Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Samme som der stod i artikler igår

    Comment


      Ja. Mere eller mindre. Det var også mere for at vise at andre medier var hoppet med på toget (:

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Synes indlægget demonstrerer problematikken med, at 85 % af danske sportsjournalister ikke aner en kæft om, hvad der sker uden for Brøndbys og FCKs træningsanlæg. Det er sgu for slapt skrevet.
        Netop og katastrofen bliver ikke mindre når det er en fodboldredaktør der sætter navn til. Thomas Færch Kvist er et navn jeg efterfølgende skal holde øje med, da hans journalistiske evner og hans situationsfornemmelse ikke blot udstiller tv2's sportsredaktions formåen, men også hans eget tarvelig syn på OB og dens ambitioner. Det er altid rart at kende til kildekritik, og efterfølgende kan man sige Thomas Færdich Kvist og hans TV2-univers med dertil hørende nyheder, artikler m.m. ikke blot er farvet af fantastens egne drømme, men er ganske uden nogen oplysningsværdi, egentlig i god tråd med tv2's nyhedsfilosofi.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
          Netop og katastrofen bliver ikke mindre når det er en fodboldredaktør der sætter navn til. Thomas Færch Kvist er et navn jeg efterfølgende skal holde øje med, da hans journalistiske evner og hans situationsfornemmelse ikke blot udstiller tv2's sportsredaktions formåen, men også hans eget tarvelig syn på OB og dens ambitioner. Det er altid rart at kende til kildekritik, og efterfølgende kan man sige Thomas Færdich Kvist og hans TV2-univers med dertil hørende nyheder, artikler m.m. ikke blot er farvet af fantastens egne drømme, men er ganske uden nogen oplysningsværdi, egentlig i god tråd med tv2's nyhedsfilosofi.
          Præcis. Det skriger jo til himlen af ligegyldighed. Han har misforstået mere eller mindre alt om forholdet mellem LJ og OB, og det er i sådan en situation at jeg bliver irriteret over fraværet af muligheden for at kommentere artiklen. Hans makværk får lov til at stå uimodsagt.

          Comment


            Ikke noget som en velplaceret twitter-kampagne fra en større håndfuld OB-kendere, der kan få en sportsjournalist til at se andre vinkler på tingene...

            http://sporten.tv2.dk/2014-03-12-ob-...ikke-velkommen
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Ville godt kunne forstå hvis OB hentede ham, om end jeg ikke synes det er verdens bedste ide. Men altså, hvis han gør det godt, så kan han da godt tilgives og slutte af i ro og mag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Ville godt kunne forstå hvis OB hentede ham, om end jeg ikke synes det er verdens bedste ide. Men altså, hvis han gør det godt, så kan han da godt tilgives og slutte af i ro og mag.
                Du er et større menneske end mig... jeg ville måske kunne afholde mig fra at give udtryk for mit mishag, hvis han leverede på banen, men tilgive? Nej...

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Ikke noget som en velplaceret twitter-kampagne fra en større håndfuld OB-kendere, der kan få en sportsjournalist til at se andre vinkler på tingene...

                  http://sporten.tv2.dk/2014-03-12-ob-...ikke-velkommen
                  Nej, Lars... vi synes ikke det er god lir. Vi synes du er et usselt menneske, og vil ikke have dig til at besudle vores smukke trøje...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Har fået fortalt at nogle af sponsorere har tilbudt at smide i kassen for at få Lars J. Til Odense..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Har fået fortalt at nogle af sponsorere har tilbudt at smide i kassen for at få Lars J. Til Odense..
                      Dejligt at der stadig er opbakning fra baglandet
                      Så kan man diskutere til han skal til OB igen eller ej...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Har fået fortalt at nogle af sponsorere har tilbudt at smide i kassen for at få Lars J. Til Odense..
                        Det ville dog være det mest idiotiske spild af penge i verden, når nu vi:

                        a) har yngre alternativer til pladsen, som LJ så ville holde ude

                        b) LJ er voldsomt upopulær på store dele af fanscenen

                        c) vi desperat mangler angribere, ikke forsvarsspillere
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Edit
                          Last edited by fmprOB; 12-03-2014, 23:59.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Det ville dog være det mest idiotiske spild af penge i verden, når nu vi:

                            a) har yngre alternativer til pladsen, som LJ så ville holde ude

                            vi har vel kun Diarra klar til den plads.. Og han har stort set ingen erfaring som HB

                            b) LJ er voldsomt upopulær på store dele af fanscenen

                            Hvor mange mennesker drejer det sig virkelig om? Og vil han ikke kunne tilgivet ligsom Emil?

                            c) vi desperat mangler angribere, ikke forsvarsspiller

                            Det ene skal vel ikke udelukke det andet?

                            e
                            med fare for at blive upopulær herinde.. Er noget der er sket før min tid men kan godt mærke at det er noget der sidder dybt i nogle folk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              med fare for at blive upopulær herinde.. Er noget der er sket før min tid men kan godt mærke at det er noget der sidder dybt i nogle folk
                              Du bliver næppe upopulær af at have (eller ikke have) en holdning til LJ... det er helt op til folk selv, hvordan de har det med ham. Men ja, vi er et par stykker der bestemt har følelser omkring ham, og ikke ønsker at se ham trække den stribede trøje over hovedet, og som vil blive temmelig skuffede hvis det sker... (omend ikke overraskede...)

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                med fare for at blive upopulær herinde.. Er noget der er sket før min tid men kan godt mærke at det er noget der sidder dybt i nogle folk
                                Man kan simpelthen ikke sammenligne Emil og Ludersønnen. Emil var ganske vidst på vej til Brøndby, men havde dog kun været i klubben et år og skyldte os ikke umiddelbart noget. Ludersønnen sværgede klubben evigt troskab, men horede sig ud til lattédrikkerne og tillod sig tilmed at provokere, da han scorede imod os. Sådan et nederdrægtigt menneske hører ingen steder hjemme i vores klub. Jeg kan forstå, at dem der er kommet til siden har lidt svært ved at sætte sig ind i det, men for os der har været med fra dengang, bør der ikke være den mindste tvivl i min verden.

                                Han er ganske enkelt IKKE velkommen.

                                Comment

                                Working...
                                X