Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    Jeg har trykket folk lidt på maven og det der skiller OB OG SJE ad skulle være at de vil have mellem 300 og 500.000 for at lade ham gå nu. Det vil JH ikke give. Men der arbejdes på højtryk på at finde en løsning
    Med tanke på alle de personer i truppen der kan spille højrekant er det vel fair nok ikke at ville bruge 500.000kr..
    Men mon ikke man slår til på ca 200.000 kr hvis SdJ går så langt ned

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det er vanvittigt at kalde Troels Kløve klart den bedste spiller i SønderjyskEs trup, case closed. Lyder mere som en forsmået fan end objektiv journalist der.

      Kløve spillede 9 kampe i deres sølvsæson, så var han heller ikke vigtigere for det hold. Og det er selvfølgelig objektivt noget sludder at påstå, at Kløve skulle være bedre og vigtigere end spillere som Marc P, Greko og Uhre.
      Han får nu også ganske pæne ord med på vejen af Bruchmann og Dickoh i Mediano..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Han får nu også ganske pæne ord med på vejen af Bruchmann og Dickoh i Mediano..
        Jo jo, han er heller ikke en dårlig spiller, men SønderjyskEs bedste spiller er han selvsagt ikke.

        Kløve skifter til OB, Uhre skifter til Brøndby, det burde være bevis nok.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jo jo, han er heller ikke en dårlig spiller, men SønderjyskEs bedste spiller er han selvsagt ikke.

          Kløve skifter til OB, Uhre skifter til Brøndby, det burde være bevis nok.
          Eftersom Brøndby ikke mangler midtbanespillere er det vel et dårligt bevis. Samtidig var Kløve vel skadet i sølvsæsonen og spillede derfor kun 9 kampe. Og så synes jeg netop Uhre ikke har været særlig god i efteråret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Eftersom Brøndby ikke mangler midtbanespillere er det vel et dårligt bevis. Samtidig var Kløve vel skadet i sølvsæsonen og spillede derfor kun 9 kampe. Og så synes jeg netop Uhre ikke har været særlig god i efteråret.
            Selvfølgelig er det ikke et dårligt bevis. Brøndby kæmper om mesterskabet, OB kæmper om bare at ende i den bedste halvdel for første gang i 7 år. Brøndby henter spillere til deres midtbane der har +50 kampe i Championship allerede som 22-årige, har været en del af et hold er har vundet guld til U21 EM, og som har lavet et tocifret antal assists på en Superligasæson.

            Troels Kløves største bedrift i en alder af 27 er, at han har været fast mand på en hold der blev nr. 6 i Superligaen. I en sæson hvor han lavede 2 mål og 0 assists i 32 kampe. Hvis du ikke kan se, at det er to vidt forskellige hylder, så giver jeg op.

            At du ikke synes, at Uhre har været særligt god, må du da selv om. Han var tydeligvis god nok til at blive solgt for 4-5 mio. til en af topklubberne, og god nok til at blive udtaget til ligalandsholdet, modsat Kløve eller nogle fra OBs trup.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Selvfølgelig er det ikke et dårligt bevis. Brøndby kæmper om mesterskabet, OB kæmper om bare at ende i den bedste halvdel for første gang i 7 år. Brøndby henter spillere til deres midtbane der har +50 kampe i Championship allerede som 22-årige, har været en del af et hold er har vundet guld til U21 EM, og som har lavet et tocifret antal assists på en Superligasæson.

              Troels Kløves største bedrift i en alder af 27 er, at han har været fast mand på en hold der blev nr. 6 i Superligaen. I en sæson hvor han lavede 2 mål og 0 assists i 32 kampe. Hvis du ikke kan se, at det er to vidt forskellige hylder, så giver jeg op.

              At du ikke synes, at Uhre har været særligt god, må du da selv om. Han var tydeligvis god nok til at blive solgt for 4-5 mio. til en af topklubberne, og god nok til at blive udtaget til ligalandsholdet, modsat Kløve eller nogle fra OBs trup.
              Uhre har scoret 5 mål og 0 assist. Kløve har scoret 3 og 2 assist. Min pointe var mere at sammenligningen mellem at Kløve ryger til OB og Uhre til Brøndby bygger på at Brøndby har kigget på Kløve. Der tror jeg simpelthen ikke de har brug for eller plads til spillere med mindre det er noget helt vildt. Hvorimod de vel i angrebet har manglet en del, der er Uhre ung og passer umiddelbart fantastisk ind i deres system. Men manden har på de tal jeg kan finde lavet 10 mål i Superligaen de sidste 2 sæsoner, kløve har lavet 5. Så er der en del andre ting der spiller ind, og jeg er ikke ekspert udi Sønderjydske, men når flere journalister/kommentatorer roser OB for transferen og mener Kløve er god, så lytter jeg da lidt ekstra og tillægger det noget.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Uhre har scoret 5 mål og 0 assist. Kløve har scoret 3 og 2 assist. Min pointe var mere at sammenligningen mellem at Kløve ryger til OB og Uhre til Brøndby bygger på at Brøndby har kigget på Kløve. Der tror jeg simpelthen ikke de har brug for eller plads til spillere med mindre det er noget helt vildt. Hvorimod de vel i angrebet har manglet en del, der er Uhre ung og passer umiddelbart fantastisk ind i deres system. Men manden har på de tal jeg kan finde lavet 10 mål i Superligaen de sidste 2 sæsoner, kløve har lavet 5. Så er der en del andre ting der spiller ind, og jeg er ikke ekspert udi Sønderjydske, men når flere journalister/kommentatorer roser OB for transferen og mener Kløve er god, så lytter jeg da lidt ekstra og tillægger det noget.
                Kan du finde et eksempel på, hvornår en journalist/kommentator sidst har kritiseret en OB-signing på forhånd? Om det så var Helenius, CN, Pereira eller hvad ved jeg, så kom de allesammen med et flot skudsmål, så det giver jeg ærligt talt ikke så meget for.

                Jeg reagerede på en kommentar om, at Kløve skulle have været SønderjyskEs bedste spiller. Det er åbenlyst en fjollet påstand helt objektivt for folk der ser størstedelen af SønderjyskEs kampe, og at den kommentar så kom fra en fan der virker ret forsmået over klubben, og tilfældigvis også er journaliststuderende og har været i praktik på Tipsbladet, ja det tillægger jeg sgu ikke nogen enorm værdi.
                https://twitter.com/Michael_Ehrhorn/...84229123887104
                https://twitter.com/Michael_Ehrhorn/...02759965216769

                Det er da fint, at Dickoh og Brüchmann synes det er en fin signing, jeg har da sådan set også respekt for begge to, men nu har Brüchmann jo heller ikke nogen strålende track record, når det kommer til at bedømme OBs dispositioner de seneste år. Sidste sæson mente han, at vi ville få sølv, og gennem hele denne sæson har han holdt fast i, at vi var et stensikkert top 6-hold, ligesom at jeg også har hørt ham omtale Helenius som en "kvalitetssigning".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Uhre har scoret 5 mål og 0 assist. Kløve har scoret 3 og 2 assist. Min pointe var mere at sammenligningen mellem at Kløve ryger til OB og Uhre til Brøndby bygger på at Brøndby har kigget på Kløve. Der tror jeg simpelthen ikke de har brug for eller plads til spillere med mindre det er noget helt vildt. Hvorimod de vel i angrebet har manglet en del, der er Uhre ung og passer umiddelbart fantastisk ind i deres system. Men manden har på de tal jeg kan finde lavet 10 mål i Superligaen de sidste 2 sæsoner, kløve har lavet 5. Så er der en del andre ting der spiller ind, og jeg er ikke ekspert udi Sønderjydske, men når flere journalister/kommentatorer roser OB for transferen og mener Kløve er god, så lytter jeg da lidt ekstra og tillægger det noget.

                  Var der ikke også eksperter som roste købet af CN og af Helenius ?

                  Jeg har efterhånden svært ved at tage de såkaldte eksperter seriøst , var det sidste sæson vi blev udråbt til udfordrer til
                  top 4 ?


                  edit :: Sorry havde ikke set Sheed’s indlæg
                  Last edited by Magge; 19-01-2018, 10:28.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Så fik SDR Jyske Kroon tilbage, og det kan måske åbne for Kløve nu. Men det kræver vel et nyt lønnummer og at en OB spiller skal væk nu?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Kan du finde et eksempel på, hvornår en journalist/kommentator sidst har kritiseret en OB-signing på forhånd? Om det så var Helenius, CN, Pereira eller hvad ved jeg, så kom de allesammen med et flot skudsmål, så det giver jeg ærligt talt ikke så meget for.

                      Jeg reagerede på en kommentar om, at Kløve skulle have været SønderjyskEs bedste spiller. Det er åbenlyst en fjollet påstand helt objektivt for folk der ser størstedelen af SønderjyskEs kampe, og at den kommentar så kom fra en fan der virker ret forsmået over klubben, og tilfældigvis også er journaliststuderende og har været i praktik på Tipsbladet, ja det tillægger jeg sgu ikke nogen enorm værdi.
                      https://twitter.com/Michael_Ehrhorn/...84229123887104
                      https://twitter.com/Michael_Ehrhorn/...02759965216769

                      Det er da fint, at Dickoh og Brüchmann synes det er en fin signing, jeg har da sådan set også respekt for begge to, men nu har Brüchmann jo heller ikke nogen strålende track record, når det kommer til at bedømme OBs dispositioner de seneste år. Sidste sæson mente han, at vi ville få sølv, og gennem hele denne sæson har han holdt fast i, at vi var et stensikkert top 6-hold, ligesom at jeg også har hørt ham omtale Helenius som en "kvalitetssigning".
                      Men min anke er mere at Kløve er vel en af deres bedste spillere? Så bliver det selvfølgelig subjektivt. Men kan ikke se hvordan Uhres 5 mål gør ham til deres redningsmand fremfor Kløve. Bashkim var udtaget til samme landshold, så tror sgu meget af det var baseret på hvilken type man er. Men for min skyld kan vi godt blive enige om han ikke er den vigtigste (Synes forresten personligt det er Kees Luijckx). Men så langt fra at det er fuldstændig urealistisk synes jeg bare heller ikke det er. Helenius burde vel være en kvalitets signing, Og Ved ikke om der er noget knækket i ham og han skal lave en AK eller en Festersen for at komme igen, men synes nu ikke det var katastrofalt at kalde den.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Var der ikke også eksperter som roste købet af CN og af Helenius ?

                        Jeg har efterhånden svært ved at tage de såkaldte eksperter seriøst , var det sidste sæson vi blev udråbt til udfordrer til
                        top 4 ?


                        edit :: Sorry havde ikke set Sheed’s indlæg
                        Jeg tillægger dem en vis værdi (synes især Dickoh, som jo for nylig har rendt rundt inde på banen og spillet med de fleste, har nogle gode observationer). De er selvfølgelig ikke orakler, men tror de kan deres Sønderjydske stof bedre end mig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Jeg tillægger dem en vis værdi (synes især Dickoh, som jo for nylig har rendt rundt inde på banen og spillet med de fleste, har nogle gode observationer). De er selvfølgelig ikke orakler, men tror de kan deres Sønderjydske stof bedre end mig.
                          Fair nok :-)

                          Disse debatter om nye spillere opstår nok fordi det er grå mus vi køber , ikke et eneste af vores seneste mange indkøb har X-faktor . Vores klub er endt i en situation hvor vi køber reserver i andre klubber og når vi i få tilfælde byder os til på spillere som har været faste på deres hold men står med kontraktudløb så har vi i flere tilfælde været nødsaget til af doble deres løn for at vinde spilleren overfor eks Sønderjyske og SIF . Vi har hverken faciliteter eller beviselige ambitioner at byde på
                          , men dog en masse tom snak om begge dele .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ver-til-sommer

                            Haysen til JH: "du får ham ikke for peanuts!". To jyske prangere i infight. Det bliver interessant at se:-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ver-til-sommer

                              Haysen til JH: "du får ham ikke for peanuts!". To jyske prangere i infight. Det bliver interessant at se:-)
                              Hehe, ja. Sammenholdt med situationen omkring Jønne og Joan tænker jeg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Fair nok :-)

                                Disse debatter om nye spillere opstår nok fordi det er grå mus vi køber , ikke et eneste af vores seneste mange indkøb har X-faktor . Vores klub er endt i en situation hvor vi køber reserver i andre klubber og når vi i få tilfælde byder os til på spillere som har været faste på deres hold men står med kontraktudløb så har vi i flere tilfælde været nødsaget til af doble deres løn for at vinde spilleren overfor eks Sønderjyske og SIF . Vi har hverken faciliteter eller beviselige ambitioner at byde på
                                , men dog en masse tom snak om begge dele .
                                Du har desværre nok en pointe. På den anden side kan man så argumentere for at GF har købt for meget X-Faktor, så det handler jo nok om balancen og der ser jeg Kløve som vigtigt rugbrød. Så må der gerne komme noget andet X-Faktor ind.

                                Comment

                                Working...
                                X