Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Auktion på Helveg trøjerne fra igår

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Auktion på Helveg trøjerne fra igår

    Her er link til auktionen. Pengene går til stemningspuljen

    https://www.odendo.dk/Odense-Boldklub

    Er det for sent at skrive det på sin ønskeseddel?

    #2
    NB

    Det er ikke mig der holder auktion :). Det er OB

    http://www.ob.dk/artikel/auktion-paa...s-troejer.aspx

    Comment


      #3
      Stemningspuljen... Hvis nu OB rent faktisk lyttede til fanpanelet når det kom til brugen af pengene, fremfor at bruge dem på ligegyldige og halvfærdige løsninger, så ville det jo være super.

      Men jeg håber da mange af jer får en fed trøje. Giv os så de striber tilbage efter sommeren!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Her er link til auktionen. Pengene går til stemningspuljen

        https://www.odendo.dk/Odense-Boldklub

        Er det for sent at skrive det på sin ønskeseddel?
        Det er lidt interessant, hvordan man kan aflæse de enkelte spilleres fanpopularitet ved at se på de forskellige bud :)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
          Det er lidt interessant, hvordan man kan aflæse de enkelte spilleres fanpopularitet ved at se på de forskellige bud :)
          Hmmm, måske betyder trøjestørrelse ja også noget i den hensigt. Eller hvem af os kunne vel bære Julius trøje uden at den sidder alt for stramt? 😉
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Hmmm, måske betyder trøjestørrelse ja også noget i den hensigt. Eller hvem af os kunne vel bære Julius trøje uden at den sidder alt for stramt? 😉
            Tror jeg bestemt. Skal ærligt indrømme, at jeg har budt på Tingagers trøje af den årsag.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #7
              Tingager allerede i 700kr

              Er det mig eller kan man ikke se størrelserne på dem?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tingager allerede i 700kr

                Er det mig eller kan man ikke se størrelserne på dem?
                Mon ikke, at det er størrelse Tingager? Du kan slå de forskellige spilleres højde og vægt op, og så sjusse dig frem til størrelsen på den måde. Jeg hader de her lange auktioner, jeg gider ikke byde før maks en time før slut alligevel..

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tingager allerede i 700kr

                  Er det mig eller kan man ikke se størrelserne på dem?
                  Den kan man kun få i XXXXXXL.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Jeg snakkede med Tingager for noget tid siden, hvor jeg var på vej hen for at købe en OB trøje. Jeg er selv 2,02 m, så tænkte lige jeg ville høre ham hvordan han synes den sad.. Han er selvfølgelig lidt mere trænet end mig, men han spiller i en XL, og skulle han selv vælge ville han gå med en XXL. Så jeg gik med en XXL, men synes også godt en XXXL kan gå an, hvis man godt kan lide dem lidt længere end bæltestedet.

                    Comment


                      #11
                      Kan umiddelbart godt ligne at der ryger 10.000+ i stemningspuljen..

                      Tingagers trøje fører klart

                      Comment


                        #12
                        Men vi må da håbe at man i OB når at rettet fejlen på KEP`s trøje hvis hele hans navn er på..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
                          Det er lidt interessant, hvordan man kan aflæse de enkelte spilleres fanpopularitet ved at se på de forskellige bud :)
                          Det er en interessant idé så lavede en lille konkurrence om det i en ny tråd.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment

                          Working...
                          X