Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Fornemmer man at Haysen er ved at være lidt mør...
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dialog-med-ob
    Poker spillet er igang. Begge parter vil det samme nemlig at han skifter men de er for langt fra hinanden.. 2 nærige jyder når det er bedst

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Naaah, ikke rigtig.
      Næ, det tror jeg heller ikke. Han siger jo at han må finde checkhæftet frem. JH ved godt, at hvis han ikke gør, så får han med stor sandsynlighed endnu en spiller fra Sønderjyske til sommer, som ikke har spillet i et halvt år. Det samme skete for Joao, hvor Del Hende tog over, og Joao har siden hans pause på det halve år, ikke formået at gøre noget her i OB. Det vil jeg helst ikke se ske med Kløve. Han bør hente ham nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det er sund fornuft , lige som de økonomisk sætter Tærring efter næring . De erkender deres plads i ligaen og opstiller ikke nogle fatamogana som målsætning , dermed undgår de skuffede fans .
        De ved at de stort set hvert eneste vindue må slippe deres bedste spillere hvilket også gør det svært at holde en målsætning om top 6 . De er så ret gode til at spotte de rette spillere så de trods udskiftning i truppen egenligt aldrig falder sammen . Som jeg ser det er der også en stærkt sammenhold klub og fans imellem .
        At de nu siger fra ift bare at slippe spillere til storklubber i forfald som kun har større løn at friste med er imo et stærkt og fedt signal at sende til sine fans .

        Det er vel i grunden også mere de såkaldte eksperter og os fans af fallerede storklubber som har travlt med at dømme Sønderjyske som nedryknings kandidat end det er dem selv ?
        Fuldstændig enig

        Comment


          Kløve er i Odense den 1/2 .... senest.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Kløve er i Odense den 1/2 .... senest.
            Ville i hvert fald give rigtigt god mening for alle parter. SønderjyskE har allerede fået to kanter i Simon Kroon og Søren Frederiksen, så det er jo et reelt spørgsmål om Kløve overhovedet er god nok til at starte inde, og han ryger jo nok ikke foran i køen ved at have skrevet kontrakt med en anden klub. Vi så jo det samme med Pereira der endte med at blive sat af i sin tid, og absolut ikke havde momentum da han kom til OB, den situation ville være rigtigt dum at rode sig ud i igen.

            Spørgsmålet er nok bare, om ikke der skal noget ud for, at han kan komme ind? Der er i hvert fald én eller flere af de etablerede kanter der lige pludselig har udsigt til meget lidt spilletid i så fald.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Naaah, ikke rigtig.
              Og dog , så er alt jo til salg for den rette pris
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Tænker at man når til enighed på den sidste dag i vinduet :)

                Comment


                  Bum. Så landede Kløve.

                  http://www.ob.dk/artikel/kloeve-til-...det-samme.aspx

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Hvad er det lige OB skal brugr kløve til. Ikke bedrr end det vi har. Og sgu ikke en spiller man tænker. Wow han får os i top 6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Hvad er det lige OB skal brugr kløve til. Ikke bedrr end det vi har. Og sgu ikke en spiller man tænker. Wow han får os i top 6
                      Er også min tanke. Men jeg også en eller anden fornemmelse af at vi undervurderer ham noget. Tror han overrasker positivt.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Som forventet...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg faldt mere over det at vi ikke længere er en klub SdJ ønsker at sælge til. De ser os som ligeværdige. Skræmmende. Men ser man tilbage på de sidste sæsoner er det forståligt..
                          De ser os som en klub de vil være ligeværdige med, stor forskel :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Er også min tanke. Men jeg også en eller anden fornemmelse af at vi undervurderer ham noget. Tror han overrasker positivt.

                            MvT
                            Mit gæt er at han starter rigtig godt for derefter at forsvinde i mængden af grå mus .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Jeg glæder mig faktisk helt vildt til at se Kløve. Jeg har en virkelig god fornemmelse med ham, og jeg tror de fleste vil blive positivt overrasket. Jeg håber og tror!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Kløve er i Odense den 1/2 .... senest.
                                Godt kaldt. Så må vi se, hvordan han klarer sig.

                                Comment

                                Working...
                                X