Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mads Frøkjær-Jensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Mads Frøkjær-Jensen

    Med fare for at nyheden drukner i den fantastiske OB-historie, der kører i mediemøllen pt, så vil jeg da lige benytte lejligheden til at ønske Mads Frøkjær-Jensen tillykke med den 3-årige kontrakt fra sommer. Det er altid spændende med en ung offensivspiller af egen avl, så lad os se, hvornår han er klar til at spille en rolle på holdet.

    Nogen der kender til hans spidskompetencer, andet end hvad der skrevet står? Og måske nogle, der følger talentholdene som kan sige lidt om hvad man skal forvente? Er det en ny Falk eller en ny Weber?

    http://www.ob.dk/artikel/treaarig-ko...er-jensen.aspx

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...dtbanespiller/

    /mck

    #2
    Tillykke og velkommen til Superliga-fodbold!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Tillykke til Mads. Det bliver sgu spændende, at følge (og så en Hvidovre-dreng!).

      Typemæssigt er 8'er som der står i artiklen nok tættest på. Det er hverken Falk, Weber, Thomasen eller Eskesen.

      Mit indtryk, og jeg ser altså ikke mere end en lille håndfuld kampe om året, er, at Mads er en mere "typisk" midtbane end de ovennævnte.
      Da jeg startede med at se ham, ved siden af Mads Jørgensen på U17, så jeg ikke lige, at han skulle ende med en kontrakt. Han faldt ikke igennem, men det var Mads Jørgensen, der fyldte noget på den midtbane.
      Siden er Frøkjær trådt i karakter. Han er meget mere boldførende nu end han var dengang. På U19 er midtbanen lidt hæmmet af, at både han og Jonathan Harboe er stærkest med bolden. Dvs. der mangler lidt en oprydder engang imellem.

      Som han selv siger i artiklen, så har han noget fysik med sig, og jeg husker også teknikken som at være røget i vejret det sidste år eller to.

      Skal vi smide lidt statistik på drengen, og det skal vi jo, så har han startet 11 kampe i denne sæson for U19. Det har kastet 2 mål og 4 gule kort af sig. Naturligvis under forudsætning af, at jeg har noteret korrekt ned.
      Der er kun to spillere, der har flere kampe (12) på U19 i sæsonen; 3 andre har også 11 kampe. Hans to mål gør ham i øvrigt til den 3. mest scorende på U19 efter Elias Lamnaouar (7 mål) og Mathias Jørgensen (10 mål).
      3 kampe for reserverne, 2 af dem fra start (i reserveligaen, jeg har ikke noteret træningskampe ned). Et enkelt mål er det blevet til der.

      Sidste sæson blev det til 21 kampe for U19, ingen mål, men til gengæld 6 gule kort. Han fik 3 indskiftninger i reserveligaen.

      Comment


        #4
        Tillykke til Mads! Det bliver rigtig spændende at følge.

        Hvad med Lamnaouar og Mathias Jørgensen, hvordan står det til med dem og en potentiel kontrakt? Har du, JChristo - nogle bud på det? 😊

        Comment


          #5
          Fedt at talentarbejdet bærer frugt. Tillykke til Mads med den fine kontrakt. 3 år ligefrem.... det ser ud til der er stor tro på knægten. Super dejlig.

          Comment


            #6
            Sådan!
            Dette må være det klareste tegn på at hverken Mathias Thrane eller Nana Welbeck (til min egen skuffelse) ikke bliver forlænget.

            Er der nogen med mere indsigt, der kan kigge i krystalkuglen, som kan komme med nogle bud på hvem fra U19 vi ellers signer med?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Tillykke til Mads! Det bliver rigtig spændende at følge.

              Hvad med Lamnaouar og Mathias Jørgensen, hvordan står det til med dem og en potentiel kontrakt? Har du, JChristo - nogle bud på det? 
              Jeg vil blive voldsomt chokeret, hvis ikke Mathias Jørgensen hiver en kontrakt hjem, men mon ikke det først bliver næste år? Han er hurtig, teknisk god og har scoret mål konstant i de 1½ år, han har været i OB. Lamnaouar er jeg lidt mere i tvivl om. Han kunne godt være en late bloomer, og som angriber har han det største kort på hånden: Han har scoret pænt med mål denne sæson. Men jeg har svært ved at sige, hvad hans spidskompetencer er.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                Sådan!
                Dette må være det klareste tegn på at hverken Mathias Thrane eller Nana Welbeck (til min egen skuffelse) ikke bliver forlænget.

                Er der nogen med mere indsigt, der kan kigge i krystalkuglen, som kan komme med nogle bud på hvem fra U19 vi ellers signer med?
                Alexander Molberg 100% hvis han vender tilbage.
                Mathias Jørgensen skriver vi også med. Spørgsmålet er kun hvornår/kan de blive enige. Måske man venter 1 år mere med ham

                Dem der er på vippen er nok Skøtt, Mikkelsen, Bonde og Fechtenburg hvis jeg skulle gætte lidt

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  Jeg vil blive voldsomt chokeret, hvis ikke Mathias Jørgensen hiver en kontrakt hjem, men mon ikke det først bliver næste år? Han er hurtig, teknisk god og har scoret mål konstant i de 1½ år, han har været i OB. Lamnaouar er jeg lidt mere i tvivl om. Han kunne godt være en late bloomer, og som angriber har han det største kort på hånden: Han har scoret pænt med mål denne sæson. Men jeg har svært ved at sige, hvad hans spidskompetencer er.
                  Tror godt at Lamnaouar kunne blive en god angriber. Bare ikke sikker på at han er en “OB type”.

                  Men man ved jo aldrig

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror godt at Lamnaouar kunne blive en god angriber. Bare ikke sikker på at han er en “OB type”.

                    Men man ved jo aldrig
                    Hvad er en OB type efterhånden? Jo, jeg kender Kents præferencer, men ophører hans typer når han forlader skuden, eller er det officielt det nye OB?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Hvad er en OB type efterhånden? Jo, jeg kender Kents præferencer, men ophører hans typer når han forlader skuden, eller er det officielt det nye OB?
                      Godt spørgsmål. Ved det heller ikke helt..
                      Vi må se om han fortsætter i foråret. Ellers har jeg 100% mest fidus til Mathias Jørgensen..
                      Håber vi kan holde på ham. Han er jo ikke fynbo, men vi har heldigvis 1,5 år tilbage så vidt jeg husker hvor vi kan overbevise at vi er klubben for ham

                      Comment

                      Working...
                      X