Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Jacobsen hjem til OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    jeg henviser til den afstemning (lille og uvidenskabelig ganske vist) der viste et flertal der gerne ser LJ i OB, om jeg er aktiv talsmand for nogen grupper på stadion er tankespin fra din side. Jeg siger og skriver det jeg synes der giver fornuft for mig, uden at påtvinge andre mine holdninger, hvis du forstår.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Bedst for OB eller for LJ vs et fåtal af fanskaren
      Bedst for alle på følgende måde: FCK slipper af med en løntung spiller somde ikke vurderer kan holde niveauet til at oppebære den løn han forventer. Samtidig har de Remmer somde umiddelbart foretrækker + de får Tom Høgli til sommer.

      LJ slipper for at skulle lægges for had fra dele af fanskaren i OB, og kan få sin sidste store kontrakt i et lækkert land og, formoder jeg, til en bedre løn end den vi kan og vil tilbyde.

      for OB handler det om at de slipper for en del mishagsytringer fra fans som ikke kan tilgive LJ og de kan bruge hans potentielle løn på alternative spillere. Det tror jeg personligt vil være det bedste, fordi jeg ikke ser en leder i LJ, fordi hans niveau, som jeg har set det, er faldet temmelig drastisk over de seneste halvandet år og netop de to ting er vel de afgørende parametre i forhold til at hente ham.

      Det er selvfølgelig bare min vurdering, men det er sådan jeg ser det. Jeg kan i hvert fald sagtens forestille mig at LJ skriver sig ind i rækken over gamle spillere som hentes hjem med det formål at gå forrest og inspirere/motivere/opdrage resten af truppen, men som ikke evner det, fordi de ikke har det ledergen der er nødvendigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
        Bedst for alle på følgende måde: FCK slipper af med en løntung spiller somde ikke vurderer kan holde niveauet til at oppebære den løn han forventer. Samtidig har de Remmer somde umiddelbart foretrækker + de får Tom Høgli til sommer.

        LJ slipper for at skulle lægges for had fra dele af fanskaren i OB, og kan få sin sidste store kontrakt i et lækkert land og, formoder jeg, til en bedre løn end den vi kan og vil tilbyde.

        for OB handler det om at de slipper for en del mishagsytringer fra fans som ikke kan tilgive LJ og de kan bruge hans potentielle løn på alternative spillere. Det tror jeg personligt vil være det bedste, fordi jeg ikke ser en leder i LJ, fordi hans niveau, som jeg har set det, er faldet temmelig drastisk over de seneste halvandet år og netop de to ting er vel de afgørende parametre i forhold til at hente ham.

        Det er selvfølgelig bare min vurdering, men det er sådan jeg ser det. Jeg kan i hvert fald sagtens forestille mig at LJ skriver sig ind i rækken over gamle spillere som hentes hjem med det formål at gå forrest og inspirere/motivere/opdrage resten af truppen, men som ikke evner det, fordi de ikke har det ledergen der er nødvendigt.
        jeg er sikker på at FCK tilbyder den løn de mener han er værd og lige pt foretrækker Ståle LJ fremfor Remmer.

        Jeg håber da ikke at OB lader mishagsytringer fra et fåtal have indflydelse på hvem der laves kontrakter med og hvad hans evt. løn angår så har jeg, som før nævnt, tiltro til at JH har så godt styr på økonomien at han tilbydes en løn holder sig indenfor rammerne af hvad et køb i den klasse må koste for OB. Jeg ved ikke hvad du underbygger hans niveaufald med af statistikker på afleverings succeser og assists og indlæg og km i kampene, men fortæl gerne og så lytter jeg på det.

        Du er i din gode ret til at mene LJ ikke besidder et ledergen, men det er som før nævnt i tråden (af en anden debattør og LJ "modstander") som anerkender at LJ er besiddelse af gode lederegenskaber og at han har god forståelse for hierarki på en sund måde....sådeeeeh.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg er sikker på at FCK tilbyder den løn de mener han er værd og lige pt foretrækker Ståle LJ fremfor Remmer.

          Jeg håber da ikke at OB lader mishagsytringer fra et fåtal have indflydelse på hvem der laves kontrakter med og hvad hans evt. løn angår så har jeg, som før nævnt, tiltro til at JH har så godt styr på økonomien at han tilbydes en løn holder sig indenfor rammerne af hvad et køb i den klasse må koste for OB. Jeg ved ikke hvad du underbygger hans niveaufald med af statistikker på afleverings succeser og assists og indlæg og km i kampene, men fortæl gerne og så lytter jeg på det.

          Du er i din gode ret til at mene LJ ikke besidder et ledergen, men det er som før nævnt i tråden (af en anden debattør og LJ "modstander") som anerkender at LJ er besiddelse af gode lederegenskaber og at han har god forståelse for hierarki på en sund måde....sådeeeeh.
          jeg er ret nysgerrig efter at høre hvorfra du får mishagsytringer fra et fåtal fra?.......så kunne du ikke lige forklare mig det?......(og please lad nu være med at henvis til den der tåbelige intetsigende afstemning)
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            jeg er ret nysgerrig efter at høre hvorfra du får mishagsytringer fra et fåtal fra?.......så kunne du ikke lige forklare mig det?......(og please lad nu være med at henvis til den der tåbelige intetsigende afstemning)
            hvorgor skulle jeg undlade st henvise til det mest faktuelle jeg har set her på forum? Kan du omvendt henvise til noget der viser et flertal for det modsatte...udover de tåbelige påstande om at "90% af OB's fans hader LJ"?
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg er sikker på at FCK tilbyder den løn de mener han er værd og lige pt foretrækker Ståle LJ fremfor Remmer.

              Jeg håber da ikke at OB lader mishagsytringer fra et fåtal have indflydelse på hvem der laves kontrakter med og hvad hans evt. løn angår så har jeg, som før nævnt, tiltro til at JH har så godt styr på økonomien at han tilbydes en løn holder sig indenfor rammerne af hvad et køb i den klasse må koste for OB. Jeg ved ikke hvad du underbygger hans niveaufald med af statistikker på afleverings succeser og assists og indlæg og km i kampene, men fortæl gerne og så lytter jeg på det.

              Du er i din gode ret til at mene LJ ikke besidder et ledergen, men det er som før nævnt i tråden (af en anden debattør og LJ "modstander") som anerkender at LJ er besiddelse af gode lederegenskaber og at han har god forståelse for hierarki på en sund måde....sådeeeeh.
              Men FCK får stadig Høgli til sommer, og der er ingen grund til at betale 3 højrebacks hvis man er rigeligt dækket ind med 2.

              Jeg er helt enig med dig i at OB ikke skal lade andre bestemme hvad de gør, men i og med at min forventning er at han ikke vil være den gevinst som andre tror, så synes jeg at det er en fordel for OB at han ikke hentes. Det med mishagsytringerne er sådan set bare krymmel på hindbærsnitten.

              Den primære årsag for mig, er at han har nogle af de samme karakteristika som f.eks. Kahlenberg, Martin Jørgensen og Thomas Helveg. En dygtig spiller, men ikke en der kan hive andre med sig. Derfor ser jeg ham ikke som en ledertype vi kan bruge. Jeg erkender gerne at jeg ikke har kigget på statistikker for LJ, og kan da heller ikke afvise at hans alder får mig til at se uforholdsmæssig kritisk på ham. Jeg kan kun sige, at de kampe jeg har set ham i, har han ikke imponeret mig. Hans offensive løb er blevet færre og hans hurtighed er ikke hvad den har været, hvilket presser ham defensivt også. Alt i alt får det mig til at skrive som jeg gør. At det nok er bedst for alle parter.

              Comment


                Hvor stor var forskellen egentlig i den afstemning der..? Det kan ikke have været meget, med så få der fik lov at stemme...

                Jeg nåede ikke at afgive stemme, men siger nej tak... Så ved jeg ikke om det ændre noget i det samlede billede...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Hvor stor var forskellen egentlig i den afstemning der..? Det kan ikke have været meget, med så få der fik lov at stemme...

                  Jeg nåede ikke at afgive stemme, men siger nej tak... Så ved jeg ikke om det ændre noget i det samlede billede...
                  jeg har heller ikke set resultatet, men husker et par indlæg der udtrykte overraskelse over at der var flest der gerne så LJ i stribet. Self. ændre din stemme på det samlede resultat, i det nej sigerne har fået en stemme mere 😄
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    nu har jeg lige været inde og tjekke; 40 stemmer afgivet - og det er åbenbart maksimum. 20 for at Lj skal retur til OB, 15 imod og 5 måske....

                    men helt ærlig det kigger OB jo ikke på - og for så vidt ligegyldigt da der er rigeligt med andre glimrende argumenter for ikke at hente ham. Der er endelig ved at være ryddet op i rækken af aldrene og alt for dyre spillere - skulle man så gå ud og hente en til, til rækken - nej tak.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg har heller ikke set resultatet, men husker et par indlæg der udtrykte overraskelse over at der var flest der gerne så LJ i stribet. Self. ændre din stemme på det samlede resultat, i det nej sigerne har fået en stemme mere 😄
                      Det er også de indlæg jeg husker, og kunne forstå det var tæt løb... og det var også det jeg mente mht. min stemme, om der mon kom lige så mange nej sigere nu... men så tæt var det måske heller ikke...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        nu har jeg lige været inde og tjekke; 40 stemmer afgivet - og det er åbenbart maksimum. 20 for at Lj skal retur til OB, 15 imod og 5 måske....

                        men helt ærlig det kigger OB jo ikke på - og for så vidt ligegyldigt da der er rigeligt med andre glimrende argumenter for ikke at hente ham. Der er endelig ved at være ryddet op i rækken af aldrene og alt for dyre spillere - skulle man så gå ud og hente en til, til rækken - nej tak.
                        Tak for responsen... det var ikke så tæt at én stemme ændrede noget så...

                        Enig i resten...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          hvorgor skulle jeg undlade st henvise til det mest faktuelle jeg har set her på forum? Kan du omvendt henvise til noget der viser et flertal for det modsatte...udover de tåbelige påstande om at "90% af OB's fans hader LJ"?
                          Ha ha ha en afstemning hvor 40!!!! Personer får lov at stemme 20 stemmer for 15 stemmer imod 5 stemmer blankt!!!!!.....come on at bruge det som argument er simpelthent for lavt hvis du spørger mig. Når du så ovenikøbet i et efterfølgende indlæg skriver du ikke har set resultatet!(her går jeg ud fra du mener det endelige resultat, af den af dig fremhævede som værende "faktuelle" afstemning) så får jeg godt nok svært ved at tage dig seriøst!!
                          næææ jeg kan ikke henvise til noget der viser det modsatte, men nu har jeg jo til forskel fra dig, heller aldrig fremsat en sådanne påstand vel?
                          men just for the record, gik jeg tilbage til denne tråds start og ud af de første 30 indlæg var der 14 forskellige debattører der ret klart gav udtryk for de ikke ønskede LJ tilbage til OB. Det er ikke sikkert det er 90%af OB's fans der ikke ønsker ham tilbage !(er jeg faktisk ret sikker på det ikke er) til gengæld er jeg ret sikker på det er flere end et fåtal som du postulere.
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            hvor seriøst du tager mig er mest dit eget problem....der er dog 25% flere ja-sigere end det modsatte i den afstemning, og jeg fristes til at tro at grunden til du synes det er "en latterlig afstemning" er at den går mod din holdning, og just for the record så vil jeg da bede dig om at citere mig korrekt når du citere mig....jeg skriver det er den "MEST faktuelle afstemning jeg har set her på forum", (og det er ikke et postulat) men hvis du har andre så bring it on, så får vi da nok en debat ud af det også. Du kan jo passende foranledige en mere seriøs undersøgelse som du sikket sagtens kan få til at give et andet resultat, indtil videre har jeg forholdt mig til det er gennemført.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              For the record kan du fristes til at tro hvad du vil! Jeg forholder mig mest til det faktum at du tillader dig at kalde en forholdsvis stor gruppe af OB fans for et fåtal. Og undskyld "mest faktuelle".....men så husk lige selv at citere korrekt ikke! Jeg har vist ikke kaldt afstemningen for latterlig har jeg?
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                For the record kan du fristes til at tro hvad du vil! Jeg forholder mig mest til det faktum at du tillader dig at kalde en forholdsvis stor gruppe af OB fans for et fåtal. Og undskyld "mest faktuelle".....men så husk lige selv at citere korrekt ikke! Jeg har vist ikke kaldt afstemningen for latterlig har jeg?
                                nej det har du ikke ser jeg nu, så det beklager jeg naturligvis, men var det så intetsigende og tåbelig du sagde? Den er stadig den eneste rettesnor vi at forholde os til so far og det var, med mine begrænsede regne egenskaber, ca 60% der nok mente at LJ har nogen ting at byde ind med og det er da et flertal.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X