mus på holdet. Vi kommer til at ligne Horsens i styrke mand for mand, men forskellen er at Horsens spiller efter spillernes spidskompetenser, og modstanderen, men vi spiller som man gjorde for 12 år siden. Jh er en skændsel
                      Det kan det også hurtigt blive denne sæson....vi kan sagtens blive inddraget i de rigtigt grimme kampe endnu

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Men når jeg får ikke en Leroy-Sane-typ () så preferer den hård arbejdende kant i sted af en kantspiller som tager mest tempoet ud af vores spil og kikser defensivt.
                        "Hård arbejdende" og "hurtigt" er vel evner vi kan god bruge i mine øjne.
                        Jeg forstår så bare ikke, hvorfor man vil sammensætte en midtbane af arbejdsfolk, når du har et forsvar og en gruppe af angribere der mangler kvaliteter i duelspillet men tilgengæld har gode evner på bolden. Tvivler på, at der kommer noget godt ud af at sætte sig mellem to stole og skabe et hold der ikke har et tydeligt udtryk. Hvis vi kigger på de hold der har succes i Superligaen, både nu og her men også henover årene, så er det hold med et tydeligt udtryk.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          måske fordi klubben til stadighed fastholder - ihvertfald udaftil at vi skal være med i toppen (top 6) og for at komme dertil skal der jo altså nogle forstærkninger til.

                          Og så virker det da til man faktisk HAR kigget på kudsk - så de har velselv troet det var muligt.
                          Og det mener ledelsen jo så at de 2 er. Så må vi jo måle deres evner på dette grundlag

                          Jeg nævnte med vilje ikke Kusk fordi jeg anser ham ikke for komplet umulig i striwet da jeg jo sidste år meldte op at Kusk HAR sagt til enkelte fodbold kollegaer at han godt kunne se sig selv spille for OB.. Men det gør det stadig væk ikke realistisk rent økonomisk..
                          Og hvis en spiller vil til en klub kan man jo indgå mange kompromiser..

                          Men det kan jo også være at Kusk kan se sig i flere danske klubber. Det meldte historien ikke noget om

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Bare træls hvis vi henter en spiller igen der skal spille en anden plads end han normalt gør..

                            Syntes Borring er en bedre spiller. Men i Kents system passer Kløve nok bedst ind
                            Kløve er langt mere flittig og arbejdsom en Jönne (og Borring) nogensinde har været og han har en fin teknik. Jeg er enig med Plum i at vi med de to tilgange ikke står svagere, måske bortset fra indkøringsfase som vi ikke har tid til. Jeg tror vi kan forvente at se vi bliver bedre og hurtigere i spillet op gennembanen, og knap så meget på tværs af banen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #59
                              Et skridt på stedet...suk....og JH beviser han er JH....dobbelt suk
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Kløve er langt mere flittig og arbejdsom en Jönne (og Borring) nogensinde har været og han har en fin teknik. Jeg er enig med Plum i at vi med de to tilgange ikke står svagere, måske bortset fra indkøringsfase som vi ikke har tid til. Jeg tror vi kan forvente at se vi bliver bedre og hurtigere i spillet op gennembanen, og knap så meget på tværs af banen
                                Da han først kommer til sommer og vi kun har 2 midtforsvarer tilbage syntes jeg nu godt at man kan argumentere for at vi går svækket ind i foråret hvis der ikke sker mere

                                Comment

                                Working...
                                X