Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Ha ha ha en afstemning hvor 40!!!! Personer får lov at stemme 20 stemmer for 15 stemmer imod 5 stemmer blankt!!!!!.....come on at bruge det som argument er simpelthent for lavt hvis du spørger mig. Når du så ovenikøbet i et efterfølgende indlæg skriver du ikke har set resultatet!(her går jeg ud fra du mener det endelige resultat, af den af dig fremhævede som værende "faktuelle" afstemning) så får jeg godt nok svært ved at tage dig seriøst!!
    næææ jeg kan ikke henvise til noget der viser det modsatte, men nu har jeg jo til forskel fra dig, heller aldrig fremsat en sådanne påstand vel?
    men just for the record, gik jeg tilbage til denne tråds start og ud af de første 30 indlæg var der 14 forskellige debattører der ret klart gav udtryk for de ikke ønskede LJ tilbage til OB. Det er ikke sikkert det er 90%af OB's fans der ikke ønsker ham tilbage !(er jeg faktisk ret sikker på det ikke er) til gengæld er jeg ret sikker på det er flere end et fåtal som du postulere.
    Du griner lidt hånligt synes jeg og vægter de 14 indlæg der passer dig højere end de 20 som stemte ja tak i afstemningen. Er det ok synes du? Ja undskyld hvis jeg har misforstået dit indlæg men det er sgu noget skinger over det. Til debatten om LJ vil jeg igen sige at jeg ikke ønsker ham tilbage. Ikke pga en jubel for FCK som jeg nu ikke synes var så harsk endda, men mere fordi der ingen fremtid er i Lars og jeg ser ham bestemt ikke som en stor leder. Det har han i hvert fald ikke vist på et FCK hold i modgang eller på landsholdet. Hvorfor skulle det så begynde i OB?

    Daniel og Kasper skal også snart have den chance. Rutinen, sammenspillet og samhørigheden kommer ikke hvis man ikke spiller sammen. Samtidig har vi EPJ gående og han er i mine øjne langt mere spændende end LJ. LJ har jeg som sådan intet imod, men det kan jeg hurtigt få hvis det koster EPJ chancen. Vi skal ikke have et hold kun bestående af talenter, men de største skal fandme have chancen
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Du griner lidt hånligt synes jeg og vægter de 14 indlæg der passer dig højere end de 20 som stemte ja tak i afstemningen. Er det ok synes du? Ja undskyld hvis jeg har misforstået dit indlæg men det er sgu noget skinger over det. Til debatten om LJ vil jeg igen sige at jeg ikke ønsker ham tilbage. Ikke pga en jubel for FCK som jeg nu ikke synes var så harsk endda, men mere fordi der ingen fremtid er i Lars og jeg ser ham bestemt ikke som en stor leder. Det har han i hvert fald ikke vist på et FCK hold i modgang eller på landsholdet. Hvorfor skulle det så begynde i OB?

      Daniel og Kasper skal også snart have den chance. Rutinen, sammenspillet og samhørigheden kommer ikke hvis man ikke spiller sammen. Samtidig har vi EPJ gående og han er i mine øjne langt mere spændende end LJ. LJ har jeg som sådan intet imod, men det kan jeg hurtigt få hvis det koster EPJ chancen. Vi skal ikke have et hold kun bestående af talenter, men de største skal fandme have chancen
      hmmmm du får altså blandet salat og kartofler i dit indlæg!!! Jeg vægter ikke de 14 indlæg højere end de 20, da jeg anser det for to forskellige ting!. Grunden til jeg nævner de 14 imod LJ i i denne tråds første 30 indlæg er, at Manne (som jeg tolker ham) bruger afstemningen til at konstatere at det er et fåtal der er imod LJs tilbagevenden......er i tvivl om hvad det skinger i mit indlæg er? Hvis det er fordi jeg griner hånligt jamen så er det altså fordi jeg ikke mener man kan bruge en afstemning der kun tillader 40 personer at stemme til at fastslå at det er et fåtal der vil være imod LJ.(hvis jeg bliver skinger og noget er det det!)......Hmmmm men uddyb evt. Hvad du mener det skinger er....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        hmmmm du får altså blandet salat og kartofler i dit indlæg!!! Jeg vægter ikke de 14 indlæg højere end de 20, da jeg anser det for to forskellige ting!. Grunden til jeg nævner de 14 imod LJ i i denne tråds første 30 indlæg er, at Manne (som jeg tolker ham) bruger afstemningen til at konstatere at det er et fåtal der er imod LJs tilbagevenden......er i tvivl om hvad det skinger i mit indlæg er? Hvis det er fordi jeg griner hånligt jamen så er det altså fordi jeg ikke mener man kan bruge en afstemning der kun tillader 40 personer at stemme til at fastslå at det er et fåtal der vil være imod LJ.(hvis jeg bliver skinger og noget er det det!)......Hmmmm men uddyb evt. Hvad du mener det skinger er....
        vi må lige have afklaret begreberne

        Fåtal=mindretal
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          For filan, hvor har vi brugt meget energi på at debattere LJ - og måske havde vi slet ikke gjort det, hvis ikke Mette Cornelius havde sendt et gætteri af sted på sin Twitter-profil 5. marts.

          Om formiddagen 5. marts skriver sportsjournalist Mette Cornelius på Twitter:

          "En frisk onsdags-profeti herfra: Lars Jacobsen til OB til sin hamle klub sommer. Blir næppe enige med FCK, og Ruud skal videre. #rentgætværk". (ja, det er copypasted, så det er altså ikke mig, der ikke kan stave:))

          En times tid senere samme dag skriver Leif Rasmussen på sin Twitter:

          "Rygtebørsen: Lars Jacobsen hjem til OB til sommer, når Espen Ruud forlader Ådalen. Jacobsen kan ikke blive enig med FCK."

          Senere på dagen den 5. marts tweeter Mette Cornelius til Leif Rasmussen:

          "Er der et reelt rygte eller var det mit gætværk?"

          Det ser ikke ud til, at Mette Cornelius har fået svar.

          Den 5. marts - altså samme dag som ovenstående tweets er sendt ud - starter LJ-rygtetråden på OB's fanforum, og i de efterfølgende dage har BT, Ekstra Bladet, TV2 mv historier om, at OB er interesseret i LJ - dog uden Jesper Hansen citeres for ting, der giver anledning til, at man kan vinkle historier i den retning, og så ruller lavinen lidt med, hvad OB-fans/formanden for OB's fanklub mener om LJ osv.

          Hvis alle LJ-historierne om en connection mellem LJ og OB overhovedet ikke har noget hold i virkeligheden og bare er et resultat af Mette Cornelius friske "onsdags-profeti", der endda afsluttes med "#rentgætværk", så er jeg sgu lidt træt af at have brugt så meget energi på en debat, der måske har fået folk unødvendigt op i det røde felt.

          Men om ikke andet, så har debatten da vist, at vi er mange, der brænder for OB - hvad enten man er for eller imod LJ. Lad os for filan lægge LJ-debatten død og bruge energien på tilskuerpladserne i morgen

          Mvh
          OBtimisten

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            hmmmm du får altså blandet salat og kartofler i dit indlæg!!! Jeg vægter ikke de 14 indlæg højere end de 20, da jeg anser det for to forskellige ting!. Grunden til jeg nævner de 14 imod LJ i i denne tråds første 30 indlæg er, at Manne (som jeg tolker ham) bruger afstemningen til at konstatere at det er et fåtal der er imod LJs tilbagevenden......er i tvivl om hvad det skinger i mit indlæg er? Hvis det er fordi jeg griner hånligt jamen så er det altså fordi jeg ikke mener man kan bruge en afstemning der kun tillader 40 personer at stemme til at fastslå at det er et fåtal der vil være imod LJ.(hvis jeg bliver skinger og noget er det det!)......Hmmmm men uddyb evt. Hvad du mener det skinger er....
            Det er muligt at jeg fik blandet tingene lidt for meget og det skrev jeg også "Ja undskyld hvis jeg har misforstået dit indlæg men det er sgu noget skinger over det." og den med skinger får du lige et link på http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=skinger

            Jeg synes at det er fint at vi har hver vores mening. Men når du starter et indlæg med "Ha ha ha" og kalder Manners indlæg for postulater og at du bruger ord som useriøs så bliver det lidt skinger i mine øre. Hvad er det du bringer uden at du tror der er mange som er imod LJ comeback? Manner bringer i det mindste nogle tal og selvom de langtfra er fyldestgørende, er de da et argument som er lige så godt som den enkeltes mening, og måske endda bedre da det tager udgangspunkt i en lille afstemning. Når han mener at 'anti-LJ gruppen' er et fåtal/mindre tal er det da ikke mindre urealistisk end dine postulater vel

            Jeg synes at Manner har kørt en fair stil i denne debat og prøver at ligge noget på bordet. Man kan være enig eller ej men useriøs synes jeg ikke han er. Mere var der såmænd ikke i mit 'sure opstød'
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              For filan, hvor har vi brugt meget energi på at debattere LJ - og måske havde vi slet ikke gjort det, hvis ikke Mette Cornelius havde sendt et gætteri af sted på sin Twitter-profil 5. marts.

              Om formiddagen 5. marts skriver sportsjournalist Mette Cornelius på Twitter:

              "En frisk onsdags-profeti herfra: Lars Jacobsen til OB til sin hamle klub sommer. Blir næppe enige med FCK, og Ruud skal videre. #rentgætværk". (ja, det er copypasted, så det er altså ikke mig, der ikke kan stave:))

              En times tid senere samme dag skriver Leif Rasmussen på sin Twitter:

              "Rygtebørsen: Lars Jacobsen hjem til OB til sommer, når Espen Ruud forlader Ådalen. Jacobsen kan ikke blive enig med FCK."

              Senere på dagen den 5. marts tweeter Mette Cornelius til Leif Rasmussen:

              "Er der et reelt rygte eller var det mit gætværk?"

              Det ser ikke ud til, at Mette Cornelius har fået svar.

              Den 5. marts - altså samme dag som ovenstående tweets er sendt ud - starter LJ-rygtetråden på OB's fanforum, og i de efterfølgende dage har BT, Ekstra Bladet, TV2 mv historier om, at OB er interesseret i LJ - dog uden Jesper Hansen citeres for ting, der giver anledning til, at man kan vinkle historier i den retning, og så ruller lavinen lidt med, hvad OB-fans/formanden for OB's fanklub mener om LJ osv.

              Hvis alle LJ-historierne om en connection mellem LJ og OB overhovedet ikke har noget hold i virkeligheden og bare er et resultat af Mette Cornelius friske "onsdags-profeti", der endda afsluttes med "#rentgætværk", så er jeg sgu lidt træt af at have brugt så meget energi på en debat, der måske har fået folk unødvendigt op i det røde felt.

              Men om ikke andet, så har debatten da vist, at vi er mange, der brænder for OB - hvad enten man er for eller imod LJ. Lad os for filan lægge LJ-debatten død og bruge energien på tilskuerpladserne i morgen

              Mvh
              OBtimisten
              Det er da meget sandsynligt det er sådan det er startet. Syntes også jeg har hørt Bisgaard nævne det - om det er før eller efter dette tweet kan jeg ikke huske. Men som "eksperter" bliver de jo bedt om at spekulere, og disse spekulationer bliver jo så gjort til nyheder...."tv2s ekspert siger...." lalala og så køre møllen.

              Det er jo en nærlæggende og regulær gang tankespind, og som sådan er der jo ikke noget galt i det;
              Lars J kan ikke blive enige med FCK om forlængelse, han vil ikke stoppe og har vidst lige købt hus i KBH. OB kommer til at mangle en højreback når Ruud smutter.....problemet er jo så bare at det bliver gjort til en reel nyhed.
              Men det er vel bare problemet med medierne i dag - de har nok svært ved at fylde fladen ud med breaking news hele tiden og så gøres tankespind og halve rygter til nyheder.

              - Det ses også indenfor politikens verden hvor vores statsminister pludselig var på vej til et topjob i EU - iflg hele den danske verdenspresse...ude i eu havde de vidst dårligt hørt om det....

              Comment


                http://sporten.tv2.dk/2014-05-12-lar...-p%C3%A5-plads
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Argh... nu kan mine nerver så være på højkant indtil jeg ved mere... Idiot. (altså LJ, ikke dig, Manner)

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Argh... nu kan mine nerver så være på højkant indtil jeg ved mere... Idiot. (altså LJ, ikke dig, Manner)

                    Mvh

                    MaxHH
                    hehe tak da, har vi et væddemål eller hur
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      hehe tak da, har vi et væddemål eller hur
                      Det var nu ikke den øl der gør mig nervøs, den får du gerne... det var mere tanken om at skulle udholde det arrogante og usympatiske menneske i min klub der tyndslider dem... ,o(

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Skal han ikke til frankrig?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Det var nu ikke den øl der gør mig nervøs, den får du gerne... det var mere tanken om at skulle udholde det arrogante og usympatiske menneske i min klub der tyndslider dem... ,o(

                          Mvh

                          MaxHH
                          det kunne jeg godt regne ud, jeg var bare lidt i tvivl om vi fik det effektueret, men tak som byder
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Skal han ikke til frankrig?
                            det var der da noget snak om, han har sikkert haft en del muligheder tror jeg
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                              Det var nu ikke den øl der gør mig nervøs, den får du gerne... det var mere tanken om at skulle udholde det arrogante og usympatiske menneske i min klub der tyndslider dem... ,o(

                              Mvh

                              MaxHH
                              Præcis - Lunte-Lars, som han meget sarkastisk bliver kaldt internt i FCK truppen, og iøvrigt bliver betragtet som en der skaber god stemning til træningen - vel og mærke når han er fraværende......Nej tak til den arrogante, hovski-snovski afdankede LJ

                              Comment


                                Er LJ usympatisk? Synes jeg da godt nok aldrig jeg har hørt.

                                Comment

                                Working...
                                X