Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lars Jacobsen hjem til OB?

    Det er ren spekulation, men der er flere ting, der åbner døren. Populært vil det nok ikke være efter den fortabte søn misbrugte OB til at få en federe hyre, da han skiftede til FCK.

    Men:

    - Jacobsen og FCK kan ikke blive enige om en ny kontrakt.
    - Jacobsen var sat af holdet mod FC Midtjylland til fordel for Remmer.
    - FCK får til sommer den norske landsholdsback Tom Høgli. Dermed står de med tre højre backs - Jacobsen, Remmer og Høgli. Det kunne ligne, at Remmer bliver reserve for Høgli.
    - OB mister Espen Ruud, der vil væk.
    - OB henter gerne fortabte sønner hjem igen - f.eks. Jesper Christiansen.
    - OB har brug for rutine og klasse i et vakkelvorent forsvar.
    - Jacobsen er fra Odense og gammel OB'er. Han vil være ganske sikker på spilletid og dermed at holde sig på landsholdet.
    - Jacobsen har barn og er efterhånden så gammel, at han sikkert gerne vil blive i DK. Bliver han boende i København, kan han sagtens pendle til Odense.

    #2
    Èt ord:

    Diarra.

    Flere ord:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no!
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #3
      Nej tak!

      Comment


        #4
        Vi er sgu så vant til at blive pisset op og ned ad ryggen af OB, så mon ikke de hiver Lars hjem på en monsterkontrakt.

        Jeg ville ikke blive overrasket.
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          #5
          Det største nej tak siden Casper Ankergren var rygtet til klubben!

          Comment


            #6
            Ville hellere amputere mine boller med en sløv rusten tre-i-én end at se ludersønnen tilbage i stribet

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Studenten Se indlæg
              Ville hellere amputere mine boller med en sløv rusten tre-i-én end at se ludersønnen tilbage i stribet
              Jo jo. Jacobsen er ikke vellidt. Men er han et realistisk valg som ny højreback?

              Der er flere ting, der bringer ham i spil.

              Og jeg gemmer denne post i tilfælde af, at Jesper Hansen henter Jacobsen hjem

              Comment


                #8
                Vi har diarra til at tage over efter Ruud. Så nej tak til Jacobsen

                Comment


                  #9
                  Nej tak til Lars J. Ikke så meget pga hans person og "historik" ift klubben, men fordi han snart fylder 35. Intet perspektiv og ingen fremtid i at hente ham.

                  Comment


                    #10
                    om Diarra skal være den direkte erstatning for Ruud har jeg stadig mine tvivl omkring....men bestemt nej tak til Jacobsen, har vi ikke brændt nallerne nok på aldrende ex-fck'er?

                    Comment


                      #11


                      Der er en "vis" historik i forhold til fanskaren, hvis jeg følte han kunne blive en gevinst, så var jeg da modtagelig for en diplomatisk udtalelse fra "ludersønnen".

                      Problemet er bare dåbsattesten siger 20.09.1979, så nu er det et nej tak, det er for sent.

                      Comment


                        #12
                        https://twitter.com/offenbax/status/441155236594327552

                        Hvad man så vil lægge i LR's rygtebørs er op til en selv :-)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          https://twitter.com/offenbax/status/441155236594327552

                          Hvad man så vil lægge i LR's rygtebørs er op til en selv :-)
                          Sjovt at det kommer samtidig med at der bliver gættet på det herinde..

                          Comment


                            #14
                            I dag Lars J., den anden dag Steffen Rasmussen, synes ikke det kører for os på rygtebørsen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                              Det er ren spekulation, men der er flere ting, der åbner døren. Populært vil det nok ikke være efter den fortabte søn misbrugte OB til at få en federe hyre, da han skiftede til FCK.

                              Men:

                              - Jacobsen og FCK kan ikke blive enige om en ny kontrakt.
                              - Jacobsen var sat af holdet mod FC Midtjylland til fordel for Remmer.
                              - FCK får til sommer den norske landsholdsback Tom Høgli. Dermed står de med tre højre backs - Jacobsen, Remmer og Høgli. Det kunne ligne, at Remmer bliver reserve for Høgli.
                              - OB mister Espen Ruud, der vil væk.
                              - OB henter gerne fortabte sønner hjem igen - f.eks. Jesper Christiansen.
                              - OB har brug for rutine og klasse i et vakkelvorent forsvar.
                              - Jacobsen er fra Odense og gammel OB'er. Han vil være ganske sikker på spilletid og dermed at holde sig på landsholdet.
                              - Jacobsen har barn og er efterhånden så gammel, at han sikkert gerne vil blive i DK. Bliver han boende i København, kan han sagtens pendle til Odense.
                              Jeg vil sige ja tak. Hans rutine kan vi godt bruge og vi mister en del spillere til sommer og står med en ret ung trup. Han er i mine øjne en fremragende højre back og spillede også godt i midterforsvaret da han var hos os sidst. Han kan sagtens have 2-3 rigtig gode år i sig hvor KL m.fl kan lære en masse.

                              Comment

                              Working...
                              X