Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner efter Kent
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægHan er en dygtig superligatræner. Han er stadig ung og virker ikke bange for at udfordre med nye idéer og forstår at få det optimale ud af de spillere han arbejder med.
Han har i mine øjne gjort det godt i Helsingør. I sin fodboldkarriere var han en samlingsfigur/kaptajn med stort “K” og den stil har han taget med i sin trænergerning. Han har en moderne ledelsesstil/trænerstil.
Men ja, han er det mest ukendte kort på min lille liste og det kan da godt være Riddersholm bør rykkes op som nummer 3 på listen. Det er meget tæt og der er fordele og ulemper ved alle konstallationer.
Men det hele afhænger af hvad OB vil både lige nu og de kommende år.
Hvem vil du pege på? og hvorfor.
Okay , jeg har ikke fulgt med i Helsingør´s kampe og udvikling . Jeg har set få kampe med Helsingør og der har de ikke været fandens gode men det skyldes jo også et ringe materiale .
Jeg har ikke et bestemt navn jeg ønsker , dog nogle jeg ikke ønsker så som Mølby , Wieghorst og Peter Sørensen . Syntes jeg er lidt træt af de danske trænere som giver følelsen af indavl eller en flok rundetrunter som kører i ring uden at udrette det store .
Mit store ønske er en u´lænding som kan komme med friske og nye ideer som ikke er forudindtaget på danske middelmådige spillere som kan følge dem rundt i klubberne . Han må gerne bringe ny gejst , optimisme og tro ind i vores skrantende klub . En blanding af Bruce Rioch og Zorninger . Han skal være troværdig og favnende overfor omgivelserne i klubben.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOkay , jeg har ikke fulgt med i Helsingør´s kampe og udvikling . Jeg har set få kampe med Helsingør og der har de ikke været fandens gode men det skyldes jo også et ringe materiale .
Jeg har ikke et bestemt navn jeg ønsker , dog nogle jeg ikke ønsker så som Mølby , Wieghorst og Peter Sørensen . Syntes jeg er lidt træt af de danske trænere som giver følelsen af indavl eller en flok rundetrunter som kører i ring uden at udrette det store .
Mit store ønske er en u´lænding som kan komme med friske og nye ideer som ikke er forudindtaget på danske middelmådige spillere som kan følge dem rundt i klubberne . Han må gerne bringe ny gejst , optimisme og tro ind i vores skrantende klub . En blanding af Bruce Rioch og Zorninger . Han skal være troværdig og favnende overfor omgivelserne i klubben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHar det på samme måde med de danske trænere som dig. De er lidt grå og kedelige. Men tvivler på vi får en udlænding. Næsten sikker på vi ender op med Michaelsen....
Tænk hvis vi kunne lave en Østersund. (i øvrigt fed by/område).Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHar det på samme måde med de danske trænere som dig. De er lidt grå og kedelige. Men tvivler på vi får en udlænding. Næsten sikker på vi ender op med Michaelsen....817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHar det på samme måde med de danske trænere som dig. De er lidt grå og kedelige. Men tvivler på vi får en udlænding. Næsten sikker på vi ender op med Michaelsen....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jo heller ikke en kvalitet i sig selv at være tysker eller svensker. Hovedsagen må være at der kommer nye øjne på. Sidder øjnene så i hovedet Michelsen, Riddersholm eller Kuhn er for mig næsten underordnet, bare det er bedste kandidat til jobbet, med de krav der følger med, der får det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDer kan også være dem som siger nej tak til jobbet hvis økonomi og målsætninger/trup ikke hænger sammen. Det er jo ikke givet at en træner automatisk siger ja til vores setup. Der var en som nævnt at et trænerjob i Ådalen kan være ensbetydende det sidste træner job. Tror det var i SFÅ
Jeg formoder der er gang i nogen indledende samtaler hvor begge parter kommer med krav og forventninger til hinanden. Derefter skal de så få "enderne til at nå sammen" som det ofte udtrykkes, med de trænere der IKKE er blevet "forskrækket"Last edited by manner; 27-05-2018, 15:23.Believe OB
Comment
-
https://www.fyens.dk/article/3259077...utm_medium=RSS
OB er ligeså forudsigelige som de plejer at være. Spørgsmålet er så om ledelsen har nosser nok til at gå ud og indrømme, at det her er et opgør med Kents boldbesiddende stil, for det er det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.fyens.dk/article/3259077...utm_medium=RSS
OB er ligeså forudsigelige som de plejer at være. Spørgsmålet er så om ledelsen har nosser nok til at gå ud og indrømme, at det her er et opgør med Kents boldbesiddende stil, for det er det.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.fyens.dk/article/3259077...utm_medium=RSS
OB er ligeså forudsigelige som de plejer at være. Spørgsmålet er så om ledelsen har nosser nok til at gå ud og indrømme, at det her er et opgør med Kents boldbesiddende stil, for det er det.
Umiddelbart tror jeg ikke det nødvendigvis bliver et opgør så meget som en omlægning, men kan godt være jeg undervurderer det..
Comment
Comment