Oprindeligt indsendt af cykelmyggen

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse

X
- 

Næ, det tror jeg heller ikke. Han siger jo at han må finde checkhæftet frem. JH ved godt, at hvis han ikke gør, så får han med stor sandsynlighed endnu en spiller fra Sønderjyske til sommer, som ikke har spillet i et halvt år. Det samme skete for Joao, hvor Del Hende tog over, og Joao har siden hans pause på det halve år, ikke formået at gøre noget her i OB. Det vil jeg helst ikke se ske med Kløve. Han bør hente ham nu.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNaaah, ikke rigtig.
Comment
 - 

Fuldstændig enigOprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er sund fornuft , lige som de økonomisk sætter Tærring efter næring . De erkender deres plads i ligaen og opstiller ikke nogle fatamogana som målsætning , dermed undgår de skuffede fans .
De ved at de stort set hvert eneste vindue må slippe deres bedste spillere hvilket også gør det svært at holde en målsætning om top 6 . De er så ret gode til at spotte de rette spillere så de trods udskiftning i truppen egenligt aldrig falder sammen . Som jeg ser det er der også en stærkt sammenhold klub og fans imellem .
At de nu siger fra ift bare at slippe spillere til storklubber i forfald som kun har større løn at friste med er imo et stærkt og fedt signal at sende til sine fans .
Det er vel i grunden også mere de såkaldte eksperter og os fans af fallerede storklubber som har travlt med at dømme Sønderjyske som nedryknings kandidat end det er dem selv ?
Comment
 - 

Ville i hvert fald give rigtigt god mening for alle parter. SønderjyskE har allerede fået to kanter i Simon Kroon og Søren Frederiksen, så det er jo et reelt spørgsmål om Kløve overhovedet er god nok til at starte inde, og han ryger jo nok ikke foran i køen ved at have skrevet kontrakt med en anden klub. Vi så jo det samme med Pereira der endte med at blive sat af i sin tid, og absolut ikke havde momentum da han kom til OB, den situation ville være rigtigt dum at rode sig ud i igen.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKløve er i Odense den 1/2 .... senest.
Spørgsmålet er nok bare, om ikke der skal noget ud for, at han kan komme ind? Der er i hvert fald én eller flere af de etablerede kanter der lige pludselig har udsigt til meget lidt spilletid i så fald.
Comment
 - 

Er også min tanke. Men jeg også en eller anden fornemmelse af at vi undervurderer ham noget. Tror han overrasker positivt.Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægHvad er det lige OB skal brugr kløve til. Ikke bedrr end det vi har. Og sgu ikke en spiller man tænker. Wow han får os i top 6
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
 - 

- 

De ser os som en klub de vil være ligeværdige med, stor forskel :-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg faldt mere over det at vi ikke længere er en klub SdJ ønsker at sælge til. De ser os som ligeværdige. Skræmmende. Men ser man tilbage på de sidste sæsoner er det forståligt..
Comment

Comment