Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Helveg har ladrig været cheftræner og var ingen succes som assistent ... hvad får dig til at mene at han skulle være et godt valg?
    Helt enig omkring Bo, når det kommer til det spillemæssige.
    Jeg mener at Helveg ville være et kæmpe gamble så det er skam ikke fordi at jeg synes han er ett godt valg. (jeg synes dog heller ikke at han ville være et decideret dårligt valg) Det skulle mere holdes op i mod ønsket om en tidligere OBer i spidsen, der så jeg hellere Helveg end Hemmingsen eller eksempelvis HHA/AMC. (jeg ved godt at de to sidstnævnte kun har været nævnt som mulige assistenter) Iøvrigt mener jeg at han var en succes som assistent.
    Last edited by stonebear; 12-03-2018, 07:53.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Jeg mener at Helveg ville være et kæmpe gamble så det er skam ikke fordi at jeg synes han er ett godt valg. (jeg synes dog heller ikke at han ville være et decideret dårligt valg) Det skulle mere holdes op i mod ønsket om en tidligere OBer i spidsen, der så jeg hellere Helveg end Hemmingsen eller eksempelvis HHA/AMC. (jeg ved godt at de to sidstnævnte kun har været nævnt som mulige assistenter) Iøvrigt mener jeg at han var en succes som assistent.
      Ja okay ... hvordan var han en succes i dine øjne.
      Holdet klarede sig elendigt og jeg kan simpelthen ikke erindre en taktisk finesse eller bare en udtalelse fra Helveg, som assistent.
      "Vi har trænet dårligt" ... var det som assistent eller spiller? ... det er det eneste jeg erindrer og det peger jo ikke rigtig i nogen retning.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Ja okay ... hvordan var han en succes i dine øjne.
        Holdet klarede sig elendigt og jeg kan simpelthen ikke erindre en taktisk finesse eller bare en udtalelse fra Helveg, som assistent.
        "Vi har trænet dårligt" ... var det som assistent eller spiller? ... det er det eneste jeg erindrer og det peger jo ikke rigtig i nogen retning.
        Han var spiller, da han kom med den udtalelse, er jeg ret sikker på.

        Comment


          #79
          En træner efter Kent? Ja Bo ville være fed, han ville forhåbentlig få bygget et mere fysisk betonet hold. Ikke fordi jeg vil se tonser bold, men fordi det er noget vi mangler, fysik og bare generel duelstyrke. Mod AGF blev vi tydeligt domineret fysisk

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
            En træner efter Kent? Ja Bo ville være fed, han ville forhåbentlig få bygget et mere fysisk betonet hold. Ikke fordi jeg vil se tonser bold, men fordi det er noget vi mangler, fysik og bare generel duelstyrke. Mod AGF blev vi tydeligt domineret fysisk
            Enig, det er nødvendigt hvis vi skal have resultater. Alternativt, så fortsætter vi med KAN, men så skal der penge til at forstærke alle kæder markant.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
              Han var spiller, da han kom med den udtalelse, er jeg ret sikker på.
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Ja okay ... hvordan var han en succes i dine øjne.
              Holdet klarede sig elendigt og jeg kan simpelthen ikke erindre en taktisk finesse eller bare en udtalelse fra Helveg, som assistent.
              "Vi har trænet dårligt" ... var det som assistent eller spiller? ... det er det eneste jeg erindrer og det peger jo ikke rigtig i nogen retning.
              Han var spiller. Se evt. Hans udtalelse som kommer fra 1 minut og 18 sekunder.

              https://youtu.be/qWha5YzQons

              Comment


                #82
                Kent Nielsen hædret i Brønshøj.

                https://mobile.twitter.com/Hvepsene1...70018504462336

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Han var spiller. Se evt. Hans udtalelse som kommer fra 1 minut og 18 sekunder.

                  https://youtu.be/qWha5YzQons
                  Jeps, fandt det også efterfølgende.
                  Så kan jeg ikke komme på noget fra Helveg, i tiden som assistent.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    I det mindste indrømmer han at ansvaret er hans og at han er afklaret med det ... tør man håbe...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #85
                      Det er i den grad også hans ansvar, men ikke alene. Jeg vil få meget meget svært ved at købe ind på et nyt projekt, hvor Jesper Hansen fortsat vil være sportsdirektør og med til at udpege den nye cheftræner.

                      Det kan godt være, at han gør nogle gode ting i nogle elementer af klubben, men så må han træde et skridt ned og bliver teknisk direktør, talentchef eller hvad ved jeg, og arbejde med de ting. Som en mand der skal der styrke klubben på transfermarkedet, skabe et moderne og fremsynet setup omkring seniorholdet og skabe sportslig merværdi, har han også fejlet fatalt. Det er ikke fair, hvis Kent skal være syndebuk for hele den misére vi står i nu.

                      Comment


                        #86
                        Rygter siger at han er væk indenfor 48 timer.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          Rygter siger at han er væk indenfor 48 timer.
                          Jeg tror ikke på det. Det rygte er for nemt at starte lige nu..

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            Rygter siger at han er væk indenfor 48 timer.
                            Det nægter jeg at tro på

                            Comment


                              #89
                              Vi må se. Igen er det jo et rygte. Michaelsen nævnes som afløser.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                                Rygter siger at han er væk indenfor 48 timer.
                                Det tror jeg simpelthen ikke på.....Hvor stammer det rygte fra?

                                Comment

                                Working...
                                X